MuscleMeat

Breaking News Goudse meisjes gestenigd! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja maar waar wil je ze heen sturen als ze in Nederland geboren zijn en een Nederlands paspoort hebben.... ???

Ze hoeven niet weg hoor....ze mogen ook heel diep onder de grond, in betonnen bunkers.
 
Ze hoeven niet weg hoor....ze mogen ook heel diep onder de grond, in betonnen bunkers.

Tweede Maasvlakte is misschien ook een goed idee. Zijn ze economisch ook nog van betekenis!
 
politiek en politie durven al jaren niet dit soort incidenten hard aan te pakken - het kost ze stemmen waarschijnlijk - toch is het niet zo moeilijk in gouda , want ze schijnen in één bepaalde wijk te wonen - easy dus
 
ze hebben allemaal een dubbel paspoort. Dan moet de wet aangepast worden en kunnen we er eentje afpakken. Als dat niet mogelijk is dan gaan we maar doodseskaders instellen. Goed tegen de werkloosheid ook :D

Ja en als dat dan niet kan gewoon zwaar straffen.
 
politiek en politie durven al jaren niet dit soort incidenten hard aan te pakken - het kost ze stemmen waarschijnlijk - toch is het niet zo moeilijk in gouda , want ze schijnen in één bepaalde wijk te wonen - easy dus


dus jij roept op tot het platgooien van die wijk....s''nachts als ze slapen? ohohohoh racist!!!!
 
Waarom 's nachts? :D

Ik denk dat er dan het meest thuis zijn! ik ging er namelijk met mijn stomme kop vanuit dat sommige mensen werken hahahahaha
 
dus jij roept op tot het platgooien van die wijk....s''nachts als ze slapen? ohohohoh racist!!!!

heb ik iets over platgooien gezegd??? - dat zijn jou woorden + hersenspinsels - het aanpakken is niet zo moeilijk toch , maar dat durven we hier niet

het zal je dochter maar zijn , die hier de dupe van is - kijk hoe je er dan over denkt
 
heb ik iets over platgooien gezegd??? - dat zijn jou woorden + hersenspinsels - het aanpakken is niet zo moeilijk toch , maar dat durven we hier niet

het zal je dochter maar zijn , die hier de dupe van is - kijk hoe je er dan over denkt

Hey kerel, lees mijn posts is door. Ik hou wel van aanpakken. mijn opmerking was een beetje cynish bedoelt.
 
Ik denk dat er dan het meest thuis zijn! ik ging er namelijk met mijn stomme kop vanuit dat sommige mensen werken hahahahaha

's nachts zijn ze er juist op uit. Het beste is gewoon 's ochtends rond een uur of 10. :D
 
Nee, wij zijn realisten. Over het algemeen halen blanke nederlanders dit soort streken niet uit.
Je hebt echter natuurlijk ook gestoorde blanken, kijk maar naar die gappie in Apeldoorn. Alleen zijn er over het algemeen meer gestoorde/criminele kleurlingen dan blanken.

Mensen moeten gewoon vaker voor eigen rechter spelen. Als een paar van die bokito's aan mijn dochter zou komen(als ik een dochter zou hebben) dan zou ik ze hard aanpakken zonder enige betrekking van politie. Je moet zulke aapjes gewoon half doodknuppelen en hun knieschijfjes breken.

Als iedereen dit zou doen dan zouden dit soort dingen ook niet gebeuren. In Nederland en België lijkt het wel of de wetten zijn gemaakt om de echte criminelen te beschermen van gerechtigheid.

Het ligt niet aan de Marokkanen of watdan ook. Als je in een debiele aso buurt woont zal je altijd dit soort problemen hebben. Als het geen Marokkanen zijn die meisjes stenigen en aanranden dan zijn het wel Nederlanders die ze doodschieten en verkrachten.

Je kan ze wel allemaal in kampen willen stoppen, maar daar krijg je alleen maar meer problemen mee. Als er ook maar eentje die dit flikt op de meest gruwelijke wijze wordt afgemaakt dan zal de schrik er goed inzitten en heb je geen kampen meer nodig. En als het iedere keer gebeurt...naja dan heb je dus geen problemen meer.
 
Jullie zijn ook steenhard :o

Zwijg
En elke andere ******** die straatgangstah's niet kan zien door z'n blinde ogen of z'n waanidee van een vreedzame linkse wereld.

