Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb je opzich gelijk in. Moet ik nog over na denken allemaal.
 
Simpel:

Stang: 11 kg. 2e Training: 1 schijf van 0.5kg. 3e Training: schijf van 0.5 kg = 12 kg.
4e training: schijf van 1 kg aan de ene kant en de andere kant 0.5kg
5e training: Schijf van 0.5kg er bij aan kant van 0.5kg
6e training: etc.

Conclusie: I'll manage.

:roflol: Je wil dus gewoon met ongelijke gewichten gaan trainen? Daarom zeg ik nou telkens dat je geen flauw idee hebt wat je doet :D
 
Dan ga je ongelijkmatig trainen!

Als je 30mm stang hebt gewoon bij perry sport voor een paar euro schijfjes van 0,25kg halen :) Die heb ik daar wel is zien hangen

Als je 1,5x je lichaamsgewicht kunt squatten mag je jezelf gevorderd noemen van mij :D

idd, niet dat je daar veel van merkt bij 0.5kg

gewoon verhogen met minimaal 1kg per training man, kan je makkelijk
 
idd, niet dat je daar veel van merkt bij 0.5kg

gewoon verhogen met minimaal 1kg per training man, kan je makkelijk

0.5 Kg is wel een verhoging in ieder geval. En elke verhoging is er één. Maar uhm ik zie wel hoe het allemaal loopt Maandag en de rest v.d. weken.
 
Jongens laat hem gewoon met een leeg stangetje trainen, hij is een bodybuilder he, geen powerlifter ;)
 
Goodluck sniper :) je gaat er ongetwijfeld komen en aangezien sommige mensen je alleen maar afkraken maargoed dat moet je maar gewoon voor lief nemen wat je natuurlijk nu ook al doet
 
Is er nergens in jouw omgeving de mogelijkheid om echt te trainen? Ken je niemand met een powerrack, bankje, barbell, zware gewichten enzo? Want verhogen met een halve kilo zet natuurlijk geen zoden aan de dijk, en het laatste wat ik zou doen is de barbell ongelijk laden, zoals de legende al opmerkte.

Oh ja, iemand die 250 kg deadlift heeft een betere rug dan iemand die 100 kg deadlift. Period.
 
Thanks. Ik denk dat ongelijk opladen niet slim is nee, maar 0.5 kg zal niet uitmaken denk ik?

EPK: Lege stang is enkel Maandag. Daarna steeds verhogen.
 
Uhm, ik ben zeker geen beginner. Ik zal niet zeggen dat ik al vergevorderd ben maar ik train al wel dusdanig lang dat ik geen beginner meer ben.

Ik denk dat mensen die geen beginner zijn niet deadliften met 25kg, no offense.

Volgens Rippetoe ben je beginner af, als je niet elke training de gewichten kan verhogen.
 
Niet om hier in te springen met hem af te kraken ofzo, maar hij is nog helemaal niet klaar voor een programma zoals HST. HST is een schema voor mensen met al degelijke krachtstats en ervaring met trainen die hun lichaam kennen en dus alles goed kunnen aanpassen. Hij gaat nu als complete beginner voluit met een schema waar alles erop en dr aan zit terwijl 90% van die poespas niet van toepassing is.

Het is gewoon beter om te beginnen met iets simpels zoals Rippetoe. Maarja als hij HST wil doen dan doet hij dat maar. Het is alleen niet optimaal in zijn geval.
Mee eens. Maar sniper is een beetje koppig.

Ik geloof er niet in dat je massa groter wordt terwijl je kracht achteruitgaat.

Maargoed ik heb ook nergens gezegd dat HST een slechte methode is, alleen dat hij voor mij iig niet werkt.
Oke, prima! :thumb:
 
Simpel:

Stang: 11 kg. 2e Training: 1 schijf van 0.5kg. 3e Training: schijf van 0.5 kg = 12 kg.
4e training: schijf van 1 kg aan de ene kant en de andere kant 0.5kg
5e training: Schijf van 0.5kg er bij aan kant van 0.5kg
6e training: etc.

