AndroidHealthClinic

Bodybuilders in de gevangenis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het is dus gewoon zaak om zo vroeg mogelijk in de bak te belanden :D Ultieme voorbereiding op Mr. O :roflol:
 
Wat lach je, mijn neef traint nu 3 jaar op zijn eigen manier zonder voedingsschema of wat dan ook en tilt het meeste in de gym en heeft de beste fysiek ..

Dus is gewoon haalbaar, ligt gewoon ook aan genen .. die negers zijn allemaal monsters trainen of niet trainen

ja en mijn auto loopt op water.

Je neef traint vast in een homegym als hij het meest pakt en het beste fysiek heeft.
 
ja en mijn auto loopt op water.

Je neef traint vast in een homegym als hij het meest pakt en het beste fysiek heeft.

Nee hij traint gewoon in een echte gym, genen kunnen ook gewoon veel bepalen ..

Je moet gewoon niet huilen dat je geen Arnold fysiek kan krijgen
 
Sommige groeien inderdaad echt als een gek ondanks hun slechte voeding. Het is soms niet eerlijk :p
 
dacht dat testosting gewoon z'n wetenschappelijke bewijzen in de nor leverde?
 
Sommige groeien inderdaad echt als een gek ondanks hun slechte voeding. Het is soms niet eerlijk :p

+1

Soms spreek ik wel eens flinke gasten en dan vraag ik hoelang ze al trainen en eten. Dan vragen ze wel eens: hoezo eten? Ik eet niks bijzonders, gewoon brood en avondeten enzo.

Soms is het niet eerlijk inderdaad.
 
+1

Soms spreek ik wel eens flinke gasten en dan vraag ik hoelang ze al trainen en eten. Dan vragen ze wel eens: hoezo eten? Ik eet niks bijzonders, gewoon brood en avondeten enzo.

Soms is het niet eerlijk inderdaad.

:roflol: ze houden je voor de gek eerder, in brood zit nauwlijks eiwit en in avondeten ook niet meestal.

En zonder eiwit geen groei, deze jongens houden jullie voor de gek.Het niveau gaat een beetje naar onder hier vanavond.Maar jullie mogen van mij best in sprookjes geloven, het is alleen niet eerlijk dat ze jullie zo in de zeik zetten, dus geloof mij maar dat die jongens hun bordjes wel leeg eten.
 
:roflol: ze houden je voor de gek eerder, in brood zit nauwlijks eiwit en in avondeten ook niet meestal.

En zonder eiwit geen groei, deze jongens houden jullie voor de gek.Het niveau gaat een beetje naar onder hier vanavond.Maar jullie mogen van mij best in sprookjes geloven, het is alleen niet eerlijk dat ze jullie zo in de zeik zetten, dus geloof mij maar dat die jongens hun bordjes wel leeg eten.

Misschien eten ze wel eens een boterham met pindakaas, kipfilet en drinken ze wat melk. Maar met wat boterhammen met pindakaas en melk komen de meeste er niet. Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel, sommige hebben een best goed fysiek zonder er iets voor te doen.
 
Sommige groeien inderdaad echt als een gek ondanks hun slechte voeding. Het is soms niet eerlijk :p

Je moest eens weten, niet normaal .. ik ben constant aan het opletten wat ik eet enzo en hij werkt gewoon paar keer frikandellen naar binnen en dan laat hij even zijn 6pack zien of het niks is .. die gast is heel het jaar door lean ..
 
genen helpt idd maar veel mensen die "niet op hun voeding letten en toch buff zijn" zijn mensen die onopgemerkt veel eten, sommigen eten uit zichzelf al pakken brood/eieren/vlees/alles en drinken al 1l melk of stukken meer per dag puur omdat ze honger hebben of het lekker vinden
 
In België wordt in de gevangenis gewoon gejuiced hoor (meestal dbol only), je hoeft overigens niet elke dag naar de gym te gaan. Verhalen van verkracht worden in de gevangenis en zo is allemaal onzin, maar de realiteit is dat je je daar gewoon enorm verveelt...

Uit verveling doe je veel aan opdrukken, situps, pullups... Sommigen krijgen ook wat halters in hun cel enz..
 
