XXL Nutrition

Iso Flavonol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnimalInProgres

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2009
Berichten
7
Waardering
0
Ik wou een nieuwe sup kopen, namelijk Stacker V, voor betere pomp.
Dit zit erin:

Ingrediënten profiel:

- Arginine Alpha Ketogluterate (AAKG);

- Di Arginine Malate;

- Creatine Ethyl Ester (CEE);

- Iso Flavonol (7-Isopropoxyisoflavone); deze unieke flavone heeft in klinische onderzoeken aangetoond enorme anabolische effecten te hebben zonder enige negatieve bijwerkingen. Het kan de proteïne synthese en de stikstofretentie verhogen en spierafbraak voorkomen.

- Yohimbe Bark;


Nou vraag ik me af wrm ze voor Iso Flavonol zeggen dat het anabolische effecten heeft als het in soja zit en dat juist voor meer oestergeen zorgt dus minder testosteron. Ik wil het product graag kopen maar ik snap het niet dat ze isoflavonol erin stoppen, dat heeft tog geen anabolische effecten? OF heb ik het helemaal mis?! Tnx


"Omdat de isoflavonen in structuur gelijken op het vrouwelijke hormoon oestrogeen legt men algauw een verband tussen isoflavonen en de ontwikkeling van borsten en de ontwikkeling van ongunstige effecten op de vruchtbaarheid van jongens en mannen."
 
Iso Flavonol ( is imo dikke bs kan je lichaam niet opzetten in anbolen anders zat iedereen er al aan;) daar heb je dus gelijk in

je kan ook gewoon een flinke pot crea mono kopen , en een pot met losse L arginine:D
 
Nou vraag ik me af wrm ze voor Iso Flavonol zeggen dat het anabolische effecten heeft als het in soja zit en dat juist voor meer oestergeen zorgt dus minder testosteron. Ik wil het product graag kopen maar ik snap het niet dat ze isoflavonol erin stoppen, dat heeft tog geen anabolische effecten? OF heb ik het helemaal mis?! Tnx


"Omdat de isoflavonen in structuur gelijken op het vrouwelijke hormoon oestrogeen legt men algauw een verband tussen isoflavonen en de ontwikkeling van borsten en de ontwikkeling van ongunstige effecten op de vruchtbaarheid van jongens en mannen."


Niet alle isoflavonen zijn gelijk. Sommigen hechten aan alfa receptoren en werken E verhogend, anderen hechten beta receptoren en zijn juist E verlagend.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven