AndroidHealthClinic

Beeldmateriaal aanslag Apeldoorn

Bezoekers in dit topic

`Jemig.. :\
 
heftig filmpje
 
Blijf me afvragen waarom ?

Dit is gewoon te ziek voor woorden
 
dat filmpje hapert een beetje.
 
Jouw pc is gewoon gaar.

Echt gestoord gewoon.
 
Niet normaal als je tot zoiets in staat bent. Spring dan met een bom over de hekken op de wagen van de koningin als je die weg wil hebben, maar niet dwars door een mensen massa heen.
 
Elke keer als ik beelden zie vallen me weer andere dingen op. Echt schokkend hoe die mensen rollen alsof het gewoon speelgoedpoppen zijn. Heel onwerkelijk.
 
WTF zie die mensen dan even een flink aantal meters weggeslingerd worden dan. Trieste gebeurtenis.
 
Waauw, dat moet pijn doen! Zou er niet graag onder liggen..
 
heb net even zitten youtube-en idd damnnn wat voor zieke geest hierachter moet zitten! echt te lomp!! vooral voor de nabestaande, zou een feestdag zijn wat veranderd in 1 groot drama!
 
Vooral dat kleine meisje :(.
 
edit: gezien, mensen worden aardig eind meegenomen door de auto
 
Doet het voor geen meter. Waarschijnlijk nogal druk daar.

Edit doet het nu wel. J ziet trouwens niet heel veel meer dan wat je op eerdere beelden ook zag. Ik zie geen mensen door de lucht vliegen, alleen maar schuiven. Vreselijk gezicht, dat wel. :(
 
Zit op RTL de extra nieuwsuitzending te bekijken... Ze mogen nog van GELUK spreken dat hij tegen dat monument is geklapt! Als die er niet stond, was hij zo weer het publiek ingereden...
 
Zit op RTL de extra nieuwsuitzending te bekijken... Ze mogen nog van GELUK spreken dat hij tegen dat monument is geklapt! Als die er niet stond, was hij zo weer het publiek ingereden...

De vaart was er wel grotendeels uit, maar dat had inderdaad nog meer ellende kunnen opleveren. Het heeft wel iets heel aparts dat hij uitgerekend tegen het meest betekenisvolle object uit de omgeving tot stilstand kwam.

Ik keek net naar Netwerk en moest wel lachen om die royalty verslaggever, Jeroen Snel dacht ik.

"Godzijdank reed hij aan de linkerkant van de weg, je moet er niet aan denken dat hij de bus waar de koninklijke familie in zat had geraakt!"

Nee, dan had had er een deuk in die bus gezeten? ???

"Je kan je toch niet voorstellen dat een gek een aanslag op onze koninklijke familie pleegt?!"

Nou op zich kan ik me dat best voorstellen, en veel andere mensen ook, anders waren ze ook niet beveiligd. :roflol: Die omstanders die worden platgereden vond hij kennelijk veel minder opzienbarend dan het idee dat iemand die fantastische koninklijke familie iets aan wilde doen...
 
De vaart was er wel grotendeels uit, maar dat had inderdaad nog meer ellende kunnen opleveren. Het heeft wel iets heel aparts dat hij uitgerekend tegen het meest betekenisvolle object uit de omgeving tot stilstand kwam.

Ik keek net naar Netwerk en moest wel lachen om die royalty verslaggever, Jeroen Snel dacht ik.

"Godzijdank reed hij aan de linkerkant van de weg, je moet er niet aan denken dat hij de bus waar de koninklijke familie in zat had geraakt!"

Nee, dan had had er een deuk in die bus gezeten? ???

"Je kan je toch niet voorstellen dat een gek een aanslag op onze koninklijke familie pleegt?!"

Nou op zich kan ik me dat best voorstellen, en veel andere mensen ook, anders waren ze ook niet beveiligd. :roflol: Die omstanders die worden platgereden vond hij kennelijk veel minder opzienbarend dan het idee dat iemand die fantastische koninklijke familie iets aan wilde doen...

Heb het niet gezien maar begrijp je fustratie! Heb me vandaag regelmatig geërgerd aan opmerkingen als 'we leven mee met de koninklijke familie' en 'wat een schok voor de koninklijke familie'. Dan denk ik WTF?!?

De koninklijke familie doet nu even NIET ter zake! We leven mee met de slachtoffers en de familie hiervan..
 
Back
Naar boven