Fitness Seller

lege vial, verpakking (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tony91

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
501
Waardering
10
Hallo beste BB'ers,

voor mijn eindwerk volgende week woensdag ben ik op zoek naar één of meerdere lege vials, verpakkingen van AAS.
Ik wil de jury kunnen overtuigen dat je er relatief makkelijk aan kan geraken, wat uitleg geven over de stof van die vial,...

Het zou me heel blij maken als iemand het voor mij zou willen opsturen, ik betaal verzendkosten + 2 euro als zeer kleine vergoeding.
Ik woon in België, dus voor iemand van hier is een envelopje snel verstuurd en voor mij is snel een overschrijving gedaan.
Als iemand van Nederland dit wil doen ben ik natuurlijk ook zéér blij!

Alvast dank! Stuur maar een pm aub.
 
jaja... en alle restjes nog proberen opzuigen zeker :D :D :D
 
Als jij volle stuurd stuur ik de lege terug en betaal ik de porto zo ben ik dan ook weer.
 
Niemand die mij een heel groot plezier wil doen ?
Het eindwerk is belangrijk voor mij!
Eeuwige karma :D
 
godver net al mijn naslagwerk en lege verpakkingen van hg hgh weggeflikkert,zou je net zien
 
doemme dat is balen :), ik ben echt opzoek. Het zou lekker overtuigend overkomen en dat heb ik nodig op dit jaar op een goed einde te brengen :p
 
you've got pm, zijn er nog vrijwilligers ? :D
 
tja ik gooi de lege meteen weg en voor woensdag heb ik er geen meer leeg...
 
Het zou mij echt heel veel helpen!
Hopelijk is er nog iemand, ik wil deze keer de leerkrachten eens onder tafel praten ipv dat zij mij eronder hebben ;)
 
Het zou mij echt heel veel helpen!
Hopelijk is er nog iemand, ik wil deze keer de leerkrachten eens onder tafel praten ipv dat zij mij eronder hebben ;)

Kijk op de site van de fabrikanten. Tot voor kort stond het geneesmiddelenrepertorium nog on-line maar dat is nu een betaalsite geworden....

*edit* zie nu pas dat je verpakkingen zoekt...

Ik heb nog wel verpakkingen van IGF-1 en HCG, dat laatste word helemaal grappig om uit te leggen hehehehe.
 
Hallo beste BB'ers,

voor mijn eindwerk volgende week woensdag ben ik op zoek naar één of meerdere lege vials, verpakkingen van AAS.
Ik wil de jury kunnen overtuigen dat je er relatief makkelijk aan kan geraken, wat uitleg geven over de stof van die vial,...

Het zou me heel blij maken als iemand het voor mij zou willen opsturen, ik betaal verzendkosten + 2 euro als zeer kleine vergoeding.
Ik woon in België, dus voor iemand van hier is een envelopje snel verstuurd en voor mij is snel een overschrijving gedaan.
Als iemand van Nederland dit wil doen ben ik natuurlijk ook zéér blij!

Alvast dank! Stuur maar een pm aub.

Nee we willen niet dat op enige wijze slapende honden wakker gemaakt worden.
Misschien heeft je leraar wel een vriendin waarvan de broer bij de recherche zit en vertelt je leraar op een verjaardag dat een jochie uit z'n klas met verpakkingen van dit en dit merk aan kwam via een internetsite.
En zodoende belandt de overijverige politiepet op DBB, en politie is hier niet welkom.

Anabolen moeten underground blijven, wat mij betreft komt er een algeheel spraakverbod op anabolen.
 
Nee we willen niet dat op enige wijze slapende honden wakker gemaakt worden.
Misschien heeft je leraar wel een vriendin waarvan de broer bij de recherche zit en vertelt je leraar op een verjaardag dat een jochie uit z'n klas met verpakkingen van dit en dit merk aan kwam via een internetsite.
En zodoende belandt de overijverige politiepet op DBB, en politie is hier niet welkom.

Anabolen moeten underground blijven, wat mij betreft komt er een algeheel spraakverbod op anabolen.

goede post bro :thumb:
 
Voor een scriptie lijkt me dit niet zo'n probleem, en dat er gebruikers op dit forum zitten is niet eens een publiek geheim. Toch zou geheimhouding van de TS verwacht mogen worden. De bron is namelijk niet relevant, alleen dat ie er de hand op kan leggen.

Lege verpakking vind ik geen probleem, lege vials heb ik niet meer maar ga ik ook niet zomaar sturen, kunnen problemen van komen.
 
Voor een scriptie lijkt me dit niet zo'n probleem, en dat er gebruikers op dit forum zitten is niet eens een publiek geheim.

Lege verpakking vind ik geen probleem, lege vials heb ik niet meer maar ga ik ook niet zomaar sturen, kunnen problemen van komen.

Je houdt het toch niet tegen maar ik begrijp dat een aantal mensen niet echt enthousiast worden van dit soort spreekbeurten.

Een jochie komt voor de klas aan met een paar lege verpakkingen (met merken), en houdt vervolgens een betoog dat het "kinderspel" was om eraan te komen.
Mijn inziens is dat toch slapende honden wakker maken.
De kans dat er werk van gemaakt wordt is minimaal, maar hij is er wel.

Net als die Alberto Stegeman met z'n programma, dat er zo'n knuppeltje in beeld kwam die een kuurtje online verkocht.

Voorheen werden anabolen relatief "met rust gelaten", nu zie je toch steeds meer dat anabolen in een slecht daglicht komen en echt aangepakt wordt als georganiseerde misdaad met serieuze straffen. Gebruikers maar vooral verkopers worden als zware criminelen gezien. En dat ten onrechte, want anabolenhandel is veelal een heel ander soort handel dan (hard)drugs.
Tuurlijk zijn er ook mensen die er zwaar op verdienen, maar het merendeel van het circuit zijn toch liefhebbers van de sport en geen doorgewinterde criminelen.

Anabolen moeten zoveel mogelijk uit de media blijven, en anabolenhandel moet zoveel mogelijk apart blijven van andere georganiseerde misdaad.
 
Anabolen moeten zoveel mogelijk uit de media blijven, en anabolenhandel moet zoveel mogelijk apart blijven van andere georganiseerde misdaad.

daar ben ik het wel helemaal mee eens,
en ik denk dat je bij een scriptie ook andere wegen zijn om duidelijk te maken hoe anabolen eruitzien en hoe ze werken ;)
 
Back
Naar boven