Conclusie: I'll manage.

Wat voor schijven heb je? graag gewicht en aantal noemen :D

Als je 1,5x je lichaamsgewicht kunt squatten mag je jezelf gevorderd noemen van mij :D

Vind ik niet. Dat zie je hier wel vaker dat mensen de ervarenheid van mensen vergelijken met hun percentage Bw dat ze squatten/benchen :roflol:
 
Ja goed ik bedoel meer dat je de techniek gewoon perfect onder de knie moet hebben van alle oefeningen voordat je jezelf gevorderd noemt ;)

Maar wat je eigenlijk bedoeld is dat je jezelf dus ook gevorderd vind :)
 
SNIPER!

je moet niet opbouwen met die shit.
Je moet rammen. progressive overload vind vanzelf plaats door de vermindering van Reps.
 
Weet je wat jij gewoon moet doen...

1. De tijd die je nou verdoet met het rondneuzen en posten op dit forum besteden aan een bijbaan, ga desnoods zwart werken.

2. Als de donder gaan sparen voor een powerrack, een bankje, een oly stang en 200 kg aan schijven (heb je voorlopig wel genoeg aan).

3. Als je je 'homegym' eindelijk binnen hebt, heb je dus de mogelijkheid om eindelijk zonder excuus hard te gaan trainen. Stop met het denken in spiergroepen, denk in bewegingen. Ga dus een fatsoenlijk schema volgen, Rippetoe bijvoorbeeld (en je zult groeien).

4. Meer eten, meer eten en nog meer eten. En het moet wel enigszins kwaliteit zijn, dus laat de chips links liggen want daar heb je gewoon geen **** aan.

Ten slotte: Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je nou juist HST zo interessant vindt? En kun je me vertellen wat kickbacks voor je triceps gaan doen wat dips of cgbp niet voor je triceps doen?
 
Weet je wat jij gewoon moet doen...

1. De tijd die je nou verdoet met het rondneuzen en posten op dit forum besteden aan een bijbaan, ga desnoods zwart werken.

2. Als de donder gaan sparen voor een powerrack, een bankje, een oly stang en 200 kg aan schijven (heb je voorlopig wel genoeg aan).

3. Als je je 'homegym' eindelijk binnen hebt, heb je dus de mogelijkheid om eindelijk zonder excuus hard te gaan trainen. Stop met het denken in spiergroepen, denk in bewegingen. Ga dus een fatsoenlijk schema volgen, Rippetoe bijvoorbeeld (en je zult groeien).

4. Meer eten, meer eten en nog meer eten. En het moet wel enigszins kwaliteit zijn, dus laat de chips links liggen want daar heb je gewoon geen **** aan.

Ten slotte: Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je nou juist HST zo interessant vindt? En kun je me vertellen wat kickbacks voor je triceps gaan doen wat dips of cgbp niet voor je triceps doen?


komt er een achter, het hele forum probeert hem dit al jaren wijs te maken maar sniper is zo eigenwijs als de pest en luisterd toch niet.
 
komt er een achter, het hele forum probeert hem dit al jaren wijs te maken maar sniper is zo eigenwijs als de pest en luisterT toch niet.

O ja?

- Bewezen trainingsschema aangenomen. Geluisterd.
- Bulken als een gek en niet gaan Cutten. Geluisterd.

What else do you want?
 
O ja?

- Bewezen trainingsschema aangenomen. Geluisterd.
- Bulken als een gek en niet gaan Cutten. Geluisterd.

What else do you want?

Een bewezen trainings schema aangenomen heb je niet, je hebt alsnog zelf wat inelkaar gegooid.
 
Bulken als een gek?

Ach..alles is relatief.
 
Dat je dan nu wel eens tot de max gaat ;)
14 jaar is oud genoeg!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven