MuscleMeat

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn

Bezoekers in dit topic

Hoe dom kan je trouwens zijn om te denken dat je met dat autootje bij die bus, laat staan de inzittenden serieuze schade kan berokkenen? Zeker weer zo'n marginale extremist die teveel actiefilms gezien heeft.


heeft waarschijnlijk gehoopt dan op een ontploffing!
 
Bang voor rellen als ze zeggen "een man van buitenlandse komaf"


Zelfs als het een 'gewone Nederlander' zal zijn weten de grootste mongolen er nog wel allochtonen draai aan te geven, of niet Trona?
 
Ik hoor het net weer op de tv..." een 38 jarige man van autochtone komaf die geen verleden had bij de geestelijke gezondheidszorg of connecties had met terreur organisaties"
 
4 doden, 17 slachtoffers. het handelt zich om een autochtone man zonder terroristische motieven...wat de fak man. Als het om een nederlander ging zouden ze dat toch gewoon gezegd hebben? Ik denk dat het om een genaturaliseerde nederlander ging met een lichte zonnebank kuur ofzo

Heb je de foto wel gezien?:roflol:
Daarnaast werd er al gezegd dat het om een autochtone Nederlander ging.
 
+1

Overigens, denk je nou echt dat heel die auto total loss is door zo n hekje?
Wat denk je als je tientallen mensen op je motorkap krijgt, daar gaat een auto helemaal total los van!

Vond overigens wel dat hulpverleners vertraagd reageerde, aan het filmpje op rtl te zien. Kan natuurlijk door de schrik komen maar toch. Er worden verschillende slachtoffers voorbij gelopen, dat had anders gemoeten vind ik persoonlijk.

Deels waar, maar heb nog niet vaak gehoord of gezien dat bumpers en zijschermen er half vanaf hangen daardoor. Wat ze net zeggen op tv, het zal toch niet 1 hekje zijn geweest waardoor alleen de koninklijke bus moest rijden?
 
Zelfs als het een 'gewone Nederlander' zal zijn weten de grootste mongolen er nog wel allochtonen draai aan te geven, of niet Trona?

Tuurlijk, er zijn altijd mongolen die het liefst met een verknipte kijk op een "just cause" zin hebben om flink te rellen.
 
Waarom denken mensen dat hij de Koninklijke familie wou aanrijden dan?

De dader wist gewoon dat er daar tientallen camera's staan, lekker shockerend dus, want dat wil men bereiken.
 
De menigte waarschuwen ? Met scherp schieten ? Betonnen vangrailen plaatsen i.p.v. dranghekken ?

Man man man. En de hele koninklijke familie in pantserwagens vervoeren, en het publiek verplicht oranje kogelvrije vesten laten aantrekken?

En hoe moet je de menigte waarschuwen? Bij elke auto die in de buurt rijdt een sirene af laten gaan? En ook al zou het publiek van te voren kunnen worden gewaarschuwd, waar moeten ze heen dan? Ze weten toch niet van te voren waar die auto precies gaat toeslaan? Van een mensenmassa die in paniek door elkaar heen rent wordt de situatie er niet beter op.

En nogmaals, die auto heeft misschien wel eerder wat geprobeerd, maar hoe moet je weten dat zijn volgende zet wordt dat ie vol gas een mensenmassa gaat rammen? Moet je voortaan iedereen die met hoge snelheid een verkeerde afslag neemt maar doodschieten voor het geval dat? :rolleyes:
 
Bang voor rellen als ze zeggen "een man van buitenlandse komaf"

Ik denk dat het een averechtse werking zal hebben op mensen als er eenmaal duidelijk is dat het zich wel handelt om een buitenlander met nederlandse pas. Nederland was altijd al vrij progressief en hebben vrijheid van meningsuiting van tijd tot tijd hoog in de vaandel staan en als zoiets dan niet gezegd mag worden denk ik dat er zich wel meer mensen zich hier tegen zullen verzetten. Goh wat kunnen PR mensen toch dom zijn...
 
