AndroidHealthClinic

Goeie supplementen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Whey Isolaat
DextroJuice
5 BCAA Capsules
---------------+
= Klaar is kees.
Ok, maar waarom staat Whey Protein Instant dan als het beste product en niet Isolaat?
Dat is mijn enige probleem nu :p Whey instant of isolaat :)
 
Ok, maar waarom staat Whey Protein Instant dan als het beste product en niet Isolaat?
Dat is mijn enige probleem nu :p Whey instant of isolaat :)

Omdat instant lekkerder smaakt volgens mij
Isolaat is 93% Eiwit als je zonder smaakje pakt als het goed is.
Whey's pak je voor eiwit.. 93% eiwit = mega veel = super whey = kopen!!
Ik ga morgen ook Whey Isolaat en DextroJuice bestellen!
 
Omdat instant lekkerder smaakt volgens mij
Isolaat is 93% Eiwit als je zonder smaakje pakt als het goed is.
Whey's pak je voor eiwit.. 93% eiwit = mega veel = super whey = kopen!!
Ik ga morgen ook Whey Isolaat en DextroJuice bestellen!
Aah ok, dus het wordt even snel opgenomen en is even goed voor de spieren?
 
Het is zelfs beter voor de spieren.. want er zit meer eiwit per shake in!
En opneembaarheid is ook gewoon hetzelfde

NOT!

Isolaat wordt sneller door het lichaam opgenomen en is ideaal om bij het ontbijt en rondom je training in te nemen.
 
NOT!

Isolaat wordt sneller door het lichaam opgenomen en is ideaal om bij het ontbijt en rondom je training in te nemen.

En maak nu een verhaaltje over de Instant om ze naast elkaar te leggen en te vergelijken..
 
Ok, maar waarom staat Whey Protein Instant dan als het beste product en niet Isolaat?
Dat is mijn enige probleem nu :p Whey instant of isolaat :)


Het beste product is iets wat je zelf moet bepalen. Als de gebruikers van een volkswagen golf hun wagen een 10 geven is deze auto niet per definitie beter dan gebruikers die hun volkswagen passaat een 9,8 geven om maar een voorbeeldje te noemen. whey isolaat is net goed lekker als whey concentraat, misschien dat de extra vetten en lactose in een concentraat het voor de een wat smeuïger maken maar waar doe je het voor, voor de werkzaamheid toch? Bovendien, smaak is persoonlijk. :)

Jaap - Power Supplements
 
Het beste product is iets wat je zelf moet bepalen. Als de gebruikers van een volkswagen golf hun wagen een 10 geven is deze auto niet per definitie beter dan gebruikers die hun volkswagen passaat een 9,8 geven om maar een voorbeeldje te noemen. whey isolaat is net goed lekker als whey concentraat, misschien dat de extra vetten en lactose in een concentraat het voor de een wat smeuïger maken maar waar doe je het voor, voor de werkzaamheid toch? Bovendien, smaak is persoonlijk. :)

Jaap - Power Supplements
Ok, bedankt, ik ga gewoon ze allebei nemen! :D
 
En maak nu een verhaaltje over de Instant om ze naast elkaar te leggen en te vergelijken..

Dat deed ik...... Isolaat wordt sneller opgenomen dan concentraat :rolleyes:

Isolaat wordt gewoon sneller opgenomen, bevat meer eiwit, minder carbs en minder vet dan concentraat. Er is nog 1 sneller type Whey dat is hydrosolaat.
 
Dat deed ik...... Isolaat wordt sneller opgenomen dan concentraat :rolleyes:

Isolaat wordt gewoon sneller opgenomen, bevat meer eiwit, minder carbs en minder vet dan concentraat. Er is nog 1 sneller type Whey dat is hydrosolaat.


Hydrolisaat ;)
 
N.o xplode en L-carnitine

Hallo,
ik fitniss nu gedurende 7maanden.
Nu heb ik mij N.O xplode gehaald.
Daar ben ik wel content van, maar wat ik niet weet moet ge hierbij ergens speciaal op letten?
Ik heb mij ook een flesje L-carnitine gehaald,
maar nu was mijn vraag, mag ik dat bijvoorbeeld in fruitsap doen fzo?
want zo is het echt niet te drinke. En hoe dikwijls moet k dat nemen?
alvast bedankt
 
kblijf erbij dat je toch meer zou hebben aan CCG ^^
 
Hallo,
ik fitniss nu gedurende 7maanden.
Nu heb ik mij N.O xplode gehaald.
Daar ben ik wel content van, maar wat ik niet weet moet ge hierbij ergens speciaal op letten?
Ik heb mij ook een flesje L-carnitine gehaald,
maar nu was mijn vraag, mag ik dat bijvoorbeeld in fruitsap doen fzo?
want zo is het echt niet te drinke. En hoe dikwijls moet k dat nemen?
alvast bedankt

ja kan met sap of water die l-carnitine geen probleem. hoe veel en hoe vaak te nemen staat neem ik aan op de fles. niet elke liquid l-carntine heeft dezelfde dosering
 
ja kan met sap of water die l-carnitine geen probleem. hoe veel en hoe vaak te nemen staat neem ik aan op de fles. niet elke liquid l-carntine heeft dezelfde dosering


Het kan ook geen kwaad dat ik die N.o xplode samen neem met die l-carnitine?
grt
 
Aah ok, dus het wordt even snel opgenomen en is even goed voor de spieren?

Of whey isolaat of een whey concentraat/isolaat blend (zoals whey instant) nu beter voor de spieren is dat kan je niet zo 1 2 3 zeggen. Isolaat neemt wat sneller op dan een concentraat maar dat is mss niet altijd even wenselijk. Zelf kies ik vaak voor een protiene blend van ei, whey en melk eiwit om het nog wat leuker te maken de discussie :D

Eiwitten uit meerdere bronnen en zodoende een wat ander aminozuren spectrum. Ik heb toch altijd een idee dat als de eiwitten uit meerdere bronnen komen het wat evenwichtiger is allemaal.

Met geen van de bovenstaande proteines maak je een verkeerde keuze, het is gewoon ook kijken wat je goed bevalt. Of het kwa spierherstel nu echt iets uitmaakt welke je pakt, ik twijfel er heftig aan.

waar ik niet aan twijfel en zelf ook merk is dat supplementie van essentiele aminozuren rondom je training wel iets extra's geven, maar goed dat is weer een ander verhaal ;)
 
kzou eigenlijk wel eens willen weten hoe het zit met dat dextrojuice maatje, voor de prijs moet je het zeker niet laten, ik neem nu na de training een paar dextro tabletjes, ik zou wel dextrojuice kopen, dit is beter waarschijnlijk? en hoe reageert dit op het BF% ? :)

Een paar dextro tabletjes? ??? Hoeveel gram is dat dan?
 
Back
Naar boven