XXL Nutrition

*Lengte Creatine ofniet???* (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yilmaz altanhan

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2009
Berichten
77
Waardering
0
Beste DBBS


Ik heb paar vragen.


1. Ik ben nu 16 jaar maar dan niet zo lang 1.65 m echt laatste keer dak vraag is het SLECHT OM OP DEZE LEEFTIJD TE FITNISSEN OF NIET? en groei ik nog verder dat ik dan 1.75 ofzo wordt me pa is ook niet zo lang me ma ook niet pa is 1.73 ofzo en me ma is 1.56 ofzo.

2. Ik heb nu hier Creatine Caps liggen van Precision Engineered Hardcore formula ofzo?? En er staat op het achterzijde: Dit product is niet geschikt voor personen jonger dan 18 jaar? niet gebruiken dus zeker of belemmert het me lengte ???


Enuuh moet ik stoppe met deze sport en basketballe ofzo??


Alvast bedankt,
Y.Altanhan
 
Naar mijn weten ken je gewoon volop trainen als je 16 bent hoor. Hier zijn al genoeg topics over te vinden trouwens....
 
Naar mijn weten ken je gewoon volop trainen als je 16 bent hoor. Hier zijn al genoeg topics over te vinden trouwens....




Ja ik zie mikediesel zeggen van ja is slecht dit dat je bent nog volop in groei tegen de andere kindere dacht vraag het zelf gewoon me pa is ook 30 jaar prof bodybuilder wedstrijden meegedaan maar die zegt ook van ja niet trainen heb hem helemaal gek gemaakt en toen zij hij opeens ja en ik train nu bij zijn gym waar hij met een ander guy samen hebbe geopend weetje dus ik krijg al die creatine shit en die andere zooi gratis volgens hem is het ok om te fitnisse maar me pa maakt een probleem:mad:
Ik hoor ook steeds om me heen enz... vandaag nog in stad pas ik een t-shirt zegt die man die daar werkt tegen me minder trainen man straks pas je niks meer en ben je ook klein daar werd ik boos van en was ik weg van die winkel *******zoon die aap mja gymleraar zeurt erook over weetje ik ga GEK worden..... Jealousy misschien:P? nja mogen wel antwoorden komen hoor
 
Waarom creatine als je nog niet traint? Vetrouw niet zo op al die wondermiddeltjes en ga gewoon vreten en trainen.
 
Ooh ja voor dat ik post lees ik forum heel goed:P
 
Waarom creatine als je nog niet traint? Vetrouw niet zo op al die wondermiddeltjes en ga gewoon vreten en trainen.


Doe ik ook man train als een gek en eet als een gek maar ik wou vragen of het slecht is:P zo niet ga ik me dood slikken:P
 
En train nu al een jaar pas nauwelijk t-shirts nu:P allemaal wide model
 
Ikzelf zie niet in waarom het gebruik van creatine onder de 18 niet zou mogen, je krijgt het immers ook via je voeding binnen (vlees).
Ineens shiet het me binnen toen je zei dat je je dood ging slikken, waarschijnlijk staat er 18+ op omdat ze ervan uitgaan dat jongeren er niet goed mee om kunnen gaan en teveel zullen nemen.
Als je bij zo'n goede gym traint en gratis sups krijgt neem ik aan dat ze jou genoeg informatie daarover geven...
 
weetje wat ik eigenlijk doe loop naar binne pak wat ik wil train en dan babbel ik daar beetje of help soms nieuwkomers enz.... maaruuhh ben iet zo gek om alles in te slikken whaaha ben niet gek ofzo maar weetje ik dacht vraag hier ik lees echt tering veel dingen hier op internet daarom eigenlijk maar meer mensen die graag zouden antwoorden voor lengte over creatine weetk veel nu thx:P
 
35 mensen al geleze en niemand die reageeert ? lkkr forum hoor
 
Krachttraining verstoort je groei niet
is pure onzin
 
heb ze zelf ook van de tuinen gewoon 5 a 6 per dag pakken voor aantal maanden werkt goed!
suc 6!
 
Is idd pure onzin dat het de groei belemmert. Maar basketballe zou ik nu niet gaan doen, op een redelijk niveau ga je geen één jumper omhoog krijgen met 1m65
 
Kijk ik verbied niets natuurlijk. Maar als men mij advies vraagt, geef ik eerlijk antwoord. Het is natuurlijk wel beter om op je 16e serieus te trainen, dan de hele dag voor de tv te hangen met zakken chips om maar effe een voorbeeld te noemen. :rolleyes:
Vaak geef ik voor de wat jongere jongens (en meiden ook) het advies om te gaan judo-en. Daar zit n.l. alles in. Kracht, conditie, souplesse, techniek, incasseringsvermogen enz. enz.

Maar leuk dat je je helemaal kunt vinden met krachttraining. Je hebt je keuze al gemaakt en dat heeft je vader ook wel door gehad, vandaar. ;)

En creatine is idd niet slecht voor je. Wel vind ik dat je pas aan supps mag beginnen als je voeding, training en rust optimaal zijn en je daaruit niet zo veel extra meer kunt halen.
 
Kijk ik verbied niets natuurlijk. Maar als men mij advies vraagt, geef ik eerlijk antwoord. Het is natuurlijk wel beter om op je 16e serieus te trainen, dan de hele dag voor de tv te hangen met zakken chips om maar effe een voorbeeld te noemen. :rolleyes:
Vaak geef ik voor de wat jongere jongens (en meiden ook) het advies om te gaan judo-en. Daar zit n.l. alles in. Kracht, conditie, souplesse, techniek, incasseringsvermogen enz. enz.

Maar leuk dat je je helemaal kunt vinden met krachttraining. Je hebt je keuze al gemaakt en dat heeft je vader ook wel door gehad, vandaar. ;)

En creatine is idd niet slecht voor je. Wel vind ik dat je pas aan supps mag beginnen als je voeding, training en rust optimaal zijn en je daaruit niet zo veel extra meer kunt halen.

^dit, judo en worstelen zijn erg goed, als je niet van rollen en gooien houdt zou je ook sprinten kunnen proberen. Bij alle drie train je je gehele lichaam, niks mis met krachttraining hoor noem alleen wat alternatieven.
Je beginvraag is wel beantwoord denk ik, van het gebruik van creatine wordt je groei niet belemmert, gebruik het wel op een verantwoorde wijze.
Train ze en probeer je posts iets orderlijker te maken, krijg je namelijk ook wat sneller antwoord.:p
 
je vader is/was prof? wie was t dan als ik vragen mag, ben ik best benieuwd naar.
 
Barry meegedaan in turkije:P Niet hier ofzo:P

Mike thx voor al je informatie maak ik later wel een topic van me voedingsschema en trainschema.


Allemaal thx.
 
Wil toch nog even medelen dat ik me mateloos stoor aan jouw manier van typen.
Het lijkt wel alsof je gwn alles door elkaar brabbelt?! Heb je ADHD fso :( ?
Mischien iets voor rekening mee te houden ;)

GL
 
Hahahaha ik type altijd te snel. sorryy ook problemen mee op school hoor:p
 
Back
Naar boven