Fitness Seller

Ruim honderd burgerdoden in Afganistan, dankzij de kruisvaarders die wij steunen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2 miljard links belastinggeld is er verkwist door de Staat enkel omdat links tuig zo graag een genocide wilt plegen uit naam van het christendom
onlangs nog gelezen dat er extra subsidie wordt gebruikt om halfdoden daar te bekeren tot het gristendom!

links smerig tuig dat er rondloopt, integreren ze al? Of kunnen ze na 8 jaar nig steeds geen woord afghaans? links hypocriet moordtuig


links links links slninkls linslksk lnslns kknks linklskn lsilnlnlikisk nkllknls nlkinklniks lnlkninlkn


:roflol:
 
links links links slninkls linslksk lnslns kknks linklskn lsilnlnlikisk nkllknls nlkinklniks lnlkninlkn


:roflol:

Het wordt gebruikt alsof het een scheldwoord is, inderdaad :D

Verder is 'links' niet bepaald van toepassing bij het meeste dat genoemd wordt.
 
Imo is er veel te weinig info voor ons om conclusies te trekken.
Veel afghanen zijn overdag de helpende hand om snachts hun taliban masker op te zetten.
of alle slachtoffers zo onschuldig waren mag je wel in twijfel trekken.
Daarnaast kan het idd zijn dat het een dom ongeluk is doordat er bijv. verkeerde coordinaten waren doorgegeven. Shit happens. En zeker in een oorlog.

Wij horen daar niet. Laat ze het zelf uitzoeken en wie het daar niet bevalt om te wonen rot maar op en zoekt zijn heil in een ander land. De 2 miljard bloedgeld had hier geinvesteerd kunnen worden in de zorg en onderwijs, maar als schoothondje van andere landen zal dit land altijd hol-land, de lage landen worden genoemd.
 
De taliban lokten de genocide van de amerikaanse kruisvaarders zelf uit...

net zoals vrouwen die 's nachts alleen over straat lopen in een rokje verkrachting het zeker zelf uitlokken... :coffeepc:
Vergelijking van de week, bravo.
 
lol wat een bullshit allemaal
 
Ik begin me steeds meer af te vragen wie melkisgoed is in het normale leven...(no homo).
 
Ik begin me steeds meer af te vragen wie melkisgoed is in het normale leven...(no homo).

Een doodnormaal mens die hardwerkt om uitkeringen te betalen :)
En inmiddels al 8 jaar dokt voor de genocide in Uruzgan waar wij niets te zoeken hebben en waar die 2 miljard verkwiste bloedgeld beter aan de zorg hier besteed had kunnen worden. Laat ze het lekker zelf uitzoeken in Afghanistan, ze willen ons niet en terecht, ik moet hen ook niet als ze hier het land zouden bombarderen.
 
maar het klinkt alsof je erg veel woede in je hebt, misschien dat je daar wat aan kan doen. Want dat lijkt me erg lastig functioneren.
 
oorlog
de burger is altijd de klos

mee eens!

Gozer het is verschrikkenlijk dat er 100 doden zijn gevallen in Afghanistan, maar tijdens de 2e wereldoorlog zijn er alleen aan burgers al 6000.000 doden gevallen dat is totaal niet te vergelijken!
Bovendien wat er in het midden oosten gebeurd is misschien erg maar bedenk je wel dat er in Afrika veel ergere dingen gebeuren die gewoon niet op het journaal komen omdat niemand er een reet om geeft, dat is pas verneukerij!
 
Een doodnormaal mens die hardwerkt om uitkeringen te betalen :)
En inmiddels al 8 jaar dokt voor de genocide in Uruzgan waar wij niets te zoeken hebben en waar die 2 miljard verkwiste bloedgeld beter aan de zorg hier besteed had kunnen worden. Laat ze het lekker zelf uitzoeken in Afghanistan, ze willen ons niet en terecht, ik moet hen ook niet als ze hier het land zouden bombarderen.

ben je er geweest? dat je dat kunt zeggen? ik ben er toevallig wel geweest, en ik kan je wel zeggen, dat daar helemaal niks van klopt, die mensen willen ook eindelijk eens vrede. zij zijn die oorlog ook spuugzat. Het is puur de taliban, die klote terroristen die hen onderdrukt en martelt en nu als menselijk schild laat optreden!:mad:
 
mee eens!

