MuscleMeat

Mijn dochtertje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ultraman

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2006
Berichten
232
Waardering
3
Ik heb een vraag, mijn dochtertje van 9 maanden is genomineerd voor kindje van de maand verkiezing.

willen jullie stemmen op mijn dochtertje zodat ze die verkiezing wint :p

Dit is de link http://www.kindjeopkomst.nl/poll/20090501_bvdm_01.htm


Mijn dochtertje staat links bovenaan en heet Talysha :)


Laat even weten als je gestemd hebt !!

Alvast bedankt :cool:
 
ik heb niet gestemd
 
ik wil best stemmen hoor, maar moet ik weer mijn e-mailadres geven en krijg zeker weer al die reclame gestuurd en gezeik.
 
done. beverly he.
 
gestemd, hoef niks te activeren per mail ofzo?
 
Gestemd! Mooi kindje!
 
gestemd (maar wle met een fake emailadres :o - maar goed maakt niet uit zo te zien:p)
 
ze heeft wel geduchte competitie maar volgens mij zit het wel snor, ik heb alvast goed gestemd voor talysha
 
Je krijgt geen reclame als je je mailadres invult en je kunt 1x stemmen per IP adres.

Alvast Bedankt voor diegene die gestemd hebben !!!
 
Gestemd, schattig kindje :P
 
Ik zal wel weer haat krijgen, maar dit is toch gewoon kansloos? Je gaat je kind toch niet op een fotoshoot sturen. Misplaatst gevoel van eigenwaarde om je kind op te dossen voor zo`n wedstrijd.

Je baby is niet mooi, knap of lief. Elke ouders vinden zichzelf de beste en vinden ook dat hun kind het knapste/mooiste/liefste is. Deze competie is niet alleen kansloos, maar ook gruwelijk.

ps. En wat is Talysha nou weer voor een naam? Of Suyana? Selina? Klinkt als schuurpapier langs mijn eikel terwijl ik probeer te pissen.
Inspiratieloos.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven