AndroidHealthClinic

tweede schema voor spiermassa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Commedore Rock

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2008
Berichten
171
Waardering
0
Vorige week had ik een nieuw schema gepost met de nadruk op het kweken van spiermassa. NAV de reactie van jullie heb ik het aangepast in het volgende trainingsschema. Dit schema is op basis van het sticky met trainignsschema'svan Big T.

De nadruk ligt op borst en armen
Voor alle oefeningen geldt: 3-4 sets en hanteer ik 6-10 herhalingen
De laatste herhalingen zijn altijd maximaal

dag1: borst: bench press
cable crossover
dumble pullover chest
fly

voor en boven schouders: opwaarst roeien met barbell
cable lateral raise
one arm dumbbell lateral raise
smith schoulder press
cable front raise
dumble one arm shoulder press

dag 2: rug: deadlift
vertical row
front pulldownhammer
back extension

achter schouders: barbell rear delt row
cable rear delt row
dumbbell lying rear delt row

dag 3: rust

dag 4: 30minuten cardio
benen: squat
seated leg press
glute
seated leg curl
kuiten: calf extension

dag 5 triceps: triceps push down
dippen
dumbbell kick back
biceps: ez barbell
cable curl
biceps concentration curl
buik: drie variaties crunches, ieder 50 herhalingen

dag 6&7: rust

misschien een optie om kuiten en achter-schouder te verwisselen:D Dit omdat ik dag1 mn schouders voor en boven al pak, is op dag2 schouders -achter misschien niet zo'n goed idee omdat die spieren dan nog niet genoeg zijn uitgerust. dan wordt dag2: "rug en kuiten" en dag4: "benen en schouders achter"

Please post your comments
 
5 schouder oefening is echt overkill. Schouders zijn al blesure gevoelig, 2 a 3 max.
En op dag 4 doe je cardio na het KT.

En ik vind je schema ook geen logica hebben.
 
ok 5 x schouder te veel, daar kan ik iets mee. Maar als je zegt dat het schema geen logica bevat, zeg dan ook waarom. Anders heb ik niets aan die kritiek
 
Ziet er goed uit maar indd beetje veel schouders omdat je achterkant schouders ook nog op aparte dag neemt, je moet doen waar je jezelf goed bij voelt vind ik

Ik zou trouwens wel die achterkant schouders en kuiten omdraaien omdat je dan wat rust op je schouders krijgt en wat harder er tegenaan kan met achterkant
 
schema

mijn schema is voor 4dagen

ma
borst
schouders
triceps

di
rug
biceps

do
borst
schouders
triceps

vr
rug
biceps

ik maak 3sets van 8 herhalingen en ga zeer goed vooruit zowel gewicht als massa
ik doe ook tussen de verschillende spier groepen buik op alle 4 de dagen

hoop dat je hier wat aan heb
 
Laatst bewerkt:
Benen ???

Zit je op voetbal?
 
benen

Benen ???

Zit je op voetbal?



nee doe aan mountainbike, je kan ook op di en vr benen erbij pakken beste is woensdag of in het weekend fietsen, hardlopen, voetbal.
 
nee doe aan mountainbike, je kan ook op di en vr benen erbij pakken beste is woensdag of in het weekend fietsen, hardlopen, voetbal.

Hou is op met slechte adviezen geven. Vind het knap als jij benen en rug tegelijk kan trainen.. En van voetballen, mountainbiken krijg je geen dikke gespierde benen.

@Topicstarter: Hoelang train je al?
Kan me niet voorstellen dat er iets achterloopt waardoor je de nadruk op borst-biceps moet leggen.
 
Hou is op met slechte adviezen geven. Vind het knap als jij benen en rug tegelijk kan trainen.. En van voetballen, mountainbiken krijg je geen dikke gespierde benen.

@Topicstarter: Hoelang train je al?
Kan me niet voorstellen dat er iets achterloopt waardoor je de nadruk op borst-biceps moet leggen.

waarschijnlijk heb jij nog nooit een mountainbike baan gezien
ik zei toch beste is de woensdag of weekend
train zo'n 2,5 jaar

hoe zou jij het doen dan?
 
waarschijnlijk heb jij nog nooit een mountainbike baan gezien
ik zei toch beste is de woensdag of weekend
train zo'n 2,5 jaar

hoe zou jij het doen dan?

Toevallig heb een paar jaar op een mountainbike-club gezeten. Maar ik weet niet wat jij onder dikke, gespierde benen verstaan, maar met mountainbiken train je je spieren niet zodanig dat ze dik en gespierd worden zoals we dat in bodybuilding graag zien ;) .

Ik vind jou schema zoiezo te veel. Ik train zelf alles 1x per week en meer is ook niet nodig of kan zelfs negatief effect hebben. Ik zorg er wel voor dat ik altijd op 100% intensiteit train.
 
Toevallig heb een paar jaar op een mountainbike-club gezeten. Maar ik weet niet wat jij onder dikke, gespierde benen verstaan, maar met mountainbiken train je je spieren niet zodanig dat ze dik en gespierd worden zoals we dat in bodybuilding graag zien ;) .

Ik vind jou schema zoiezo te veel. Ik train zelf alles 1x per week en meer is ook niet nodig of kan zelfs negatief effect hebben. Ik zorg er wel voor dat ik altijd op 100% intensiteit train.


tuurlijk zullen je benen met echt intensief fitnesse sneller groeien maar mijn benen zijn door het mountain bike goed getraint vind ik zelf.
ik denk dat ik kwa opbouw veel sneller groei met alles 2x per week te doen me spieren hebben 2dagen rust moet genoeg zijn lijkt mij of, wil jij zegge dat ik ze beter 1keer in de week moet trainen en meer rust moet geven?
 
Back
Naar boven