Gozer het is verschrikkenlijk dat er 100 doden zijn gevallen in Afghanistan, maar tijdens de 2e wereldoorlog zijn er alleen aan burgers al 6000.000 doden gevallen dat is totaal niet te vergelijken!
Bovendien wat er in het midden oosten gebeurd is misschien erg maar bedenk je wel dat er in Afrika veel ergere dingen gebeuren die gewoon niet op het journaal komen omdat niemand er een reet om geeft, dat is pas verneukerij!

De 6 miljoen christenen die elkaar hebben afgeslacht en nog steeds vermoorden in Congo boeit natuurlijk niemand, omdat oorlogsgeld enkel kan worden aangevraagd voor moslims.
 
ben je er geweest? dat je dat kunt zeggen? ik ben er toevallig wel geweest, en ik kan je wel zeggen, dat daar helemaal niks van klopt, die mensen willen ook eindelijk eens vrede. zij zijn die oorlog ook spuugzat. Het is puur de taliban, die klote terroristen die hen onderdrukt en martelt en nu als menselijk schild laat optreden!:mad:

Dan rotten ze maar op uit Afghanistan, als het hen niet bevalt en als ze het zo slecht hebben.
Ik wil mijn belastinggeld niet verkwisten aan een genocide!

En de oorlog is verklaard door christenen, niet door de Taliban. De dorpen die plat worden gebombardeerd wordt gepleegd door westerlingen, niet de Taliban. En als het hen niet beviel onder de Taliban, waarom tieften ze niet op?
 
Dan rotten ze maar op uit Afghanistan, als het hen niet bevalt en als ze het zo slecht hebben.
Ik wil mijn belastinggeld niet verkwisten aan een genocide!

En de oorlog is verklaard door christenen, niet door de Taliban. De dorpen die plat worden gebombardeerd wordt gepleegd door westerlingen, niet de Taliban. En als het hen niet beviel onder de Taliban, waarom tieften ze niet op?

jij bent echt zo stom als het achtereinde van een varken hé?
 
En de oorlog is verklaard door christenen, niet door de Taliban. De dorpen die plat worden gebombardeerd wordt gepleegd door westerlingen, niet de Taliban. En als het hen niet beviel onder de Taliban, waarom tieften ze niet op?

Misschien moet je je nog even verdiepen in de geschiedenis van Afghanistan, als je denkt dat de Taliban Afghanistan niet gebombardeerd en geterroriseerd heeft.
 
jij bent echt zo stom als het achtereinde van een varken hé?

Ik heb tenminste geen babymoordenaars als Eric O. als vrienden.
Jammer genoeg moet ik wel hun salaris dokken. Maar geen probleem, als internationaal zakenman kan ik in elk land wonen zonder problemen. Gelukkig betaal ik steeds minder en minder aan de lage landen (ja, ZO worden wij genoemd in het buitenland, laag aan de grond) en droogt het bloed aan mijn handen uit.
 
Ik heb tenminste geen babymoordenaars als Eric O. als vrienden.

Ik ken hem niet, maar kzou hem graag als vriend hebben! en misschien moet je jou even gaan verdiepen in de geschiedenis van afghanistan voordat je jou gaat mengen in een discussie over dit land en zijn inwoners. want ik moet wel zeggen dat je verschrikkelijk kortzichtig bent...
 
