MuscleMeat

Van Basten per direct weg bij Ajax!

Bezoekers in dit topic

Bodybeast

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 jun 2008
Berichten
1.423
Waardering
17
Van Basten stapt op bij Ajax

Uitgegeven:6 mei 2009 14:17Laatst gewijzigd:6 mei 2009 14:33
AMSTERDAM - Marco van Basten legt zijn functie als trainer van Ajax per direct neer. Dat heeft de oud-international woensdag medegedeeld aan het bestuur van de Amsterdamse club.

m1bzwecashrg.jpg

De resterende trainingen en de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente worden geleid door zijn assistent John van 't Schip.
Van Basten (44) is tot de conclusie gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald, zo [Link niet meer beschikbaar] de club. Hij heeft ook niet het gevoel dat hij het volgend seizoen beter doet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Persconferentie


Van Basten en algemeen directeur Rick van den Boog geven om 17.00 uur een persconferentie in de perskamer van Ajax in de Arena.

NU.NL

=====

Het zat er een beetje aan te komen natuurlijk, bovendien was het geen goede trainer voor dit jonge Ajax.
Een klasse voetballer, maar een echte trainer is hij nog niet.
 
jammer dat het aan het einde van het seizoen is ik had liever gehad dat het eerder was gebeurd en dat daardoor ajax 12e was geworden ofzo
 
te gek hahaha

straalt toch ook totaal niks uit, niks bewezen.

laat hem maar eens bij roda beginnen volgend seizoen.
 
Jammer, vraag me af waar die nu heengaat. Ben geen fan van hem als trainer, maar had hem nog wel een seizoen als trainer van Ajax willen zien.
 
Co Adriaanse dan maar?
 
He he dat werd tijd, over het paard getilde eikel.
 
Jammer datie weggaat.
Nu gaat Ajax het misschien beter doen
 
Dat kun je wel schudden, AJAX is uit voor veel (top) trainers.

Haha, Adriaanse traint nu ook gewoon een team in Oostenrijk. Hij lijkt me wel een goede keuze, of Rijkaard.
 
R Koeman of Ten Cate terug naar Ajax..?
Denk het niet, die hebben daar geen zin meer in denk ik.

Co zal eerder naar AZ gaan (CL !) dan naar Ajax om van Gaal op te volgen, ervanuitgaande dat die opstapt.
 
Misschien wil Cruijf nog wel een keer!
 
Haha, Adriaanse traint nu ook gewoon een team in Oostenrijk. Hij lijkt me wel een goede keuze, of Rijkaard.


Adriaanse zou in onderhandeling zijn met AZ om Van Gaal op te volgen die hoogstwaarschijnlijk naar Bayern gaat.
 
het commentaar van Johan Derksen hierop :roflol:
 
Adriaanse zou in onderhandeling zijn met AZ om Van Gaal op te volgen die hoogstwaarschijnlijk naar Bayern gaat.

Ah, oke. Dan zal hij liever naar AZ gaan neem ik aan, die spelen wel Champions League. :)
 
Ik was best gecharmeerd door van Basten. Een intelligente man, met een goede uitstraling en veel zelfreflectie voor de camera. Jammer dat 'ie er niks van gebakken heeft.
 
het commentaar van Johan Derksen hierop :roflol:


Die Derksen is best lollig maar is vaak ook niet om aan te horen dat stomme infantiele gelul tussen hem en Wilfred G. elke maandagavond op RTL, tenenkrommend kinderachtig bij vlagen. En maar denken dat het met het tijdstip en de dag van de week te maken heeft dat Studio NOS meer dan twee keer zoveel kijkers trekt..
 
Back
Naar boven