MuscleMeat

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn

Bezoekers in dit topic

Heb geen zin om nu ruzie te gaan zitten maken, maar wat denk je, ik kijk dus juist zelf naar het nieuws omdat ik geruchten dus nooit zo vertrouw. Die indianenverhalen komen meestal van allemaal kleine overdrijvingen of verdraaiingen die zich opstapelen. Maar goed, big deal maak je niet druk. Ben niet boos op je maar stel alleen een feit vast.

Nou ja ik zit ook al non stop te switchen tussen de NOS en TVG. Ik denk iets goed te doen door te vermelden dat op TVG een interview is geweest met een man die beweert dat hij op een 'zender' heeft gehoord dat de burgermeester heeft gezegd dat iemand opzet heeft bekend... Dus ik ging er vanuit dat hij opving vanaf een politiescanner waar hij in de buurst stond. Dat is alles... de NOS komt een uur later pas met een geluidsopname.
 
Ik vind imo dat de politie/marechaussee/beveiliging vandaag zwaar heeft gefaald.
Je kan mij niet vertellen dat dat hekje 10 meter verderop stond en de enigste was!
Bij ons in Den Haag was de koningin niet eens, (wel de festiviteiten uiteraard) maar overal liep politie, marechaussee, beveiliging en toezichthouders. Bij elk hekje stonden wel mensen en er staan veel hekken in de stad!

Als zo'n knaap door een afzetting rijd, wordt er toch meteen alarm geslagen?
Zoals zijn auto eruit zag heeft hij veel hekken/afzettingen geraakt, maar niemand heeft hem zien aankomen? Zijn al die "beveiligingspunten" dan onbeheerd?
Slecht! Bar en BAR slecht!!

Let ook in het eerst getoonde filmpje hoe die agent zo kalmpjes naar de auto toeloopt. Wil hij hem een boete geven voor fout parkeren? Zo loopt hij anders wel!
Je kan zien dat Nederland weinig voorbereid is op dit soort dingen. Aan de ene kant gelukkig, want dat betekend dat het er hier toch wel vrij rustig aan toe gaat! Maar als er iets gebeurd, krijg je dit dus...
In Amerika had die vent allang 100 kogels gehad voor hij überhaupt daar kon komen (na 9/11 natuurlijk, dat heeft alles aangescherpt)

Ik snap dat je nooit op alles voorbereid kan zijn, zeker niet! Maar als hij eerder al niet door die hekken mocht, hadden ze al alerter kunnen zijn. God, god, god... En niemand heeft hem zien aankomen...
Specsavers, Pearle en Hans Anders gaan gouden tijden beleven aan heel wat agenten...

Leuke gaat nu ook weer zijn dat veel komende festiviteiten ineens enorm versterkt gaan worden mbt de beveiliging. En na een paar weken verslapt het weer. Typisch Nederland...
 
verdachte word dus geopereerd. Larie koek dus dat ie naar het bureau was gebracht.

Haha jezus... Ze hebben toch net gezegd dat hij wel is verhoord of zit ik te halucineren? Waarom zou je niet eerst verhoord kunnen worden en daarna geopereerd?
 
Ik vind imo dat de politie/marechaussee/beveiliging vandaag zwaar heeft gefaald.
Je kan mij niet vertellen dat dat hekje 10 meter verderop stond en de enigste was!
Bij ons in Den Haag was de koningin niet eens, (wel de festiviteiten uiteraard) maar overal liep politie, marechaussee, beveiliging en toezichthouders. Bij elk hekje stonden wel mensen en er staan veel hekken in de stad!

Als zo'n knaap door een afzetting rijd, wordt er toch meteen alarm geslagen?
Zoals zijn auto eruit zag heeft hij veel hekken/afzettingen geraakt, maar niemand heeft hem zien aankomen? Zijn al die "beveiligingspunten" dan onbeheerd?
Slecht! Bar en BAR slecht!!

Let ook in het eerst getoonde filmpje hoe die agent zo kalmpjes naar de auto toeloopt. Wil hij hem een boete geven voor fout parkeren? Zo loopt hij anders wel!
Je kan zien dat Nederland weinig voorbereid is op dit soort dingen. Aan de ene kant gelukkig, want dat betekend dat het er hier toch wel vrij rustig aan toe gaat! Maar als er iets gebeurd, krijg je dit dus...
In Amerika had die vent allang 100 kogels gehad voor hij überhaupt daar kon komen (na 9/11 natuurlijk, dat heeft alles aangescherpt)

Ik snap dat je nooit op alles voorbereid kan zijn, zeker niet! Maar als hij eerder al niet door die hekken mocht, hadden ze al alerter kunnen zijn. God, god, god... En niemand heeft hem zien aankomen...
Specsavers, Pearle en Hans Anders gaan gouden tijden beleven aan heel wat agenten...