KABUL - In het westen van Afghanistan zijn maandag en dinsdag meer dan honderd burgerdoden gevallen door aanvallen van de door de VS geleide troepenmacht.
Dat maakte het hoofd van de politie in de westelijke provincie Farah woensdag bekend. Sommigen spreken van ruim 150 slachtoffers. Medewerkers van de medische hulporganisatie het Rode Kruis zagen verwoeste huizen en tientallen dode lichamen. ,,Het leek erop of ze probeerden te schuilen'', aldus een woordvoerster van de hulporganisatie.
Een van de doden was een Afghaanse man die als vrijwilliger werkte voor de hulporganisatie. Ook dertien van zijn familieleden verloren het leven. Het Rode Kruis stuurde een team naar het gebied nadat lokale inwoners om hulp hadden gevraagd bij de organisatie. Het gebied staat onder controle van de taliban.
De door de VS geleide troepenmacht erkende dat zij betrokken was bij luchtaanvallen in het gebied die gericht waren tegen taliban-opstandelingen. De Amerikaanse en Afghaanse autoriteiten zeggen de zaak te onderzoeken. De Afghaanse president Hamid Karzai liet weten de zaak aan te kaarten bij de Amerikaanse president Barack Obama, aan wie hij woensdag een bezoek brengt.
www.nd.nl


Ongelooflijk hoe wij nog steun kunnen geven aan de genocide van Uruzgan. De linkse politiek correcten kunnen rechts verstandigen niet wijs maken dat ze het land opbouwen. OPROTTEN!

Christelijke/joodse soldaten plegen op 4 mei, de dag van jodenherdenking, een genocide in Afghanistan en dan moeten wij 2 minuten stil voor deze beesten zijn ipv Afghaanse kinderen?

Hypocriet overgesubsideerd fascisme!

welke moslim, links tuig?

2 miljard links belastinggeld is er verkwist door de Staat enkel omdat links tuig zo graag een genocide wilt plegen uit naam van het christendom
onlangs nog gelezen dat er extra subsidie wordt gebruikt om halfdoden daar te bekeren tot het gristendom!

links smerig tuig dat er rondloopt, integreren ze al? Of kunnen ze na 8 jaar nig steeds geen woord afghaans? links hypocriet moordtuig

De taliban lokten de genocide van de amerikaanse kruisvaarders zelf uit...

net zoals vrouwen die 's nachts alleen over straat lopen in een rokje verkrachting het zeker zelf uitlokken... :coffeepc:

Een doodnormaal mens die hardwerkt om uitkeringen te betalen :)
En inmiddels al 8 jaar dokt voor de genocide in Uruzgan waar wij niets te zoeken hebben en waar die 2 miljard verkwiste bloedgeld beter aan de zorg hier besteed had kunnen worden. Laat ze het lekker zelf uitzoeken in Afghanistan, ze willen ons niet en terecht, ik moet hen ook niet als ze hier het land zouden bombarderen.

De 6 miljoen christenen die elkaar hebben afgeslacht en nog steeds vermoorden in Congo boeit natuurlijk niemand, omdat oorlogsgeld enkel kan worden aangevraagd voor moslims.

Dan rotten ze maar op uit Afghanistan, als het hen niet bevalt en als ze het zo slecht hebben.
Ik wil mijn belastinggeld niet verkwisten aan een genocide!

En de oorlog is verklaard door christenen, niet door de Taliban. De dorpen die plat worden gebombardeerd wordt gepleegd door westerlingen, niet de Taliban. En als het hen niet beviel onder de Taliban, waarom tieften ze niet op?

Ik heb tenminste geen babymoordenaars als Eric O. als vrienden.
Jammer genoeg moet ik wel hun salaris dokken. Maar geen probleem, als internationaal zakenman kan ik in elk land wonen zonder problemen. Gelukkig betaal ik steeds minder en minder aan de lage landen (ja, ZO worden wij genoemd in het buitenland, laag aan de grond) en droogt het bloed aan mijn handen uit.

Mein Kampf deel 2 door Melkisgoed.

Bij de arbeiderspers hoef je in iedergeval niet aan te kloppen.
 
Misschien moet je je nog even verdiepen in de geschiedenis van Afghanistan, als je denkt dat de Taliban Afghanistan niet gebombardeerd en geterroriseerd heeft.

De Taliban is door het westen zelf opgezet en werd toegejuich toen ze rusland versloegen.
Om vervolgens door de wapen en oorlogslobby omver te worden geworpen door propaganda en de claim dat niet westerlingen, maar zij dorpen uitbranden met clusterbommen...

welk weldenkend mens trapt in deze propaganda? Enkel links tuig dat claimt dat babymoordenaars daar zitten voor vrede, net als in Vietnam...
 
Back
Naar boven