XXL Nutrition

Keranos's Bill Starr log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Keranos

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2007
Berichten
3.862
Waardering
1
Nieuwe log, zometeen eerste training, ben nu trainen.
 
Laatst bewerkt:
veel success, heb al een tijd niet meer in je log gekeken. kijken hoever je nu bent.
 
veel success, heb al een tijd niet meer in je log gekeken. kijken hoever je nu bent.

Ik zit nu in Bill Starr (zoals de titel al zegt :roflol:), vanaf nu is dus alles PR, alleen squat heb ik al eens hoger gedaan, maar nu is de techniek een stuk beter en dat vind ik ook een soort van PR :D
 
Ik zit nu in Bill Starr (zoals de titel al zegt :roflol:), vanaf nu is dus alles PR, alleen squat heb ik al eens hoger gedaan, maar nu is de techniek een stuk beter en dat vind ik ook een soort van PR :D

wtf waarom is alles een pr ?
jij zegt dus al je 10kg bp doet bij die van en 100kg bij de vorige dat die 10kg een pr zou zijn :o
 
Succes man !
 
wtf waarom is alles een pr ?
jij zegt dus al je 10kg bp doet bij die van en 100kg bij de vorige dat die 10kg een pr zou zijn :o

Ik heb het onduidelijk gezegt, ff opnieuw: Squat, Bench en Power Cleans zouden PR moeten zijn als die setjes blijven lukken. Bill Starr heeft vast ritme van verhogen weet je wel, ik ben nu dus zo ver dat elke keer als ik verhoog PRs is :D
 
dus je bent al een paar weken bezig met bill starr, je preload heb je al gehad?

train je thuis ofzo? een half uur geleden zei je nog dat je ging trainen.

ik kan trouwens jou youtube kanaal niet meer vinden voor je filmpjes.
 
dus je bent al een paar weken bezig met bill starr, je preload heb je al gehad?

train je thuis ofzo? een half uur geleden zei je nog dat je ging trainen.

ik kan trouwens jou youtube kanaal niet meer vinden voor je filmpjes.

Ik train thuis, heb een laptop in de schuur staan (staat mn muziek op en zit mn camera ingebouwt voor filmpjes). Filmpjes heb ik eraf gehaalt, allemaal ouwe dingen, ik maak nu filmpjes op bepaalde punten (75-100-125-150). Met preload bedoel je denk ik de eerste weken dat je lager begint? Dat heb ik allemaal al gehad, voor de duidelijkheid: ik heb niet via zo'n excel bestand alles uitgerekent, ik doe gewoon op gevoel, en dat het maar een paar weken mag duren doe ik ook niet. Ik doe totdat ik door heb dat Bill Starr niks meer extra uithaalt. Tussen de oefeningen door kan ik dus ff kijken of iemand nog gereageert heeft :D
 
je bent nu bijna een uur bezig dus we zullen zo wel zien welke pr's je gezet hebt. op gevoel trainen is prima. ik denk dat we nu wel het eerste filmpje van die 75 kunnen verwachten.
 
je bent nu bijna een uur bezig dus we zullen zo wel zien welke pr's je gezet hebt. op gevoel trainen is prima. ik denk dat we nu wel het eerste filmpje van die 75 kunnen verwachten.

Ik ga eerst douchen, doe ik altijd :P
 
wie heeft er eigenlijk gewonnen van jullie 3 Jorinn en nog iemand. wie het eerst 200 totaal had ofzo.
 
Goede keuze! Heel veel succes met Bill Star.
Zal zo je training bekijken:)
 
wie heeft er eigenlijk gewonnen van jullie 3 Jorinn en nog iemand. wie het eerst 200 totaal had ofzo.

Was tot een bepaald percentage van je Bw, niemand heeft nog gewonnen, maar iedereen heeft blessure behalve ik dus het topic is ff dood totdat iedereen weer beter is zeg maar

Goede keuze! Heel veel succes met Bill Star.
Zal zo je training bekijken:)

Bill Starr bevalt me zeer goed, ik raad het je echt aan om ook eens te doen! :D

Training:

Squat:
5x50Kg
5x60Kg
5x70Kg
5x80Kg
3x85Kg PR

Bench Press:
5x30Kg
5x40Kg
5x50Kg
5x55Kg
3x62.5Kg PR

Power Cleans:
5x30Kg
5x40Kg
5x45Kg
5x50Kg
5x55Kg PR

Assistance:
3x8 Dips
Pull Ups: 25 reps total

Comments:
Power Cleans gewoon 5x55 gedaan net als vorige week, omdat ik daarmee te hoog ben begonnen en om vastlopen te voorkomen ben ik ff een week extra met 55Kg bezig. :D
 
ik dacht dat je met bill starr 5 setjes met hetzelfde gewicht moest doen.

nette powerclean.
 
Bill Starr bevalt me zeer goed, ik raad het je echt aan om ook eens te doen! :D

Squat
3x85Kg PR

Bench Press:
3x62.5Kg PR

Power Cleans:
5x55Kg PR

Ik ga nu het schema van Remco een paar weekjes uitproberen, als dat niet bevalt ga ik dat zeker eens proberen.
Gefeliciteerd met 3 pr's in training, dat voelt vast goed:D
 
ik dacht dat je met bill starr 5 setjes met hetzelfde gewicht moest doen.

nette powerclean.

Nee dat is dacht ik 5x5 Stronglifts, maar komt op hetzelfde neer als Rippetoe of Bill Starr, Power Clean is inderdaad nice!

Ik ga nu het schema van Remco een paar weekjes uitproberen, als dat niet bevalt ga ik dat zeker eens proberen.
Gefeliciteerd met 3 pr's in training, dat voelt vast goed:D

Dat zou ik niet doen, Remco is iemand die voor kracht traint en alle technieken al goed kan, hij is ook een goeie 40Kg zwaarder dan jou en heeft veel meer ervaring. Volgens mij is dat schema ook voor hem persoonlijk gemaakt en op hem aangepast. Jij kan beter een standaard schema doen voor beginners (met alle respect hoor :o)

Over de training: bedankt :D
 
Mooie PR's man!
 
Dat zou ik niet doen, Remco is iemand die voor kracht traint en alle technieken al goed kan, hij is ook een goeie 40Kg zwaarder dan jou en heeft veel meer ervaring. Volgens mij is dat schema ook voor hem persoonlijk gemaakt en op hem aangepast. Jij kan beter een standaard schema doen voor beginners (met alle respect hoor :o)

Over de training: bedankt :D

Dat heb je helemaal gelijk in ja, maar kracht en massa liggen voor mijn gevoel dicht bij elkaar. Ik geloof dat remco +- 100 kg weegt, dus dat is dan een 30 kg verschil (mierennken:D). We hadden wel wat dingetjes aangepast, maar je hebt wel gelijk in de ervaring die remco heeft. Dan toch nog maar is in bill star verdiepen, aangezien er wéér een tevreden iemand over is:). Bedankt voor je advies:)

Edit: je moet wat karmapunten verdelen blablabla..
 
Dat zou ik niet doen, Remco is iemand die voor kracht traint en alle technieken al goed kan, hij is ook een goeie 40Kg zwaarder dan jou en heeft veel meer ervaring. Volgens mij is dat schema ook voor hem persoonlijk gemaakt en op hem aangepast. Jij kan beter een standaard schema doen voor beginners (met alle respect hoor :o)

Over de training: bedankt :D

hij moet het zelf weten he ;)
proberen kan geen kwaad denk ik
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven