AndroidHealthClinic

Hoe was jij op de middelbare school? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

stressvol, blij toen ik eraf ging, ook al had ik geen diploma :D
 
ik was een puisterige , nerderige, verlegen slungel. :o

Gelukkig was ik redelijk goed in sport, zodat het nog enigzins werd gecompenseerd :D Nooit echt gepest daardoor. Toen ik op mn 17e voor het eerst een dumbbell oppakte, toen begon het echte leven, want ik bleek aanleg te hebben. Ik ben toen in een jaar tijd van 72 naar 93kg geklommen.
 
Dromerig, slecht gekleed(nu nog steeds, who gives a ****), vergeetachtig, vergeetachtig, wel leergierig maar geen interesse in wat de boeken en leraren hadden te vertellen.
 
Introvert en teruggetrokken. Ik was toen nog een vetkleppie en dat werd er door m'n klasgenoten regelmatig ingewreven.

Op dit moment ben ik eigenlijk contra van toen. Het mooie vind ik dat menig oud klasgenoot me niet meer herkend. BB veranderd echt je leven.
 
Vrij rustig, maar genoeg mooie momenten beleefd. Ik zou het meteen over doen als het kon.
 
In het 1e jaar was ik een vrij geniepig mannetje. Ik verstoorde bijna altijd de les, maar ik werd ook altijd de pineut. Op 1 of andere manier hadden ze me altijd door. Met 3 maatjes gingen we om met een groep 5e klassers die we kende uit ons buurt. En al die andere brugklassertjes werden daar altijd heel erg bang van, ze keken tegen ons op. Als je als 12 jarig ventje omgaat met gozers van 17 was je toendertijd 'cool'. Maar in die 1e jaar verschenen we heel vaak bij de leerjaarcoordinator. De ene keer omdat we een voedselgevecht hadden ingezet in de kantine, de andere keer hadden we een paar gozers opgestookt waardoor vechtpartijen ontstonden. Op 1 of andere manier werden we gewoon altijd de lul. Tijdens onze mentorles op woensdag om 13:40-14:30 was het bijna altijd vaste prik dat de mentor zei: Rivelino jij blijft even na, ik moet je spreken. Ik werd er ook meer dan 20 keer eruitgestuurd in dat jaar. En kreeg heel vaak strafcorvee. Dan moest je je melden beneden bij 1 van de honderden concierges, Maar ik had dus een slachtoffer uitgekozen uit een andere klas die wel een beetje op me leek. En hij vervulde braaf het strafcorvee onder mijn naam.

In de jaren daarna hadden we echt een 'teringklas' voor de leraren. We hebben enkele docent weggepest(2 biologie docenten, 1 Aardrijkskunde docent, 1 Economie docent en 3 Wiskunde docenten) Veel leraren kwamen destijds echt met knikkende knieën naar het leslokaal. 1 van die Biologie docenten kreeg van 1 van de leerlingen uit een andere klas vuurwerk naar zich toegegooid. Daarna is hij nooit meer op school verschenen. Als klas zijnde hebben we ook menig leraar het leven echt heel erg zuur gemaakt. Enkele docentes moesten soms gewoon huilen tijdens de les. Als leraren bij ons uit het lokaal liepen om bijv. koffie te halen werden mappen/agenda's/telefoons en andere prive bezittingen van hun in de prullenbak gedonderd/uit het raam gerooid of soms werden er hele bladzijdes uitgescheurd. Uiteindelijk ben ik 2 keer voor een dag geschorst en bij de 3e keer zelfs een week. Ons klas viel uitelkaar bepaalde mensen zakten van havo naar vmbo-b. Sommige belandde in de jeugdgevangenis. Anders waren weer spoorloos. Ook buiten school haalden we rare dingen uit. En ik mag van geluk spreken dat ik nooit met justitie in aanraking ben gekomen.In mn laatste jaren op de middelbare school was ik heel erg rustig. Toen pas begon ik mn verstand te krijgen en zag ik in dat het allemaal heel erg fout was. Ik ging bijna nooit meer naar de les, omdat ze de absentie toch niet meer controleerden. Maar ik haalde gewoon makkelijk mn diploma.

We zaten met 14 jongens in de klas in onze beruchte 'terreurklas'. Maar jammer genoeg is er van de meeste gozers niks meer over. 2 zitten al bijna 2 jaar vast voor moord, 2 andere zitten ook vast.(reden onbekend), 3 zijn zwaar verslaafd, 2 zijn al getrouwd en hebben een kind(maar of ze werk hebben betwijfel ik), 1 zwerft altijd in de stad. En van 3 heb ik nooit meer iets vernomen. Ik ben eigenlijk de enige die nog goed terrecht is gekomen. Ik heb een goede baan en ik studeer aan de universiteit. 7 jaar geleden had ik daar alleen maar van mogen dromen.
 