Zullen vast wel AAS gebruiken en ze hebben veel tijd zoals velen al zeggen. Maar je moet ook bijvoorbeeld niet vergeten dat de mensen die geweldadige misdaden begaan vaker een hoog testosteron niveau van hunzelf hebben (zijn enkele studies naar gedaan zoek het op google). Veel testosteron = meso. meso + tijd + eten + AAS + grote verkrachters op de loer = flinke stats
 
Zullen vast wel AAS gebruiken en ze hebben veel tijd zoals velen al zeggen. Maar je moet ook bijvoorbeeld niet vergeten dat de mensen die geweldadige misdaden begaan vaker een hoog testosteron niveau van hunzelf hebben (zijn enkele studies naar gedaan zoek het op google). Veel testosteron = meso. meso + tijd + eten + AAS + grote verkrachters op de loer = flinke stats

Niet helemaal. Ik ben eens naar de huisarts geweest voor mijn flinke haar uitvallen. Na wat testjes en dergelijke concludeerde de beste man dat ik te veel testosteron in mijn lijf had.

Teveel testosteron -> ecto -> kaal.

Dat is hoe 't voor mij was :mad:
 
Bodybuilders in de bajes? :rolleyes: Net als bodybuilders in het leger zeker. :roflol:

Ik moet de eerste nog zien namelijk.
 
Niet helemaal. Ik ben eens naar de huisarts geweest voor mijn flinke haar uitvallen. Na wat testjes en dergelijke concludeerde de beste man dat ik te veel testosteron in mijn lijf had.

Teveel testosteron -> ecto -> kaal.

Dat is hoe 't voor mij was :mad:

Jou ecto zijn heeft helemaal niets te maken met het al dan niet kaal worden. Testosteron (en haar afbraak producten zoals DHT) staan nog steeds voor mannelijkheid. Er is alleen wel een verschil per persoon hoe gevoelig je ervoor bent (ofwel hoe gevoelig je receptoren ervoor zijn). Iemand kan het testosteron niveau van een bronstige neushoorn hebben, maar als zijn receptoren op zijn borst niet gevoelig zijn voor de DHT zal hij nooit veel borsthaar hebben. Hetzelfde geldt voor kaalheid: als jou haar erg gevoelig is voor DHT zullen de haarzakjes sneller verschrompelen en uiteindelijk uitvallen. Uiteindelijk is iedereen wel in bepaalde mate gevoelig voor die DHT bij sommige is die drempelwaarde alleen lager. Door al die AAS en van nature hoge testosteronspiegels zullen er alleen wel veel mensen in de bajes hun drempelwaarde bereikt hebben; veel kale mannen :)
 
die kerels waren wrsch al big toen ze binnenkwamen, kun je wel wat onderhouden
 
Jou ecto zijn heeft helemaal niets te maken met het al dan niet kaal worden. Testosteron (en haar afbraak producten zoals DHT) staan nog steeds voor mannelijkheid. Er is alleen wel een verschil per persoon hoe gevoelig je ervoor bent (ofwel hoe gevoelig je receptoren ervoor zijn). Iemand kan het testosteron niveau van een bronstige neushoorn hebben, maar als zijn receptoren op zijn borst niet gevoelig zijn voor de DHT zal hij nooit veel borsthaar hebben. Hetzelfde geldt voor kaalheid: als jou haar erg gevoelig is voor DHT zullen de haarzakjes sneller verschrompelen en uiteindelijk uitvallen. Uiteindelijk is iedereen wel in bepaalde mate gevoelig voor die DHT bij sommige is die drempelwaarde alleen lager. Door al die AAS en van nature hoge testosteronspiegels zullen er alleen wel veel mensen in de bajes hun drempelwaarde bereikt hebben; veel kale mannen :)

True.

Ik interpreteerde je post ietswat verkeerd :)
En ik zette het ook nog eens verkeerd in mijn post.
 
als je geld hebt kan je alles verkrijgen dat is in de gevangenis ook zo+ze hebben een hele dag niets te doen dus trainen en slapen is ideaal:D
 
Back
Naar boven