:roflol: de menigte waarschuwen? Geen enkel besef hoe een mensenmassa reageert zeker? Hallo meneer wilt aan de kant gaan want er komt een gek aangereden.
Met scherp schieten op een snelrijdende auto? De kans is extreem groot dat je omstanders raakt. Zeker door de adrenaline die op zo'n moment door je lichaam giert.

Je kan je beter bezighouden met modden denk ik :roflol:


Ze konden wel schieten. Wat dacht je van speciale trainingen voor extreme gevallen?! Realiteit is altijd anders dan een training, maar 't gaat er juist om dat men meteen handelt naar de situatie en dat binnen een fractie van seconden kan doen.
 
Ik denk dat het een averechtse werking zal hebben op mensen als er eenmaal duidelijk is dat het zich wel handelt om een buitenlander met nederlandse pas. Nederland was altijd al vrij progressief en hebben vrijheid van meningsuiting van tijd tot tijd hoog in de vaandel staan en als zoiets dan niet gezegd mag worden denk ik dat er zich wel meer mensen zich hier tegen zullen verzetten. Goh wat kunnen PR mensen toch dom zijn...

Wat begrijp je niet aan autochtoon dan?
 
Man man man. En de hele koninklijke familie in pantserwagens vervoeren, en het publiek verplicht oranje kogelvrije vesten laten aantrekken?

Gezellige koninginnedag :D
 
De dader wist gewoon dat er daar tientallen camera's staan, lekker shockerend dus, want dat wil men bereiken.


Hoe kom je daarbij? Jij denkt dat iemand die of de bedoeling heeft om de koninklijke familie te raken of zoveel mogelijk mensen in een menigte te verwonden of 'gewoon' volledig geestelijk van het pad is heel erg bezig is met het aantal camera's dat aanwezig is?
 
O en hoe dan? Andere voertuigen om te rammen heb je niet en is uiterst gevaarlijk voor het publiek. Met schieten maak je sowieso nog een paar extra doden.

Dit gebeurt gewoon heel snel hoor.. Of denk je dat hij tussen de 2 hekken in even uitstapte om de schade op te meten en dan besloot dat hij dat laatste hindernisje ook wel aankon? :scratch:



:roflol:

Vertel dan eens hoe jij die auto zou gestopt hebben beest? Je krijgt de standaarduitrusting en een walkie-talkie, die je op die 10 seconden uiteraard amper kunt gebruiken. Ik ben benieuwd.

Ten eerste heeft die vent al geprobeerd om door de hekken heen te komen. Daar hadden ze al extra alert op moeten zijn.
Standaard uitrusting van een agent bedoel je? Wapen! Ze mochten schieten zei de korps chef net. Ik weet niet hoe iedereen denkt hier, maar als ik foto's hier zie staan die gepost zijn met een marechaussee met handen rustig op de rug terwijl er al 2 mensen zijn geraakt, vraag ik me af wat zo'n gozer dan denkt...
 
Ze konden wel schieten. Wat dacht je van speciale trainingen voor extreme gevallen?! Realiteit is altijd anders dan een training, maar 't gaat er juist om dat men meteen handelt naar de situatie en dat binnen een fractie van seconden kan doen.

schieten op een rijdende auto waar een grote mensenmassa achter staat? weet je hoe groot de kans is dat je mist, of de kogel ricocheert
 
Ze konden wel schieten. Wat dacht je van speciale trainingen voor extreme gevallen?! Realiteit is altijd anders dan een training, maar 't gaat er juist om dat men meteen handelt naar de situatie en dat binnen een fractie van seconden kan doen.

Denk je nou echt dat elke marechaussee en politieagent speciale training krijgt om in dit soort incidentele gevallen te kunnen handelen? En dan nog, als men die training krijgt moet je zo snel beslissen dat het menselijk lichaam en geest hiertoe niet eens in staat is.
 
Back
Naar boven