AndroidHealthClinic

Rate My Picture!

Bezoekers in dit topic

Bale

Because I can
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2005
Berichten
783
Waardering
14
Seriously though,

Ik ken het forum en weet wat voor reacties ik kan ontvangen met zo een afgesneden half-assed foto, maar meer heb ik niet, alleen een webcam, which is gay(er).

Foto is van een shoot voor in de Linda een paar maanden terug, ben sindsdien 4 kg zwaarder, gaat de goede kant op. Na eigenlijk veel te lang trainen ben ik erachter wat voor wonderen goede voeding doet.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kritiek is welkom uiteraard.
 
Ha!
 
ready for the summer!
 
tja dit vinden de vrouwen natuurlijk helemaal het einde
wat zal jij veel nken deze zomer :D
 
Netjes hoor :)
 
tja dit vinden de vrouwen natuurlijk helemaal het einde
wat zal jij veel nken deze zomer :D

Ligt eraan...

als ie zon harses als jou heeft zal dat tegenvallen hoor!!!


:jk:
 
Haha er veranderd hier ook nooit wat he. Ik ben geen beachboy die met een gouden ketting en een zonnebril over de boulevard loopt. Ik train benen namelijk ook en geen binnenkant borst.

Dit is geschoten op een winterse ochtend. Met een volle pomp in de sportschool zijn de vrouwen eerder bang dan dat ze het het einde vinden.

Maar goed, mn vriendin heeft inderdaad niks te klagen.
 
Haha er veranderd hier ook nooit wat he. Ik ben geen beachboy die met een gouden ketting en een zonnebril over de boulevard loopt. Ik train benen namelijk ook en geen binnenkant borst.

Dit is geschoten op een winterse ochtend. Met een volle pomp in de sportschool zijn de vrouwen eerder bang dan dat ze het het einde vinden.

Maar goed, mn vriendin heeft inderdaad niks te klagen.

Hoe wil jij binnenkant borst trainen? :P
 
ziet er goed uit, zeker voor je leeftijd :)
 
Heey
goed fysiek,
Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar je kracht stats?
 
Heey
goed fysiek,
Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar je kracht stats?

Thanks.

Heb dat eigenlijk onwijs lang niet gedaan.

BP doe ik 8x80 op trainingsdagen. Mn max zou ik weer eens moeten testen.

DL 3/4x100

Squat 3x110

Dat zijn de stats die bij bekend zijn bij me, ik zal 1 deze weken weer eens alles op de proef stellen :)
 
Ligt eraan...

als ie zon harses als jou heeft zal dat tegenvallen hoor!!!


:jk:

Ik ga er niet van uit dat hij zo een dikke opgeblasen varkenskop heeft als ik :D
 
Hahah prachtige reactie's weer.

Maar wel cool dat je in de Linda hebt gestaan.... of moet die editie nog uitkomen?

Wat heb je er voor betaald gekregen :roflol:?
 
Je mag best trots zijn op je prestaties.. Zeer nette Picca! Die 4 Kilo zal zeker ook wel te zien zijn!
 
Hahah prachtige reactie's weer.

Maar wel cool dat je in de Linda hebt gestaan.... of moet die editie nog uitkomen?

Wat heb je er voor betaald gekregen :roflol:?

Good ol DBB die reacties.

Stond er afgelopen zomer in bedenk ik me nu, echt lang geleden. Tijd vliegt.

Was 500 euro voor 3 uur werk, who cares really.

Aangezien dit toch mijn topic is en ik het niet 1,2,3 kan vinden op het forum. Hoeveel kaneel is goed in je post-workout shake? Lees overal dat het goed is, maar niet hoeveel erin moet. Ik ga snel aan de schijterij van dingen dus als ik er een potje in gooi kan ik de komende 3 weken niet trainen en ben ik morgen waarschijnlijk blind.

Merci
 
Hoelang train je in totaal, wat is je gewicht, wat is je lengte en wat is je bf?
 
Hoelang train je in totaal, wat is je gewicht, wat is je lengte en wat is je bf?

De jonge jaren dat ik in de sportschool alleen pecdeck en crunches deed zal ik niet meerekenen. Train 2,5 jaar waarvan heel recent op en top met voeding bezig. Heb dat altijd zwaar onderschat en groeide gewoon niet.

Ik ben 179 cm met 74 kg. BF 10% laatste meting
 
Back
Naar boven