XXL Nutrition

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie ik nou goed dat die lul z'n gordel niet eens om heeft? Hoe dom ben je dan.
 
Echt slim is ie sowieso niet dude.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Zie ik nou goed dat die lul z'n gordel niet eens om heeft? Hoe dom ben je dan.


Jij denkt dat hij de hele gebeurtenis had willen overleven?
 
Jij denkt dat hij de hele gebeurtenis had willen overleven?

Hij heeft zelf gezegd dat hij een aanslag op de koninklijke familie wilde plegen, dat is nogal lastig als je al dood bent voor je er bent.;)
 
Zieke geest, echt nergens voor nodig.
 
nu krijg je al dat onzin van 'hoe gaan de oranjes dit verwerken'

omfg, who cares
 
Ik vindt het spijtig voor de onschuldige slachtoffers, en zeker de beelden van
dat onschuldige kindje zijn zeer erg.
Maar in een maatschappij zoals deze zal dit nog geregeld voorvallen..
 
Gedachten gaan uit naar de slachtoffers van dit drama.
Onvoorstelbaar hoe iemand dit heeft kunnen doen!
 
Ik vindt het spijtig voor de onschuldige slachtoffers, en zeker de beelden van
dat onschuldige kindje zijn zeer erg.
Maar in een maatschappij zoals deze zal dit nog geregeld voorvallen..

Tsja zeker erg en gestoord van die gast maarja zoals je zegt dit zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn.

nu krijg je al dat onzin van 'hoe gaan de oranjes dit verwerken'

omfg, who cares

Inderdaad ik dacht ik kijk hart van nederland eens even.
En kwam serieus een of andere gek dat zich een royalty deskundige noemde toen brak me toch echt de klomp....
En maar bezig over hoe erg dit wel niet is voor de koninklijke familie... echt waar wat moet er zo speciaal zijn aan de royalties.
Heb maar medelijden met de slachtoffers; maar om daar te zeuren dat de koninklijke familie dit lastig verwerkt kan ik gewoon niet geloven,
Ze nemen ons in principe het geld af en iedereen maar feestvieren en als goden te behandelen achja
 
[Link niet meer beschikbaar]

Zie ik nou goed dat die lul z'n gordel niet eens om heeft? Hoe dom ben je dan.
Sowieso heeft hij de slechtst denkbare aanslag ooit gepleegd. Hoe moeilijk is het om een kamer/appartement te huren, een goed afgesteld wapen aan te schaffen en een paar goed gerichte schoten af te vuren? Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat we hier te maken hebben met een absolute debiel. Helaas wel eentje die voor heel wat ellende heeft weten te zorgen.
 
Eindelijk iemand die een gezonde over blik heeft op de situatie. Mijn advies zou een kaliber 3.08 winchester geweer zijn of dan wel militair of voor gebruik voor de jacht. :D
 
Inderdaad ik dacht ik kijk hart van nederland eens even.
En kwam serieus een of andere gek dat zich een royalty deskundige noemde toen brak me toch echt de klomp....
En maar bezig over hoe erg dit wel niet is voor de koninklijke familie... echt waar wat moet er zo speciaal zijn aan de royalties.
Heb maar medelijden met de slachtoffers; maar om daar te zeuren dat de koninklijke familie dit lastig verwerkt kan ik gewoon niet geloven,
Ze nemen ons in principe het geld af en iedereen maar feestvieren en als goden te behandelen achja

Zoals velen hier wel onderhand zullen weten loop ik ook in zo'n soort wereldje, en ik kan je vertellen dat wat je zegt echt de grootste onzin is !!
Ik heb gezinnen totaal door zien draaien van enkel de dreiging tot aanslag/ontvoering/stalking,.... Om het nog niet eens te hebben over de mensen(persoonsbeveiligers) die dag in dag uit met je mee lopen voor beveiliging,... mag leuk klinken, maar als je dit nodig hebt is het (zeker in het begin) geen lolletje !

Natuurlijk zijn de gezinnen die mensen hebben verloren er nóg erger aan toe, maar dat neemt niet weg dat de oranjes het de komende tijd erg zwaar zullen hebben ,.... niet alleen omdat het gebeurd is, maar ook omdat het "gewone" leventje gewoon doorgaat,... en ook daar zijn zulk soort dingen denkbaar (helaas).
Stel je voor, er is net zo'n aanslag op jouw fam geprobeerd te plegen en maandag oid moeten jou kinderen weer naar school ,.... een school waarvan iedere malloot kan achterhalen welke het is ,.... etc etc

Verder ga ik hier niet meer op in ,.....

Medeleven gaat zondermeer erg naar de fam vd gewonden en overleden, maar óók naar de fam v Oranje !
 
nu krijg je al dat onzin van 'hoe gaan de oranjes dit verwerken'

omfg, who cares

Niemand gun je dit !!!

Gaven mensen er juist maar wél wat meer om ! ipv enkel "ikke, ikke, ikke"
 
Edit: Ik ben een belg en ben eigenlijk niet zo goed op de hoogte van jullie feestdag, maar wat is eigenlijk allemaal de bedoeling op zo'n koninginnedag ( buiten dat je de koning en koningin ziet uiteraard)?


Ik las op teletekst 5 doden, 4zwaargewonden en 8 lichtgewonden. Zitten er hier meerdere mensen tussen uit de zelfde familie? Kvrees van wel :s
 
Edit: Ik ben een belg en ben eigenlijk niet zo goed op de hoogte van jullie feestdag, maar wat is eigenlijk allemaal de bedoeling op zo'n koninginnedag ( buiten dat je de koning en koningin ziet uiteraard)?


Ik las op teletekst 5 doden, 4zwaargewonden en 8 lichtgewonden. Zitten er hier meerdere mensen tussen uit de zelfde familie? Kvrees van wel :s

Feest voor de verjaardag vd koningin,....
 
1 van die 5 doden was de bestuurder van de auto

RIP
 
1 van die 5 doden was de bestuurder van de auto

RIP

Rip, voor die andere 4,...

Btw om 22.15 was de bestuurder nog in leven, welliswaar in levensgevaar,... maar wel levend en toen was het 5e dodelijk slachtoffer ookal bekend :S

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven