XXL Nutrition

Ben jij beschaamd om openbaar te douchen in de sportschool? (1 bezoeker)

Ben jij beschaamd om openbaar te douchen in de sportschool?

  • Nee, totaal niet, ik douche gewoon in de openbare douches van de sportschool, schaamte ken ik niet

    Stemmen: 87 34,8%
  • Nee, maar ik doe wel een zwembroek aan, anders voel ik me niet op mijn gemak

    Stemmen: 2 0,8%
  • Een beetje maar, ik wacht tot er niemand aan het douchen is, zodat ik in alle rust kan gaan

    Stemmen: 16 6,4%
  • Ja, ik douche om die reden dan ook thuis

    Stemmen: 29 11,6%
  • Ik douche thuis, maar niet omdat ik beschaamd ben bij openbaar douchen

    Stemmen: 100 40,0%
  • Ik douche niet na het trainen

    Stemmen: 16 6,4%

  • Totaal stemmers
    250

Bezoekers in dit topic

Ik durf te wedden dat Ceska jullie allemaal dissed en dat ik alleen mag.
 
Raar is dat als je in het openbaar in NL met je geslachtsdeel gaat showen op straat dan mag het niet want het is verboden en mensen zelf vinden het onacceptabel. maar onder de douche of in de sauna in je blootje gezamelijk vinden de mesnen wel acceptabel??
kom op mensen, wat willen we nou in ons blootjes voor elkaar of gewoon ieder voor zich!!
ik zelf vind het gewoon niet kunnen. ik douch lekker thuis op mn gemak en in de sauna in mn korte broekje.

:P:P
 
Ik ben voor een wet die zegt dat iedereen gewoon naakt buiten mag lopen :)
 
Nee hoor..heb niks om me voor te schamen...;)
 
ik douch thuis, de douches bij ons stinken naar vanalles en nogwat en ze zien er echt niet hygiënisch uit
 
Raar is dat als je in het openbaar in NL met je geslachtsdeel gaat showen op straat dan mag het niet want het is verboden en mensen zelf vinden het onacceptabel. maar onder de douche of in de sauna in je blootje gezamelijk vinden de mesnen wel acceptabel??
kom op mensen, wat willen we nou in ons blootjes voor elkaar of gewoon ieder voor zich!!
ik zelf vind het gewoon niet kunnen. ik douch lekker thuis op mn gemak en in de sauna in mn korte broekje.

:P:P
In een douche of sauna kan je dit verwachten, je gaat er dus op voorhand mee akkoord om dit te zien te krijgen. Dit is niet het geval op straat of andere openbare plaatsen. Maar puur vanuit de natuur gezien is het inderdaad zeer vreemd dat mensen niet naakt mogen rondlopen, anderzijds is het toch verstandig om dit te behouden, de gevolgen van een opheffing van verbod zouden erger zijn dan het behoud ervan ;)
 
hell no ! :D

vuile smeerlappen zijn het die zich niet douchen na het trainen
geen excuses hiervoor tenzij je een micropik hebt
 
In een douche of sauna kan je dit verwachten, je gaat er dus op voorhand mee akkoord om dit te zien te krijgen. Dit is niet het geval op straat of andere openbare plaatsen. Maar puur vanuit de natuur gezien is het inderdaad zeer vreemd dat mensen niet naakt mogen rondlopen, anderzijds is het toch verstandig om dit te behouden, de gevolgen van een opheffing van verbod zouden erger zijn dan het behoud ervan ;)

Als iedereen naakt mocht lopen zou je dikke orgie hebben, of veel verkrachtingen van de jonge pubers :D

En douche na het trainen in de gym, vind het vies om zwetend weg te gaan .. gewoon met een sauna handdoek over me middel als ik ff uit de sauna komt :D
 
Ik ben voor een wet die zegt dat iedereen gewoon naakt buiten mag lopen :)

zullen we maar beginnen met dat elke jongen bij jou sportschool in de meisjes kleedhok mag douchen?? :cool::cool:
 
zullen we maar beginnen met dat elke jongen bij jou sportschool in de meisjes kleedhok mag douchen?? :cool::cool:


ik zou je eeuwig dankbaar zijn als je nar Praag zou komen en dit voor elkaar zou krijgen... want er lopen er echt een paar die van mij wel in de dames kleedkamer mogen douchen :)
 
ik zou je eeuwig dankbaar zijn als je nar Praag zou komen en dit voor elkaar zou krijgen... want er lopen er echt een paar die van mij wel in de dames kleedkamer mogen douchen :)

jij betaald het ticket, ik zal eens kijken wat ik kan doen. regel ik ook direct dat alle vrouwen bij de mannen mogen douchen.... a **** it.. we bouwen gewoon 1 groot hok
 
Ik souche me 6x per week. Eerst in de gym, daarna nog eens een paar x in de boksschool...
 
jij betaald het ticket, ik zal eens kijken wat ik kan doen. regel ik ook direct dat alle vrouwen bij de mannen mogen douchen.... a **** it.. we bouwen gewoon 1 groot hok

das n deal :D

WSOP zei:
Ik souche me 6x per week. Eerst in de gym, daarna nog eens een paar x in de boksschool...

6 keer... en die 7e dan ???
 
Is natuurlijk wel zo dat elke keer dat ik me douche iedereen naar m'n lul staat te kijken...cockpiercing :D
 
Back
Naar boven