MuscleMeat

Bio iso whey

Bezoekers in dit topic

Ano_1984_7

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2007
Berichten
2.346
Waardering
77
Lengte
1m63
Massa
71kg
Vetpercentage
17%
*zucht*....Bio Iso Whey, wie is er niet groot mee geworden? Mijn eerste pot whey was bio iso whey en dat was gelijk een match made in heaven. Lekkerste whey die ik ooit gekocht heb, voor een zeer vriendelijke prijs. Ik krijg er nu nog tranen in mijn ogen van. Probleem is alleen: waar is de BIO ISO WHEY verdomme? Ik weet dat body en fitshop em altijd had, maar laatste keer dat ik daar was was er geen bio iso.

Mijn vraag heeft iemand enig idee waar ik die godlasterende lekkere whey kan halen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die komen denk niet meer naar NL.. maar als je echt iets lekkers zoekt en wat ook goed is kijk eens naar onze nieuwe whey delicious lijn, die smaken allen echt uber lekker.
 
Even snel voor je gezocht, maar alleen universal iso whey en van dymatize tegen gekomen.
Misschien Sports-One contacten en kijken of je direct via hun kan inslaan.

Oh.. en smaakjes zijn overrated ;)
 
die komen denk niet meer naar NL.. maar als je echt iets lekkers zoekt en wat ook goed is kijk eens naar onze nieuwe whey delicious lijn, die smaken allen echt uber lekker.

Haha is goed ouwe hosselaar. Ik heb nog twee grote potten thuis staan met ON whey en die doe ik niet zomaar weg! Ik ben erg sceptisch en misschien dat wat proefexamplaren mij van gedachten kunnen doen veranderen :rolleyes:
 
sportone bestaat nog wel maar doet voornamelijk pro hormonen volgens mij.. sportoneusa.com of is dat een ander bedrijf?
 
sportone bestaat nog wel maar doet voornamelijk pro hormonen volgens mij.. sportoneusa.com of is dat een ander bedrijf?

Volgens mij is dat een ander bedrijf

EDIT: enige wat ik kan vinden is dit: [Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven