MuscleMeat

Body-Sculpture BW-3210 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

axEomania

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2008
Berichten
169
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Beste BB-ers.

Ik heb laatst de Body-Sculpture BW-3210 aangeschaft, met hoofddoel voor het bankdrukken. Nou ben ik nergens tegen gekomen wat deze bank precies aankan.
Tevens heb ik flink gegoogled, helaas kon ik daar geen goede reviews of "stats" vinden van deze bank. Nu waag ik een gokje op dit forum ;) in de hoop dat iemand dit voor mij weet.
Dit is de link naar de betreffende bank, zoals ik al zei, stonden geen duidelijke stats bij.
[Link niet meer beschikbaar]
Mijn vraag eigenlijk is, wat kan deze bank aan?

Met vriendelijke groet,
Maarten
 
Ziet er nog best wel stevig uit voor zon goedkoop ding!!

Maja dat wil natuurlijk niets zeggen :P
 
Tja, goedkoop ding... Prijs wil niet meteen zeggen dat het kwaliteit is ;) Plus dit was mijn budget op 't moment XD Maar goed, gokje? ;)
 
Ik weet niet hoelang je al traint maar 150-200 kilo moet zon ding makkelijk kunnen hebben

Genoeg tijd nog om zover te komen denk ik ;)
 
Ik weet niet hoelang je al traint maar 150-200 kilo moet zon ding makkelijk kunnen hebben

Genoeg tijd nog om zover te komen denk ik ;)

Lijkt me wat veel
 
Ziet er idd niet slecht uit maar de enigste 2 minpunten zijn:
-geen verstelbaar zitje
-geen verzetbare 'barhouders'

Ik heb ook ongv zon bankje (zonder die flyes) van domyos.
Als je incline gaat, schuif je wel iets vooruit (bij mij word ik tegengehouden door de buis van de bicepcurlplatform en dus worden men kloten soms geplet)
En stel nu dat je juist uw handen wilt zetten op de plaats van die barhouders dan kan je ze niet breder zetten.. (wat bij ook het geval is)
 
Ok ;) bedankt voor het snelle en goede reageren! :D
@ Tjooky, zo ver ben ik bij heel lange na niet ;) dus ik kan idd nog eventjes verder.
@ Vihae, Als ik incline ga dan verschuif ik een klein beetje, maar dat is gewoon te corrigeren door iets strakker tegen de leuning aan te hoppen ;)

Groetjes,
Maarten
 
Back
Naar boven