AndroidHealthClinic

Breaking News Goudse meisjes gestenigd!

Bezoekers in dit topic

Gouda is sowieso al klote. Hoorde van de week nog een verhaal op de radio van 5 van die gastjes in de leeftijd 7 tot 12 ofzo die een 18 jarig meisje aangerand hebben in Gouda. Ze waren zogenaamd nog zo jong dat ze niet wisten wat ze deden. Ongelooflijk.

je zou er bijna gewoon een weekendje willen posten als je je verveelt, geheid dat er rottigheid uitbreekt en dan kan jij je effe lekker uitleven
 
Die teringlijers zijn gewoon een plaag. Gewoon allemaal vervoeren in bussen naar Schiphol en opsodemieteren ermee. Niemand wil ze nog hebben, behalve hun eigen volk. Dus laat ze lekker de boel gaan verpesten in hun eigen land.
 
Wat zijn jullie een stel racisten... als een groepje Nederlanders zulke streken uithalen dan zeggen jullie er ook niets van!
 
Steniging is heel normaal in het land van herkomst. Hoewel ze hier geboren zijn leren ze deze gebruiken waarschijnlijk van radicale haatpredikende imams. Gezellige gemeente aan het worden dat Gouda, eerst terrorisme ten opzichte van bussen, nu weer stenigen van vrouwen. Gaat goed met de integratie in Nederland.

Nah, dacht het niet... moet je eens proberen in Marokko, stenen gooien naar dames of ze uitschelden op straat, het vuur wordt je letterlijk aan de schenen gelegd door de agenten. De politie treedt daar niet al te gering op.

Ontopic: Ik vind een flinke straf voor deze jongens zeker op zijn plaats, daarnaast een portie 'goede manieren' bijgeleerd krijgen van de ouders.
 
Nah, dacht het niet... moet je eens proberen in Marokko, stenen gooien naar dames of ze uitschelden op straat, het vuur wordt je letterlijk aan de schenen gelegd door de agenten. De politie treedt daar niet al te gering op.

Ontopic: Ik vind een flinke straf voor deze jongens zeker op zijn plaats, daarnaast een portie 'goede manieren' bijgeleerd krijgen van de ouders.

Ik vind de strafmaat die ze in Marokko hanteren wel gaaf :D
 
Wat zijn jullie een stel racisten... als een groepje Nederlanders zulke streken uithalen dan zeggen jullie er ook niets van!
Nee, wij zijn realisten. Over het algemeen halen blanke nederlanders dit soort streken niet uit.
Je hebt echter natuurlijk ook gestoorde blanken, kijk maar naar die gappie in Apeldoorn. Alleen zijn er over het algemeen meer gestoorde/criminele kleurlingen dan blanken.

Mensen moeten gewoon vaker voor eigen rechter spelen. Als een paar van die bokito's aan mijn dochter zou komen(als ik een dochter zou hebben) dan zou ik ze hard aanpakken zonder enige betrekking van politie. Je moet zulke aapjes gewoon half doodknuppelen en hun knieschijfjes breken.
 
Nee, wij zijn realisten. Over het algemeen halen blanke nederlanders dit soort streken niet uit.
Je hebt echter natuurlijk ook gestoorde blanken, kijk maar naar die gappie in Apeldoorn. Alleen zijn er over het algemeen meer gestoorde/criminele kleurlingen dan blanken.

Nou dat vraag ik me af... het verschil zit t m dat wanneer een Nederlander met buitenlandse afkomst een streek uithaalt het toch net even anders in de krant komt te staan en meer opvalt dan wanneer een Nederlandse Nederlander het doet :)

Buiten dat zijn dit gewoon een stelletje lijers.
 
Een nieuwe, verbeterde en vrijblijvende inburgeringscursus. :thumbs:


...of dit

348885607.jpg

Een goedkoop klappertjespistool? :D
 
Nou dat vraag ik me af... het verschil zit t m dat wanneer een Nederlander met buitenlandse afkomst een streek uithaalt het toch net even anders in de krant komt te staan en meer opvalt dan wanneer een Nederlandse Nederlander het doet :)

Buiten dat zijn dit gewoon een stelletje lijers.
Loop jij maar eens door de Bijlmer waar het merendeel zwart is, en loop daarna door een gehucht in Groningen waar het merendeel blank is en doe dan nog eens een uitspraak.
Of zoek wat statistieken op.
Gewapende overvallen? Bijna altijd kleurlingen.
Straatroven? Bijna altijd kleurlingen.
Scooters stelen? Kijk eens naar Kanalen eiland.
Messentrekkers? Messentrekker staat synoniem voor marokkaanse kankerjongeren.

Ik zag het ook op koninginnedag. Al die kanker marokkanen zaten constant stoer te doen op hun ****ing scootertjes. De hele tijd vet schreeuwen als een stelletjes uit het dierentuin ontsnapte bokito's. Of dan loop je perongeluk tegen 1 aan op Museumplein waar 300.000 man stond en dan begint hij hem helemaal te flippen. Als al die stakkers een nekschot krijgen zou dan een groot voordeel zijn voor de maatschappij.
 
Loop zovaak in mn eentje door de bijlmer en ik heb nergens last van...

mn punt is alleen dat als het om een auch "kleurling" gaat het meteen veel erger is.
Stel het incident in apeldoorn was een buitenlander geweest nouwwww dan was het oorlog geweest hoor. Maar maakt het er erger op dat een crimineel delict door een nederlander, niet nederlander whatever gepleegd wordt? bij mij niet het blijft imo allemaal even erg en ze moeten allemaal even hard gestraft worden.
 
Loop zovaak in mn eentje door de bijlmer en ik heb nergens last van...

mn punt is alleen dat als het om een auch "kleurling" gaat het meteen veel erger is.
Stel het incident in apeldoorn was een buitenlander geweest nouwwww dan was het oorlog geweest hoor. Maar maakt het er erger op dat een crimineel delict door een nederlander, niet nederlander whatever gepleegd wordt? bij mij niet het blijft imo allemaal even erg en ze moeten allemaal even hard gestraft worden.


dat geloof ik niet! jij moet toch overal last hebben van mannen die je aanstaren en eventueel naroepen?;)
 
Loop zovaak in mn eentje door de bijlmer en ik heb nergens last van...

mn punt is alleen dat als het om een auch "kleurling" gaat het meteen veel erger is.
Stel het incident in apeldoorn was een buitenlander geweest nouwwww dan was het oorlog geweest hoor. Maar maakt het er erger op dat een crimineel delict door een nederlander, niet nederlander whatever gepleegd wordt? bij mij niet het blijft imo allemaal even erg en ze moeten allemaal even hard gestraft worden.

zal allemaal wel, check de statistieken.........

Gewoon 1e keer straf geven. 2e keer k*tkind + hele gezin terug naar land van herkomst.
 
zal allemaal wel, check de statistieken.........

Gewoon 1e keer straf geven. 2e keer k*tkind + hele gezin terug naar land van herkomst.


ja maar waar wil je ze heen sturen als ze in Nederland geboren zijn en een Nederlands paspoort hebben.... ???
 
Loop zovaak in mn eentje door de bijlmer en ik heb nergens last van...

mn punt is alleen dat als het om een auch "kleurling" gaat het meteen veel erger is.
Stel het incident in apeldoorn was een buitenlander geweest nouwwww dan was het oorlog geweest hoor. Maar maakt het er erger op dat een crimineel delict door een nederlander, niet nederlander whatever gepleegd wordt? bij mij niet het blijft imo allemaal even erg en ze moeten allemaal even hard gestraft worden.

Volgens mij woonde jij in Praag?

Het is wel zo dat onder andere marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Er zit geen greintje fatsoen in dit doorgefokte tuig.
 
De jongens zijn door de politie opgepakt en verhoord. Ze ontkennen met stenen te hebben gegooid. Volgens de jongens zou het om grond zijn gegaan waar steentjes in zaten.

zeg dat dan meteen
grond gooien met stenen erin is normaalste zaak van de wereld
:rolleyes:
 
ja maar waar wil je ze heen sturen als ze in Nederland geboren zijn en een Nederlands paspoort hebben.... ???

ze hebben allemaal een dubbel paspoort. Dan moet de wet aangepast worden en kunnen we er eentje afpakken. Als dat niet mogelijk is dan gaan we maar doodseskaders instellen. Goed tegen de werkloosheid ook :D
 
Volgens mij woonde jij in Praag?

Het is wel zo dat onder andere marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Er zit geen greintje fatsoen in dit doorgefokte tuig.


Ja ik heb 25 jaar in Amsterdam gewoond en een zooitje familie woont in de bijlmer/ZO

dr zitten inderdaad een hoop lijers tussen maar ik heb ook een paar marokkaanse vrienden waar niks mis mee is, gewoon een baan hebben en verder niemand lastig vallen. Het is ook vaak een bepaalde leeftijd dat ze lastig zijn beetje rond de 16-18 jaar.
 
Ik zie hier wel geen enkele theorie over het gedrag van 'straatterroristen'. Enkel loze woorden als headschot
 
Back
Naar boven