MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Sinds vandaag ben ik er volgens mij uit wat voor motor ik wil halen.

    De Suzuki GS500 ( tussen 92' - 94' ongeveer). Vind het met de juiste kleuren en zonder kuip echt een leuke begin/studenten motor om te zien.

    Zie er genoeg voor hele leuke prijzen staan op marktplaats. Alleen ben ik erg huiverig om via een particulier een voertuig te kopen. Nu neem ik zeker wel iemand mee met verstand, maar ik heb er zelf helaas 0,0 verstand van ;)
     
    Kan je ook nieuwer vinden voor nog altijd redelijke prijzen rond de 2000 euro ofzo, ik weet niet wat je prijscategorie is :)

    Ff nog vraagje,
    ik wou die GSXR400 gaan kopen maar er zit een barst op de voorste kuip aan beide spiegels...
    Weet iemand of het mogelijk is om deze voorste kuip te verkrijgen of speciaal laten maken of maar lijkt me onmogelijk deze te laten herstellen?? En wat ongeveer de kosten hiervan zouden bedragen???

    Groetjes en alvast bedankt ;)
     
    2de hands kopen.
     
    Kan je ook nieuwer vinden voor nog altijd redelijke prijzen rond de 2000 euro ofzo, ik weet niet wat je prijscategorie is :)

    Ff nog vraagje,
    ik wou die GSXR400 gaan kopen maar er zit een barst op de voorste kuip aan beide spiegels...
    Weet iemand of het mogelijk is om deze voorste kuip te verkrijgen of speciaal laten maken of maar lijkt me onmogelijk deze te laten herstellen?? En wat ongeveer de kosten hiervan zouden bedragen???

    Groetjes en alvast bedankt ;)

    Plastic lassen of 2de hands.
     
    Sinds vandaag ben ik er volgens mij uit wat voor motor ik wil halen.

    De Suzuki GS500 ( tussen 92' - 94' ongeveer). Vind het met de juiste kleuren en zonder kuip echt een leuke begin/studenten motor om te zien.

    Zie er genoeg voor hele leuke prijzen staan op marktplaats. Alleen ben ik erg huiverig om via een particulier een voertuig te kopen. Nu neem ik zeker wel iemand mee met verstand, maar ik heb er zelf helaas 0,0 verstand van ;)

    Ach als een motor goed loopt en rijd kan er weinig mis gaan, het zijn geen scooters gelukkig. Maar iemand met verstand meenemen is altijd verstandig ;)
     
    Niet echt spijt, ik heb er paar maanden plezier van gehad =P
    Nu 400cc zodat ik binnen 2 jaar over kan stappen op 600 ;)

    Waarom niet meteen een 600 gekocht? en 125's zijn gewoon mislukte scooters, helemaal als je dan nog een 4takt koopt ook, zo traag als de pest :roflol:
     
    Zo, schaamrantjes zijn weg gewerkt, en dat in ongeveer een half jaartje, kleine wheelies kan ik nu ook alleen is wel wat lastig met de koppeling laten schieten :P, Binnenkort maar effe kd's proberen :P.
     
    ik heb ze 2dehands nog niet gevonden van gsxr400 '99 maar ik heb wel een site gevonden die kuipen maakt :
    [Link niet meer beschikbaar]

    ik koop geen 600 omdat dat momenteel nog niet mag van mijn ouders, wou een R6 gaan halen maar daar mag ik niet zoveel geld aan uitgeven, dat is iets voor als ik werk hebben zeggen ze :rolleyes:
     
    Zo, schaamrantjes zijn weg gewerkt, en dat in ongeveer een half jaartje, kleine wheelies kan ik nu ook alleen is wel wat lastig met de koppeling laten schieten :P, Binnenkort maar effe kd's proberen :P.

    Wheelies maak je niet door de koppeling te laten schieten !!!!
    Deze wheelies zullen té ongecontroleerd zijn en je ongetwijfeld een keer op je rug gooien !!

    Je hebt een "power" wheelie , welke zonder koppeling, enkel door kracht vd motor omhoog komt ( wat hoger in de toeren gas geven )

    En je hebt een ( wat jij bedoelde/probeerde ) een rolling-wheelie.
    hierbij rij vaak in z'n 2 of 3 bij om en nabij de 6000rpm en knijp je de koppeling voor een fractie van een sec ietwat in, met op het zelfde moment een dot gas, waardoor de motor ook omhoog zal komen.

    Gelijk ff wat bij gezocht voor je
    http://www.youtube.com/watch?v=qncPBZ9DRRk&feature=PlayList&p=36D33853C6DFEAD8&index=0&playnext=1

    En niet meer gek doen he ;) veel te veel kans op een back-smacker door het laten schieten vd koppeling !!
     
    Hehe gebrek aan kracht kerel;)
    Meer power is more fun. Met een 600 ga je gekker rijden is mijn beleving. Alles doen om de kick te krijgen die je met een zwaardere hebt.

    ZX12 reed ik zo rond dat er vellen op het randje zaten:D
    Gewicht is bij een zware bike wel lekker, want kon hem lekker om duwen:D

    Wel nice bike, alleen je kiest de verkeerde merken.