Leuke gaat nu ook weer zijn dat veel komende festiviteiten ineens enorm versterkt gaan worden mbt de beveiliging. En na een paar weken verslapt het weer. Typisch Nederland...

ok held! Misschien een solliciteren naar de functie van Chuck Norris? Jij weet het schijnbaar allemaal veel beter
 
Wel hoe die gozer idd naar de auto toeliep, zo relax. WTF!? shock ofzo...
 
Ik vind imo dat de politie/marechaussee/beveiliging vandaag zwaar heeft gefaald.
Je kan mij niet vertellen dat dat hekje 10 meter verderop stond en de enigste was!
Bij ons in Den Haag was de koningin niet eens, (wel de festiviteiten uiteraard) maar overal liep politie, marechaussee, beveiliging en toezichthouders. Bij elk hekje stonden wel mensen en er staan veel hekken in de stad!

Als zo'n knaap door een afzetting rijd, wordt er toch meteen alarm geslagen?
Zoals zijn auto eruit zag heeft hij veel hekken/afzettingen geraakt, maar niemand heeft hem zien aankomen? Zijn al die "beveiligingspunten" dan onbeheerd?
Slecht! Bar en BAR slecht!!

Let ook in het eerst getoonde filmpje hoe die agent zo kalmpjes naar de auto toeloopt. Wil hij hem een boete geven voor fout parkeren? Zo loopt hij anders wel!
Je kan zien dat Nederland weinig voorbereid is op dit soort dingen. Aan de ene kant gelukkig, want dat betekend dat het er hier toch wel vrij rustig aan toe gaat! Maar als er iets gebeurd, krijg je dit dus...
In Amerika had die vent allang 100 kogels gehad voor hij überhaupt daar kon komen (na 9/11 natuurlijk, dat heeft alles aangescherpt)

Ik snap dat je nooit op alles voorbereid kan zijn, zeker niet! Maar als hij eerder al niet door die hekken mocht, hadden ze al alerter kunnen zijn. God, god, god... En niemand heeft hem zien aankomen...
Specsavers, Pearle en Hans Anders gaan gouden tijden beleven aan heel wat agenten...

Leuke gaat nu ook weer zijn dat veel komende festiviteiten ineens enorm versterkt gaan worden mbt de beveiliging. En na een paar weken verslapt het weer. Typisch Nederland...

Anders volg je gorill0r zijn voorbeeld gewoon.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha jezus... Ze hebben toch net gezegd dat hij wel is verhoord of zit ik te halucineren? Waarom zou je niet eerst verhoord kunnen worden en daarna geopereerd?

hij is niet verhoord.

Hij gaf een ''bekentenis'' in de auto, toen de verdachte half gaar voor pampus lag.
 
Nou, je mag toch wel verwachten dat 700 man aan politie / marechaussee, 1 vent in een auto kunnen stoppen ?

:roflol: als het verwacht wordt wel. Dan is er genoeg tijd om te reageren.
 
gelukkig was het een autochtoon!!;)
 
ok held! Misschien een solliciteren naar de functie van Chuck Norris? Jij weet het schijnbaar allemaal veel beter

+1

Overigens, denk je nou echt dat heel die auto total loss is door zo n hekje?
Wat denk je als je tientallen mensen op je motorkap krijgt, daar gaat een auto helemaal total los van!

Vond overigens wel dat hulpverleners vertraagd reageerde, aan het filmpje op rtl te zien. Kan natuurlijk door de schrik komen maar toch. Er worden verschillende slachtoffers voorbij gelopen, dat had anders gemoeten vind ik persoonlijk.
 
@ Animallegs

Ik vind het wel erg ver gezocht hoor om de politie de schuld tegeven.

Wie verwacht er nou dat er een auto door de menigte wil gaan rijden? En dit gebeurd allemaal in secondes, dus hoe kunnen ze nu iedereen waarschuwen
 
Wat een pauper persconferentie trouwens. Niks nieuws onder de zon.
 
Nou, je mag toch wel verwachten dat 700 man aan politie / marechaussee, 1 vent in een auto kunnen stoppen ?

wat moeten ze zo snel doen dan? allemaal handje vast houden en voor de auto gaan staan?
 
Back
Naar boven