AndroidHealthClinic

Slachtpartij op trouwerij in Turkije (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol: Turkije bij de EU... Zolang dit soort extreme zaken zich voordoen lijkt het me geen goed idee

Auto rijdt in op menigte :roflol:

edit: ah, Klaaswitz was me voor :p
 
Vraag me af wat Nederland nog in de EU te zoeken heeft, zo'n onberekenbaar volkje waarvan een doorsnee ogende autochtone burger in een net polo'tje zich kan ontpoppen tot gestoorde willekeurig moordende en koningshuis bedreigende gek!

Inderdaad. Dat land moet er nodig uitgetrapt worden.
 
Triest , hoort één van je mooiste dagen te zijn en dan loopt het zo af..
sterkte aan de nabestaanden.
 
shit, dit is echt erg....
 
Eer speelt een hele grote rol bij de Turken.
 
Gewoon doorlopen mensen het is geen terreur?! WTF 44 mensen van 2 kanten systematisch doodschieten geen terreur? Wat is het dan, onderdeel van het feest oid? Het begrip terreur is blijkbaar aan inflatie onderhevig. "schrikaanjaging -schrikbewind -onderdrukking -geweldpleging -dwang -bewind -bestuur" Was het geen dwang dan dat door deze daad een huwelijk niet door mag gaan? Natuurlijk is het dat, dan wel in de familiesfeer en niet Turk vs. Koerd maar dat maakt het niet minder terroristisch! En dat er met dergelijke zware wapens geschoten is heeft dus wel alles met terreur tussen koerden en turken te maken. Staats terreur door de Turken die van burgers milities maken als buffer.

Kortom JA dit is terreur!
 
Waarom wordt nergens benoemd dat het om Koerden ging? Uit andere bronnen komt dat namelijk WEL voor.

Of zijn we ook links politiek correct aan het worden? Koerden plegen massaal aanslagen en hebben al 35.000 Turkse kinderen vermoord. Daarna gaan deze yazdi's weer beelden en vuur aanbidden. Willen links politiek correcten dit tuig een land gunnen die ze nooit hebben gehad en ook nooit zullen krijgen omdat eerwraak nooit gelegaliseerd mag worden in een niet-bestaand land?
 
Wat schiet je daar nu mee op :o
 
Waarom wordt nergens benoemd dat het om Koerden ging? Uit andere bronnen komt dat namelijk WEL voor.

Om dezelfde reden dat we ook nooit marokkanen zeggen maar Noord Afrikanen.
Dan zijn wij racistisch. Turkije en andere islam-bronnen zijn sowieso alle extreem rechts,
dus die maken daar geen punt van.
 
Om dezelfde reden dat we ook nooit marokkanen zeggen maar Noord Afrikanen.
Dan zijn wij racistisch. Turkije en andere islam-bronnen zijn sowieso alle extreem rechts,
dus die maken daar geen punt van.

Rechts is goed en vrijheid, dus ik steun Turkije in de strijd tegen linkse pkk-aanhangers en hun eerwraak en zelfmoordaanslagen, smerige vuuraanbidders. Knal ze terug naar Armenie, als het hen niet in Turkije bevalt!
 
Rechts is goed en vrijheid, dus ik steun Turkije in de strijd tegen linkse pkk-aanhangers. Knal ze terug naar Armenie, als het hen niet in Turkije bevalt!

:roflol:

In Nederland rechts afbreken en vervloeken en in Turkije ophemelen en aanbidden.
Het moet niet gekker worden
 
:roflol:

In Nederland rechts afbreken en vervloeken en in Turkije ophemelen en aanbidden.
Het moet niet gekker worden

Sinds de Darwinisten in Turkije zijn opgerot is de waarde van een miljoen Lira 1 lira geworden en heeft Turkije een van de sterkste economieen.

Ik hoef geen linkse flauwekul aan te horen hoe slecht Turkije is en steun hen door juist NIET in de EU te laten komen aangezien ze voor corrupte hoerenlanden als Roemenie en Bulgarije moeten betalen en omdat ze niets aantrekken van het christenfascistische propaganda over zielige vuuraanbiddende Koerden.
 
Back
Naar boven