MuscleMeat

Bifi: Cutprodcut of K*tproduct

Bezoekers in dit topic

SnakeEyes

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 jul 2003
Berichten
271
Waardering
0
Bifi: Cutprodcut of Kutproduct

Bifi:

per reep = 25 gr
E: 6gr
K: <1
V: 11g

Als je er 4 per maaltijd zou eten, zou het wat zijn?
Of is het gewoon een k*tproduct, omdat er evt. transvetten inzitten? ???
 
Je kan net zo goed de komovuilnisvak buiten openhalen als het afval wordt buiten gezet. Bifi is gewoon rommel, waarom zou je 44 gram vet willen eten en verder amper eiwit of koolhydraten?
 
lol 44 gram VET :| WTF ? lijkt me een k*tproduct
 
11 gram per worst, TS is van plan er 4 te eten per maaltijd.
 
bifi's die ik had zitten nog net wat meer eiwitten in.

gebruikt ze ook af en toe tijdens keto, handig om mee te nemen naar het werk.

Als ik gewoon hele dag thuis ben, blijf ik er vanaf en zorg ik voor een betere voedselbron ;)
 
laat eens zien waar je die kunt kopen en hoe ze eruit zien?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha, ik ben zelf niet van plan om er 4 per maaltijd tot me te nemen hoor, je komt dan op 24gr protein en 44 gr vet, alleen dit gegeven sprak me aan.
Ik nam het laatst mee tijdens een weekendje weg en vroeg me af of het wat was.
Ik at er 1 voor het slapen gaan waarna ik m'n protein80 innam :)

Verder LIJKT me het een k*tprodcut, maar weet dus niet of het evt. transvetten zal bevatten...
Als het goed zou zijn, zou ik waarschijnlijk niet degene zijn die dit topic NU pas open.

Tis trouwens bij elke supermarkt wel te verkrijgen ;)
 
zijn dat van die uitgedroogde snackworstjes?
 
Duidelijk een Ketoproduct.
 
Uiteraard zwaar k*t, maar je kan het uitzonderlijk wel eens eten, gewoon als junkfood. Hoewel ik dan liever beef jerky eet.
 
Uiteraard zwaar k*t, maar je kan het uitzonderlijk wel eens eten, gewoon als junkfood. Hoewel ik dan liever beef jerky eet.

beefjerky hebben we nu op school in de automaat, is dat te eten joh? als ik het zie dan nodigt dat me niet zo uit. dus nooit geprobeerd
 
beefjerky hebben we nu op school in de automaat, is dat te eten joh? als ik het zie dan nodigt dat me niet zo uit. dus nooit geprobeerd

mwa

heb het ook een keer op school gehad, vond het erg zout, maar was opzich best te eten.
 
Zo'n Bifi is nog echt voedsel waar je niks aan hebt en ver, ver verwijderd van een cut product!
 
haha ik eet 3bifi worstjes perdag zijn gewoon goede verhoudingen voor een keto dieet :D
 
Back
Naar boven