MuscleMeat

pikken op de sportschool

Bezoekers in dit topic

Nee, zo'n arme sloeber ben ik niet.
 
Vreemd genoeg mag hij doen met die spullen wat hij wilt, hij is immers de eigenaar?

Yep, al is het wel irritant. Eerst de geluiddempende matjes weghalen, en dan vervolgens komen zeiken dat deadliften te veel herrie maakt. Het is de enige gym hier in de buurt waar het nog een beetje redelijk trainen is (dumbbells tot 52kg, veel barbells, redelijk squatrek etc.), maar als hij zo door blijft gaan is het volgend jaar een health center. Zou zonde zijn.
 
Haha , idd dat stelen is echt zo k*t
overlaatst kwam er iemand voor de eerste keer trainen en zen portemonnee werd gestolen :roflol:
 
Doe ik zelf niet aan.

Vandaag miste er weer zon pennetje van het kuiten apparaat, ben ff de naam kwijt...
zwaar vervelend, vooral omdat t altijd zo lang duurt voordat ze een vervangende hebben.
Volgens mij moet je als sportschool zijnde haast een voorraad van die dingen aanleggen.
 
Doe ik zelf niet aan.

Vandaag miste er weer zon pennetje van het kuiten apparaat, ben ff de naam kwijt...
zwaar vervelend, vooral omdat t altijd zo lang duurt voordat ze een vervangende hebben.
Volgens mij moet je als sportschool zijnde haast een voorraad van die dingen aanleggen.
bij ons zitten ze op sommige apparaten al vast aan het apparaat zelf, echt waar gaat het heen..
 
Zwaar kansloos om dingen uit de gym te jatten. Ik bedoel, wat heb je aan die sluiters van 5euro als je thuis geen spullen hebt staan? Om maar niet te beginnen over die pinnetjes..
 
Ik snap niet waarom ze bij lidmaatschap niet zo'n pinnetje geven, dan zit je nooit zonder.
 
ik las titel: pikken in sportschool.....dacht dat het weer een homo topic was, gelukkig geen plaatjes:D

OT heb nu een home gym....goed idee effe wat aanvullen, mis nog een latpuldown
 
Overlaats was er zo'n persoon alle gewichten van de halter aan het schuiven , de dag erna was die halter verdwenen . je kan het al raden he
 
Uhm.. ja ik pak altijd drankjes zonder te betalen.. jwz

:D bij ons staat er zo een koelkast , sommige pakken daar een watertje uit , drinken dat op en vullen het met kraantjes water en vervolgens zetten ze het terug in de koelkast
 
bij ons zitten ze op sommige apparaten al vast aan het apparaat zelf, echt waar gaat het heen..

Bij ons ook, met een soort kettinkje. Maar die zijn nu ook allemaal kapot, dus zijn de pinnetjes weer weg.
 
Slechts ~1L water per training uit de kraan...
 
Stelen doe je toch niet op een plek waar je een (jaar)abonnement hebt lopen? :) Beroof dan liever een supermarkt ofzo...
 
Yep, bij mij in de gym hebben ze ook de straps gestolen. ****ing irritant, want ik gebruikte die dingen regelmatig.
 
Nee nooit.
 
ik heb eens het squatrack gejat en de legpress
 
Toen ik de topictitel las dacht ik dat Skinnie met een douche verhaal ging komen. :o
 
Ik steel alleen de show, mooiboy/superdude style :D
 
Back
Naar boven