Owja die mooie brugklasperiode...de rotterdam terror corps bomberjack aan met aan de rechtermouw een indonesische vlag eraan geborduurd door mam. Koppie halfkaal. Shag roken achter de sportzaal. Altijd stiekum zoenen in de klas met Angelique.

Ik was wel een rebel, altijd een pestkop en wist me nooit te gedragen. Leren was voor mij niet weggelegd al heb ik gelukkig wel mijn schooltijd op redelijk niveau af weten te maken (spieken, omkopen en chanteren).

Later kwamen er ook nog de pillen bij kijken en zaten er helemaal geen remmingen meer in mijn lijf. 's Morgens een kwart pilletje naar binnen en ik kon de hele dag de idioot uithangen. Het ging zelfs zo ver dat mijn leraar Nederlands mij een keer vroeg een citroen na te doen voor de klas. En je raad het al, ik deed het ook nog!

Wat een tijden waren dat!

Ik dacht dat ik 'slecht' was op de middelbare, maar jij overtreft me duidelijk.

sick:rolleyes:
 
ik was vrij verlegen aan de ene kant maar ik kon wel weer overweg met iedereen.
ik ben nooit een "groepjes persoon" geweest maar ik hing altijd een beetje bij iedereen.
Same.
 
Kleine rustige dromer, weinig interesse tonen. Heel veel uurtjes gespijbeld vanwege het feit dat er op loopafstand een gym stond.
 
Leergierig en rustig , maar dat ben ik nog steeds.
 
Sjeeeees Riv, wat een verhaal.
 
Leergierig en oplettend tijdens lessen die ik interessant vond, druk en irritant tijdens lessen die ik niet irritant vond. Ik had eigenlijk vmbo advies maar ik wilde toch naar havo omdat mijn matties naar havo gingen.

Tijdens beeldende vorming zat ik altijd te kloten, ik was alles behalve creatief. Dit liep een keer uit de hand om een lachwekkende reden; de leraar wilde een film over kunst aan ons laten zien, ik was een ijverige leerling dus ik vroeg of ik alvast aan mijn huiswerk mocht beginnen. De leraar flipte hem helemaal uit omdat hij het ondankbaar vond van mij om dit te vragen. De leraar liep naar me toe en duwde me van mijn kruk af, hij pakte me bij m'n hals en sleepte me het lokaal uit. Ik was een mannetje van 14 en woog rond de 45 kg dus ik had niks in te zetten. Ik schold hem uit voor kanker mongool en belde m'n vader. Mijn vader is vervolgens naar school gekomen en is het klaslokaal ingelopen. Mijn vader was woest en vertelde de leraar dat als hij buiten de poort kwam van school dat ze nog eens gingen praten, kijken of hij dan nog een man was. De leraar was doodsbang en had de politie gebeld. Hij werd naar huis gebracht door de politie.

De leraar heeft zijn ontslag ingediend, wij kregen een nieuwe leraar. Mijn vader heeft een bosje bloemen gekregen 5e jaars leerlingen die ook de pest hadden aan deze leraar. Ik heb die man nooit meer gezien. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
een vrolijke, zorgvrije flierefluiter. Die elke x met de hakken over de sloot overging, totdat ik echt geen klap voor school meer deed. En dus bleef zitten, jaar erna van school geschopt doordat mijn bijdehand gedrag iedere docent/conrector irriteerde.
 
een nerd, klein, dik, een bril,,,,,pfffffffff kortom hideous, blij dat er nu veel verandering geconstateerd is :p
 
Laatst bewerkt:
Terror
Als er iets aan de hand was op school had ik en een goede vriend van me er bijna altijd wel iets mee te maken.

Ergste keer was toen we 2 potten met chloortabletten in de wc hadden gegooid en er toen overheen gepist zonder door te spoelen. De school moest ontruimd worden vanwege de chloordampen haha. Iedereen kreeg last van zijn ogen en sommige werden misselijk.
Vette shit die chloortabletten ;)
 
Dit is toch een grapje??
nope het is serieus, heb nog wel een foto die ik kan laten zien hehe

Hier issie:D
sophieopschool.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik was rustig
ik wil nooit meer terug naar de middelbare school.
 
Ik was echt een vieze kleine rat, altijd achteraan zitten in de klas, overal bijdehandte opmerkingen op, bijna elke dag te laat komen, bijna elke week wel strafcorvee, elke pauze met een groepje bad boy's bij de voordeur staan en de doorgang versperren voor de rest, elke dag kattekwaad uit halen.
Oja en ik playde ook met regelmaat een chickie.

Het was een gouden tijd.

Maw: Je bent niks veranderd?


OT:
Ik was echt een brave studen. Tot mijn laatste twee jaar, toen was ik 24/7 stoned.
 
Back
Naar boven