MuscleMeat

Duid aan welke oefeningen jij doet en krijg karma. (women only) (1 bezoeker)

welke oefeningen doe jij in je huidig schema?


  • Totaal stemmers
    43

Bezoekers in dit topic

echt overzichtelijk is de uitslag niet echt.

mar ook veel die ik wel ode staan er niet op. maar zo alle benamingen weet ik ook helemaal uit me koppie. wat ik wel weet en doe heb ik aangekruist
 
Leuke topic, de voornaamste oefeningen staan er in! De meeste oefeningen doe ik... maar meestal 4-5 voor de grotespiergroep en 3 voor kleine spiergroep
 
Enkele aangevinkt, met toevoeging dat ik dus niet in een gym train en dus het meeste doe met bodyweight/spul dat rond 't huis ligt :D
 
Rondje voor de hele zaak wanneer ik handstand-pushups kan uitvoeren!
Ik kan niet eens zelfstandig een handstand...

Oh ja, die wilde ik eigenlijk ook leren ja:o
Handstand tegen de muur dan toch eerst dat lukt wel maar dan pushups gaan doen, toch wel eng!:eek: ga dan denken dat ik mijn nek breek als het mislukt enzo:rolleyes:

In de enquete mis ik de opties trekken, stoten en high pull :p
staan weliswaar wel oefeningen in die ik ook doe maar deze 3 en de squat zijn centraal in mijn schema;)
 
Enkele aangevinkt, met toevoeging dat ik dus niet in een gym train en dus het meeste doe met bodyweight/spul dat rond 't huis ligt :D


vriend, pak suiker, zak aardappelen, bankstel, koelkast ...:D
 
Goed topic, maar waarom geen Close Grip Bench Press bij triceps?
 
Sommige van de oefeningen die ik heb aangevinkt doe ik alleen bij bodypump.
Verder doe ik nog 6-8 uur in de week ongeveer mee aan cardio groepslessen.
Helaas train ik niet in een echte gym dus moet het met me normale krachttraining alleen met dumbbells doen.
Misschien ga ik binnenkort in een echte gym kijken, want het lijkt me super om bepaalde oefeningen met hogere gewichten te kunnen doen.
 
de oefeningen die er tussen staan en ik doe heb ik aangevuld er ontbreken er wel een paar.
 
En waar blijft die karma?:)
 
Erg interessant om te zien dat 76% van de ge-enqueteerden leg-extensions doet, tegenover 57% squats, 65% deadlift en 57% bench press. Iemand een verklaring waarom de grote 3 door vrouwen minder in trek zijn dan de leg-extension, of mag ik deze conclusie niet trekken aan de hand van deze gegevens?

Gegevens: 18:58 Uur.
 
ik doe ze alle 2 :)
en mooi rekenwerk :D
 
wat ga je met de uitslag doen als ik vragen mag?
 
Erg interessant om te zien dat 76% van de ge-enqueteerden leg-extensions doet, tegenover 57% squats, 65% deadlift en 57% bench press. Iemand een verklaring waarom de grote 3 door vrouwen minder in trek zijn dan de leg-extension, of mag ik deze conclusie niet trekken aan de hand van deze gegevens?

Gegevens: 18:58 Uur.

er zijn natuurlijk ook een aantal vrouwelijke mannen die gestemd hebben dus deze zouden eigenlijk verwijderd moeten worden. De squat is wel degelijk populair bij vrouwen maar is opgesplitst in barbell squat en smith squat.
Verder is het moeilijk af te leiden met die mannelijke stemmers :mad:
 
of mannelijke vrouwen :)
 
er zijn natuurlijk ook een aantal vrouwelijke mannen die gestemd hebben dus deze zouden eigenlijk verwijderd moeten worden. De squat is wel degelijk populair bij vrouwen maar is opgesplitst in barbell squat en smith squat.
Verder is het moeilijk af te leiden met die mannelijke stemmers :mad:

Dat ze opgesplitst zijn zal het wel aan liggen. Het spijt me, ik heb ook gestemd:p. ik had niet gelezen dat er women only achter stond. Wel logisch in de vrouwen-sectie maarja, foutje moet kunnen he.
 
wat ga je met de uitslag doen als ik vragen mag?

de resultaten analyseren en er rekening mee houden bij het opstellen van een fullbody schema voor vrouwen :D
 
Back
Naar boven