    Honda is goed (maar imo zonder karakter).

    Op straat doe ik zo gek niet meer, dat doe ik wel op het circuit een paar keer per jaar (en dan gaat het nog ff wat verder dan een velletje aan je rand :D) Gebruik het ding voornamelijk voor woon werk verkeer en om af en toe mee op vakantie te gaan.

    Tja en daarom is het ook een Honda, moet er wel veel kilometers mee kunnen maken zonder dat ie kapot gaat. Heb al eens een kawa gehad maar daar werd ik ook niet vrolijk van.......+ vind maar weinig kawa's mooi. Ieder zijn ding.
     
    Zo, schaamrantjes zijn weg gewerkt, en dat in ongeveer een half jaartje, kleine wheelies kan ik nu ook alleen is wel wat lastig met de koppeling laten schieten :P, Binnenkort maar effe kd's proberen :P.

    hehe kun je lekker mee gooien he zo'n r6je :P
    ik rij zelf ok r6 kan alleen weelies trekken in de 1ste versnelling
    zit er aan te denken om er een crosser met kenteken bij te kopen is leuker om mee te spelen op het achterwiel en als je op je bek gaat kost het nie zo veel :P
     
    Wheelies maak je niet door de koppeling te laten schieten !!!!
    Deze wheelies zullen té ongecontroleerd zijn en je ongetwijfeld een keer op je rug gooien !!

    Je hebt een "power" wheelie , welke zonder koppeling, enkel door kracht vd motor omhoog komt ( wat hoger in de toeren gas geven )

    En je hebt een ( wat jij bedoelde/probeerde ) een rolling-wheelie.
    hierbij rij vaak in z'n 2 of 3 bij om en nabij de 6000rpm en knijp je de koppeling voor een fractie van een sec ietwat in, met op het zelfde moment een dot gas, waardoor de motor ook omhoog zal komen.

    Gelijk ff wat bij gezocht voor je
    http://www.youtube.com/watch?v=qncPBZ9DRRk&feature=PlayList&p=36D33853C6DFEAD8&index=0&playnext=1

    En niet meer gek doen he ;) veel te veel kans op een back-smacker door het laten schieten vd koppeling !!


    haha, ik heb vandaag zo veel zitten kloten met die koppeling laten schieten, er gebeurd niks.. Bovendien rijd ik nog 25kw dus ik kan geen power wheelies maken.

    Kijk naar ghostrider ofzo die doet die clutch wheelies met 250+ :P
     
    Hehe, ik ga er toch niet op oefenen. Zal wel normaal rondrijden en binnen paar jaar wat powerwheelies maken :D
     
    Woensdag een circuitdag gehad op zandvoort gegeven door Motorlifestyle!
    Was echt een super gave dag raad het iedereen aan om het een keerttje te doen wat een kick krijg je
    daar van! Foto's komen eraan die dingen moest je natuurlijk weer kopen.....
    Over 2 weken in de bus als het goed is! Was echt een leuke dag!
    Dit is mijn bike trouwens..

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Nice man! Ik ga zo ff langs wat motordealer kijken welke bike ik hierna wil.

    Btw nooit beginnen met koppeling wheelies, probeer ze eerst goed op het gas zoals xxltje al zei.
     
    haha, ik heb vandaag zo veel zitten kloten met die koppeling laten schieten, er gebeurd niks.. Bovendien rijd ik nog 25kw dus ik kan geen power wheelies maken.

    Kijk naar ghostrider ofzo die doet die clutch wheelies met 250+ :P

    Hobbel in de weg pakken, in ze 1, 6000-7000 toeren, stand gas en dan zodra je over de hobbel gaat vol gas, je komt dan wel los hoor ;)
     
    haha, ik heb vandaag zo veel zitten kloten met die koppeling laten schieten, er gebeurd niks.. Bovendien rijd ik nog 25kw dus ik kan geen power wheelies maken.

    Kijk naar ghostrider ofzo die doet die clutch wheelies met 250+ :P

    25kw,.... das een ander verhaal, die heeft wss de power niet eens om je achterover te gooien, maar geloof mij op een vol vermogen R6 ben je echt fout bezig als je de koppeling laat schieten in z'n 1 ;)

    ghost, maar zeker weten geen wheelies om deze manier, maar op de manier die in het filmpje ook wordt aangegeven ( koppeling op snelheid ietwat in knijpen en een dot gas erbij ). Ook dat is een clutch wheelie, maar niet op de manier zoals jij 'm doet ;)

    De schok van de koppeling laten schieten, maakt de wheelie oncontroleerbaar, zeker in 1e versnelling ! Tuurlijk je zal ( zolang het goed gaat ) omhoog komen :D , maar hoever zijn die wheelies ? 10m ? 15m? lijkt meer op de "ik wil wel, maar kan niet" wheelies ,....
     
    Hobbel in de weg pakken, in ze 1, 6000-7000 toeren, stand gas en dan zodra je over de hobbel gaat vol gas, je komt dan wel los hoor ;)

    Jep , van die drempels in asfaltwegen !! altijd lekker :D
     
    Back
    Naar boven