Gisteren dit meegemaakt @ Brugge:

Ik wandelde weg van het station samen met een maat van mij. Achter mij stonden een 15tal 17jarige gangstah's van dit soort:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze waren onophoudelijk aan het uitdagen tegen zo'n 6tal kerels die met hun vriendin naar de kermis gingen. Schat ze twintigers. Ik weet niet om welke rede, maar aan de uitdagerij van de gangstah's en het uiterlijk van de andere 6 te zien, kan je wel concluderen wie er eerst begonnen was. Ik liep met mijn maat tussen de twee groepen in de richting van het rode licht waar die andere 6 stonden te wachten om over te steken. Tot opeens de uitdagerij omsloeg naar een ware rush. Zo'n 10 gangsterjes liepen erop af en begonnen te vechten. Die meisjes wiens vriend rammel kregen en gaven stonden vanop meters te krijsen da ze zouden stoppen.
Een klootzakske had een mes bij en stak zo een van die kerels. De 6 hebben zich goed verdedigd, maar bleven wel met een gewonde achter. Ik zag hem helemaal wittrekken en spauwen van de schrik.

2 keer raden hoe bruin de gemiddelde gangster was
 
Zwijg
En elke andere ******** die straatgangstah's niet kan zien door z'n blinde ogen of z'n waanidee van een vreedzame linkse wereld.

Gisteren dit meegemaakt @ Brugge:

Ik wandelde weg van het station samen met een maat van mij. Achter mij stonden een 15tal 17jarige gangstah's van dit soort:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze waren onophoudelijk aan het uitdagen tegen zo'n 6tal kerels die met hun vriendin naar de kermis gingen. Schat ze twintigers. Ik weet niet om welke rede, maar aan de uitdagerij van de gangstah's en het uiterlijk van de andere 6 te zien, kan je wel concluderen wie er eerst begonnen was. Ik liep met mijn maat tussen de twee groepen in de richting van het rode licht waar die andere 6 stonden te wachten om over te steken. Tot opeens de uitdagerij omsloeg naar een ware rush. Zo'n 10 gangsterjes liepen erop af en begonnen te vechten. Die meisjes wiens vriend rammel kregen en gaven stonden vanop meters te krijsen da ze zouden stoppen.
Een klootzakske had een mes bij en stak zo een van die kerels. De 6 hebben zich goed verdedigd, maar bleven wel met een gewonde achter. Ik zag hem helemaal wittrekken en spauwen van de schrik.

2 keer raden hoe bruin de gemiddelde gangster was

Met jullie 2 erbij waren die gasten met zijn 8-en geweest...
 
deze:
injectiespuit.jpg


vol met lucht in de slachtader van die jongens.

Klaar.
 
Zwijg
En elke andere ******** die straatgangstah's niet kan zien door z'n blinde ogen of z'n waanidee van een vreedzame linkse wereld.

Gisteren dit meegemaakt @ Brugge:

Ik wandelde weg van het station samen met een maat van mij. Achter mij stonden een 15tal 17jarige gangstah's van dit soort:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze waren onophoudelijk aan het uitdagen tegen zo'n 6tal kerels die met hun vriendin naar de kermis gingen. Schat ze twintigers. Ik weet niet om welke rede, maar aan de uitdagerij van de gangstah's en het uiterlijk van de andere 6 te zien, kan je wel concluderen wie er eerst begonnen was. Ik liep met mijn maat tussen de twee groepen in de richting van het rode licht waar die andere 6 stonden te wachten om over te steken. Tot opeens de uitdagerij omsloeg naar een ware rush. Zo'n 10 gangsterjes liepen erop af en begonnen te vechten. Die meisjes wiens vriend rammel kregen en gaven stonden vanop meters te krijsen da ze zouden stoppen.
Een klootzakske had een mes bij en stak zo een van die kerels. De 6 hebben zich goed verdedigd, maar bleven wel met een gewonde achter. Ik zag hem helemaal wittrekken en spauwen van de schrik.

2 keer raden hoe bruin de gemiddelde gangster was

En ik wilde nog wel een weekendje naar Brugge :( Schijnt een mooie stad te zijn.
 
dat geloof ik niet! jij moet toch overal last hebben van mannen die je aanstaren en eventueel naroepen?;)


ceska loopt op straat met een shirt met achterop XXL nutritions, niemand die haar wat aan doet:D
 
ceska loopt op straat met een shirt met achterop XXL nutritions, niemand die haar wat aan doet:D

hahahah, volgens mij ziet dat er wel stoer uit hahaha een shirt met xxl-nutrition achterop en dan zo een dikke powerbelt om :P:P:P


ps: dan zou ik ook een blokje om doen hoor;)
 
Ik werk in Gouda..en ja het is tuig! Allemaal ophangen of zelf stenigen! K*tvolk!
 
Back
Naar boven