XXL Nutrition

Waarom ben jij voor of tegen wilders ?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilco Cramer

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2009
Berichten
24
Waardering
0
Beste dbb forumleden, graag jullie meningen waarom je voor of tegen de heer Wilders bent.
 
Voor !

De man heeft een frisse kijk op de dingen en heeft bovenal lef.
 
Zijn ideeen zijn goed
zijn onderbouwingen zijn slecht.
 
Wanneer Wilders besluit elke cultuur te omarmen en zijn beleidsplan te baseren op één Nederland stem ik op Wilders.

Zolang Wilders zich onherroepelijk schuldig maakt aan racisme en nazistische praktijken in wording stem ik op mijn eigen persoontje.
 
Ik kan me vinden in het merendeel van zijn standpunten, than again vind ik dat je een religie niet kunt verbieden net zo min als een boek, ongeacht wat daarin geschreven staat.

Ik ben het wel eens met het feit dat de radicale islamisering moet stoppen en er minder geld verdoet moet worden aan ontwikkelings samenwerking.
Strengere straffen mogen van mij ook doorgevoerd worden, levenslang ook écht levenslang maken en ervoor zorgen dat zo'n idioot(vandaag lichtend voorbeeld!) niet met een paar jaar weer vrij rondloopt.
 
Elk(e) partij/politicus heeft wel hier en daar een goed punt (iets wat later volgens een meerderheid correct bleek te zijn noem ik een goed punt). Maar als regerend(e) partij/politicus zou de PVV / Wilders het denk ik knap lastig krijgen. Kans is te groot dat de regering na korte tijd alweer valt.

Stelling is dus beetje te zwart wit.
 
ik ben tegen wilders om dat hij mijn geloof zwaar beledigt. En omdat hij een lelijke kapsel heeft.
 
ik ben voor wilders, omdat al die ratten op moeten rotten naar eigen land.
 
Kennen jullie politici met een mooi kapsel dan?

Elke politici heeft een k*tkapsel. Met dat gegeven moet je omgekeerd nadenken, namelijk: wiens kapsel is het meest k*t ? :D
 
moahw,vrees dat het bij "groot"spraak blijft..maar zn ideen zijn goed!
 
zijn toon en integratiebeleid staat me niet aan.
En vooral die combinatie maakt hem bij mij niet echt geliefd.

O en zijn "partij" staat me niet aan.
 
ik ben tegen wilders om dat hij mijn geloof zwaar beledigt.
Alle geloof moet beledigd en geridiculiseerd worden, want dat is het ook: belachelijk.

VOOR, alleen al omdat ie de enige politicus is die het hart op de tong heeft en openbaar durft zeggen wat een groot percentage van de bevolking denkt.
 
ik ben tegen wilders om dat hij mijn geloof zwaar beledigt. En omdat hij een lelijke kapsel heeft.

ik ben van mening dat een groot deel van de moslim gemeenschap dat wel aan zich zelf heeft te danken..
 
Alle geloof moet beledigd en geridiculiseerd worden, want dat is het ook: belachelijk.

Misschien moet je de grondwet nog even doorlezen. Vrijheid van religie staat hoog op het lijstje. Weinig nut dus om het te "ridiculiseren".
 
Ik kan me vinden in het merendeel van zijn standpunten, than again vind ik dat je een religie niet kunt verbieden net zo min als een boek, ongeacht wat daarin geschreven staat.

Ik ben het wel eens met het feit dat de radicale islamisering moet stoppen en er minder geld verdoet moet worden aan ontwikkelings samenwerking.
Strengere straffen mogen van mij ook doorgevoerd worden, levenslang ook écht levenslang maken en ervoor zorgen dat zo'n idioot(vandaag lichtend voorbeeld!) niet met een paar jaar weer vrij rondloopt.

Levenslang is in Nederland levenslang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven