Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Kan je ook nieuwer vinden voor nog altijd redelijke prijzen rond de 2000 euro ofzo, ik weet niet wat je prijscategorie is
Ff nog vraagje,
ik wou die GSXR400 gaan kopen maar er zit een barst op de voorste kuip aan beide spiegels...
Weet iemand of het mogelijk is om deze voorste kuip te verkrijgen of speciaal laten maken of maar lijkt me onmogelijk deze te laten herstellen?? En wat ongeveer de kosten hiervan zouden bedragen
Groetjes en alvast bedankt
Sinds vandaag ben ik er volgens mij uit wat voor motor ik wil halen.
De Suzuki GS500 ( tussen 92' - 94' ongeveer). Vind het met de juiste kleuren en zonder kuip echt een leuke begin/studenten motor om te zien.
Zie er genoeg voor hele leuke prijzen staan op marktplaats. Alleen ben ik erg huiverig om via een particulier een voertuig te kopen. Nu neem ik zeker wel iemand mee met verstand, maar ik heb er zelf helaas 0,0 verstand van
Niet echt spijt, ik heb er paar maanden plezier van gehad =P
Nu 400cc zodat ik binnen 2 jaar over kan stappen op 600
Zo, schaamrantjes zijn weg gewerkt, en dat in ongeveer een half jaartje, kleine wheelies kan ik nu ook alleen is wel wat lastig met de koppeling laten schieten , Binnenkort maar effe kd's proberen .
Hehe gebrek aan kracht kerel
Meer power is more fun. Met een 600 ga je gekker rijden is mijn beleving. Alles doen om de kick te krijgen die je met een zwaardere hebt.
ZX12 reed ik zo rond dat er vellen op het randje zaten
Gewicht is bij een zware bike wel lekker, want kon hem lekker om duwen
Wel nice bike, alleen je kiest de verkeerde merken.
Honda is goed (maar imo zonder karakter).
Zo, schaamrantjes zijn weg gewerkt, en dat in ongeveer een half jaartje, kleine wheelies kan ik nu ook alleen is wel wat lastig met de koppeling laten schieten , Binnenkort maar effe kd's proberen .
Wheelies maak je niet door de koppeling te laten schieten !!!!
Deze wheelies zullen té ongecontroleerd zijn en je ongetwijfeld een keer op je rug gooien !!
Je hebt een "power" wheelie , welke zonder koppeling, enkel door kracht vd motor omhoog komt ( wat hoger in de toeren gas geven )
En je hebt een ( wat jij bedoelde/probeerde ) een rolling-wheelie.
hierbij rij vaak in z'n 2 of 3 bij om en nabij de 6000rpm en knijp je de koppeling voor een fractie van een sec ietwat in, met op het zelfde moment een dot gas, waardoor de motor ook omhoog zal komen.
Gelijk ff wat bij gezocht voor je
http://www.youtube.com/watch?v=qncPBZ9DRRk&feature=PlayList&p=36D33853C6DFEAD8&index=0&playnext=1
En niet meer gek doen he veel te veel kans op een back-smacker door het laten schieten vd koppeling !!
Kijk naar ghostrider ofzo die doet die clutch wheelies met 250+
haha, ik heb vandaag zo veel zitten kloten met die koppeling laten schieten, er gebeurd niks.. Bovendien rijd ik nog 25kw dus ik kan geen power wheelies maken.
Kijk naar ghostrider ofzo die doet die clutch wheelies met 250+
haha, ik heb vandaag zo veel zitten kloten met die koppeling laten schieten, er gebeurd niks.. Bovendien rijd ik nog 25kw dus ik kan geen power wheelies maken.
Kijk naar ghostrider ofzo die doet die clutch wheelies met 250+
Hobbel in de weg pakken, in ze 1, 6000-7000 toeren, stand gas en dan zodra je over de hobbel gaat vol gas, je komt dan wel los hoor