Fitness Seller

Wat is de lijpste Vechtsport foto die je ooit gezien hebt?

Bezoekers in dit topic

zijn er ook meer van zulke action packed ufc fights?
in 90% van de fights vind ik het wat saai door submisions etc.
 
Die regels zijn niet voor niets niet overgenomen van Pride. Dus jij vind het erger dat gevechten worden beëindigt door een cut dan dat de vechters permanente hersenschade oplopen door knieën en trappen naar het hoofd op de grond?

Ja
 
IMO gaat het wat te ver als de vechters gewoon in een poel bloed aan het vechten zijn.
 
Nog nooit iemand z'n nek gebroken met zo'n worp met het hoofd omlaag terwijl de aanvaller hem vastheeft?
 
Dit is geen sport meer slechts mijn mening. De beschadigingen kunnen te ernstig zijn bij deze partijen met ellebogen en hammerfists.
Daarnaast vind ik dat scheidsrechters bij deze gevechten veel te laat ingrijpen.
Maar het verkoopt toch? PayTV big business......

Geef mij maar een kickboxwedstrijd zonder ellebogen(geen muay-thai) of een ouderwetse mooie technische bokswedstrijd.

+1

Lijken wel dieren die elkaar kapot rammen. Enigste verschil is dat dieren ( honden ) vaak geen keus hebben maar deze idioten doen het vrijwillig.
 
Dit filmpje kan iedere MMA-fan wel waarderen denk ik: filmpje

Zeker een vet filmpje. (moet eerst wat karma verdelen voordat bla bla bla)

Zag in het filmpje een beeld wat ik ook nooit meer zal vergeten, en wat ook in dit topic past.

http://mmamania.com/wp-content/uploads/2007/06/sham.jpg

Mischien niet de allerbeste foto, maar degene die de partij hebben gezien weten hoe slecht shamrock eruit zag. Dit was na UFC 40 (geloof ik) na een gevecht met Tito Ortiz. Man man man wat zag Shamrock uit na die partij.
 
Zeker een vet filmpje. (moet eerst wat karma verdelen voordat bla bla bla)

Zag in het filmpje een beeld wat ik ook nooit meer zal vergeten, en wat ook in dit topic past.

http://mmamania.com/wp-content/uploads/2007/06/sham.jpg

Mischien niet de allerbeste foto, maar degene die de partij hebben gezien weten hoe slecht shamrock eruit zag. Dit was na UFC 40 (geloof ik) na een gevecht met Tito Ortiz. Man man man wat zag Shamrock uit na die partij.

filmpje daarvan?of is het gevecht opzich niet zo cool?
 
Nog nooit iemand z'n nek gebroken met zo'n worp met het hoofd omlaag terwijl de aanvaller hem vastheeft?

Nope, niet dat ik weet in ieder geval.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze is echt masterlijk. Effe voor de info, die gozer die geslammed wordt (Fedor) breekt een paar ribben maar wint kort daarna op submission(Kimura).
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze is echt masterlijk. Effe voor de info, die gozer die geslammed wordt (Fedor) breekt een paar ribben maar wint kort daarna op submission(Kimura).

Damn ja dat was idd een mooie. Ik denk zelfs wel de mooiste slam ooit in het MMA. Gewoon pure kracht en techniek van Randleman (kijk ook naar hoe die zn heup indraait in de lucht). Dacht echt ff dat Fedor hierdoor wel flink aangeslagen zou zijn toen k die partij zag, maar hij pakt Randleman erna idd met een Kimura waarmee die bijna zn arm eraf trekt. Erg vet!
 
2ivzask.jpg

358w6fr.jpg

deze 2fotos vind ik lijp :D

hoe zien deze mafketels anno 2009 eruit?

ik denk niet dat dit nog menselijk genoemd kan worden.
 
het was maar een cut, die getattoeerde gast is suspended omdat ie een choke bleef doorzetten na de tap.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze is echt masterlijk. Effe voor de info, die gozer die geslammed wordt (Fedor) breekt een paar ribben maar wint kort daarna op submission(Kimura).

zo breek je je nek toch normaal???? moet wel een beer zijn als je daarna nog kan vechten, en zelf winnen.

ik boks, vind het prima zo, zou niet in bloed willen vechten of met zo'n slam met mijn kop op de vloer willen eindigen :roflol:
 
Back
Naar boven