XXL Nutrition

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn

Bezoekers in dit topic

Expliciete foto's:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Echt een drama als ik die foto's zo bekijk. :(

Momenteel bekijken: 48 (41 leden en 7 gasten) gebruikers dit onderwerp
P8rb, AboveGod, Big T, Casss, crafter, cutler, davedejong, Dennisik, FitnessPaul, gta4jwz, ItaStaLLion67, jeffrey1987, Linke Greetje, marjolein46, marrkos, Martinus, Mikeh18, Mitchje, modric, Mysterio3, pr!tcorr3tor, Reflector, rivelino, roberto24, Ronniej, Rynish, Ryu, scrained, seagal, sixkiller, snoob, SnW, sparticle, spierpijn, Sportfood, Timmeeh, valon, Xto, Zelda, ZoutZak
 
ik snap niet hoe iemand dit in z'n hoofd kan halen, wat bezielt zo'n iemand. Zoveel onschuldigen gewond of dood, zo'n klein meisje ook nog..
 
geen feestgevoel meer, bizarre fotos + videobeelden
ziet er ernstig uit met redelijk wat prio 1 gewonden..

Ongeloofelijk wat een schade 1 persoon kan aanbrengen
 
Tering, man dat filmpje van rtl4 begint me echt misselijk te maken. Ik blijf het ook keer op keer bekijken. ???
 
Ook zo dom, interview op tv.. staat er op de achtergrond iemand te bellen, te lachen en te zwaaien naar de camera. Dan ben je ook een mooie debiel!
 
Wat zou in godsnaam de motivatie van die kerel geweest zijn? Is het een gek of iemand die welbewust een aanslag heeft gepleegd?

Er gaan geruchten trouwens dat er vlak voor de 'aanslag' nog een passagier uit de auto is gesprongen.
 
Tering, man dat filmpje van rtl4 begint me echt misselijk te maken. Ik blijf het ook keer op keer bekijken. ???

ik ook ik krijg er echt kippenvel van.

Die jongens van de marechaussee ook, dat zijn jongens van onze leeftijd man.
Die zijn trots dat ze daar staan, en ineens moeten ze iemand's been afbinden en reanimatie toepassen. Gruwelijk gewoon.
 
jezus die foto met dat open been ****ing hell en vooral die foto met dat jonge meisje vind ik heftig :mad::(
 
Potverdomme, ik krijg die beelden niet afgespeeld. Klote k*t tyfus windows media player. Ik krijg groen/blauwe beelden in negatief ofzo. Waar kan ik een fatsoenlijke internetstream player vinden? Of een goede WMP? Thanks. :(
 
Hoe kan dat dan? Wanneer heeft hij dat gezegd?

Geloof er geen reet van dat die dat heeft gezegd, die kerel werd total loss afgevoerd. Lijkt me sterk dat hij überhaupt iets heeft gezegd.
 
Er wordt nu al gezegd dat koninginnedag in de huidige vorm niet meer zal kunnen in de toekomst. Alsof nooit iemand eerder kon bedenken dat dit soort dingen mogelijk zijn. :rolleyes:
 
Nou vanaf morgen is GTA verboden

en aan de nabestaande / gewonden sterkte toegewenst
 
Ook zo dom, interview op tv.. staat er op de achtergrond iemand te bellen, te lachen en te zwaaien naar de camera. Dan ben je ook een mooie debiel!

inderdaad dat zag ik ook gelijk, wat een retard.
 
Back
Naar boven