Fitness Seller

Bodybuilders in de gevangenis

Bezoekers in dit topic

p5y

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
10
Waardering
0
Zal vast een logische verklaring voor mij. Help me out.

Hoe komen die inmates zo buffed?
Voeding is toch belangrijk en ik denk niet dat ze daar flink van de powerbars kunnen snaaien. Puur trainen en rust daar doe je het toch niet mee?
:)
 
Topic nr 10001 hierover.. die gasten waren waarschijnlijk voordat ze daar in kwamen al aardig buff..

En net als elke andere drug, zal het ook vast wel mogelijk zijn om roids naar binnen te krijgen.
 
hmm, kweetniet. Misschien als ze dan tijdens dat ene uurtje recreatie zich toch eens vet laten gaan en tegen mekaar willen laten zien dat ze geen pussy's zijn??? en voor de rest chill rusten in hun cell ??

Ik snap het zelf niet... Yet again, i talk bullshit
 
Die gasten kunnen gewoon eten hoor. Het is niet zoals in de films dat ze 2x per dag eten en daarna alleen in hun bed kunnen liggen en wachten.
 
aas, kunnen gewoon eten zoveel ze willen, en veel rust
 
Die gasten kunnen gewoon eten hoor. Het is niet zoals in de films dat ze 2x per dag eten en daarna alleen in hun bed kunnen liggen en wachten.

dat zou ik niet weten :) zou wel verklaren.. heb de beelden idd alleen uit films of ene paar docutjes.

zou goed kunnen dat er allemaal magere mennekes in jail zitten :P
 
dat zou ik niet weten :) zou wel verklaren.. heb de beelden idd alleen uit films of ene paar docutjes.

zou goed kunnen dat er allemaal magere mennekes in jail zitten :P

Ze hebben gewoon van die winkeltjes in de gevangenis waar die mensen 'boodschappen' kunnen kopen. Eten etc voor in de cel.
 
In sommige gevangenissen kan je nog je eigen eten koken ook, dus wat wil je nog meer;)
 
Sperma bestaat toch ook uit proteinen? :o
 
Ik heb hier ook ooit een topic over gestart en sindsdien nog wat verder over nagedacht.

In een reportage op natgeo zie je 1 van de strengst bewaakte gevangenissen van amerika met enorm sterke controles. Heel de gevangenis loopt daar vol buffels, en ik dacht in het begin ook hoe kan dit.

AAS valt daar af, daar is te strenge bewaking voor, orals zou eventueel nog kunnen hoewel daar nergens iets over gezegd werd itt andere soorten drugs. En alleen al voor de spectakelwaarde van het programma zou er volgens mij dan zeker bij worden gezegd dat er ook anabolen worden onderschept.

De factor die het hem gewoon allemaal doet is TIJD. Als je in de gevangenis vliegt in Amerika voor een redelijk serieus vergrijp zit je algauw minimaal 5jaar vast, velen van hen hadden zelfs levenslang. Als je niets anders te doen hebt dan trainen, rusten en eten kopen met je loon dat je verdient met je job in de gevangenis, kun je op 5 jaar, zelfs zonder voedingsschema een heel eind komen. Laat staan op 10 of 15 jaar.
 
In de gevangenis eten de meso's en endo's de ecto's op. Als je er dan wat AAS bij doet en veel traint en rust zie je er binnen de kortste keren uit als 50 Cent.
 
In de gevangenis eten de meso's en endo's de ecto's op. Als je er dan wat AAS bij doet en veel traint en rust zie je er binnen de kortste keren uit als 50 Cent.

Hmm, dit is dus nog sneller dan de turbobruiner bij mij om de hoek!
 
In de gevangenis eten de meso's en endo's de ecto's op. Als je er dan wat AAS bij doet en veel traint en rust zie je er binnen de kortste keren uit als 50 Cent.
maar 50cent is een ecto:(
 
[Link niet meer beschikbaar]

De voedingswaarde van sperma wordt vaak vergeleken met die van rauw eiwit. Beide bestaan voor zo'n negentig procent uit water en tien procent uit hoogwaardige voedingsstoffen, zoals proteïnes, fructose, koolhydraten en mineralen (vooral zink).
Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink.
Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Het doorslikken van sperma kandus helemaal geen kwaad.
Sperma bevat slechts 15 calorieën per ejaculatie.

Met andere woorden... degene die het meest buff is is waarschijnlijk gewoon de grootste slikkende bitch!
 
Ik ben best wel benieuwd hoe mijn eigen sperma smaakt. Misschien is 't best eetbaar en ook nog eens een goedkope toevoeging in mijn voedingschema.
 
Back
Naar boven