AndroidHealthClinic

welke spier span je vooral aan in het zwembad / op het strand

welke spier span je vooral aan in het zwembad / op het strand ?


  • Totaal stemmers
    131
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Als ik op het strand sta, of langs het zwembad lig, heb ik meestal pils in m'n hand. Dus m'n rechter triceps, delts en biceps.
 
Niks speciaals, anders loop je zo leip over het strand.

ze zien bij mij sosieso zat,zonder dat ik extra iets aanspan:)
 
mn kringspier!lig vaak op nude beach!Voor de Rest probeer ik zo uitgezakt mogelijk te staan!met hangtietjes en spekbuik inclusief!
Gespannen op het strand staan is zo FAIL!
 
lats, mooi wijd over het strand imponeerd de chicks het meest :)
 
mijn mooie biceps! vaak ga ik op het strand relaxed staan en ga met mijn hand nonchalant door mijn haar terwijl ik mijn biceps aanspan... ook doe ik weleens of ik iets opeens in de verte zie en doe mijn hand bij mijn voorhoofd en kijk in de verte terwijl ik keihard aanspan.
 
als je biceps aanspant valt het wel op volgens mij haha
 
Sluitspier :p
 
Abs en soms voor een spiegel (omkleedruimte v/h strand) een MM.
 
Vooral lats omdat die imponeert.
 
Kan iemand mij uitleggen hoe je je schouders aanspant terwijl je op het strand loopt???
 
rijdens het zwemmen word de rectus abdominus toch juist uitgerekt.
 
mijn mooie biceps! vaak ga ik op het strand relaxed staan en ga met mijn hand nonchalant door mijn haar terwijl ik mijn biceps aanspan... ook doe ik weleens of ik iets opeens in de verte zie en doe mijn hand bij mijn voorhoofd en kijk in de verte terwijl ik keihard aanspan.

hahaaha geweldig :D bij biceps valt het wel flink op trouwens als je steeds supinatie maakt zomaar :p

ik ga overduidelijk voor de lats :D als ik die aanspan rent iedereen weg omdat ze denken dat r een boze GIGA vleermuis rondloopt op het zwembad :D
 
Buik ff inhouden als er een lekker ding langsloopt volgens mij doen de meeste kerels dat wel.
Wordt wat benauwder als je met dr aan de babbel raakt dat inhouden.:D
 
hahaaha geweldig :D bij biceps valt het wel flink op trouwens als je steeds supinatie maakt zomaar :p

ik ga overduidelijk voor de lats :D als ik die aanspan rent iedereen weg omdat ze denken dat r een boze GIGA vleermuis rondloopt op het zwembad :D

Jezusgewijs dan?
 
me zwembandjes
 
Voornamelijk buik maar af en toe wat schouders/borst moet ook kunnen :D
 
Back
Naar boven