AndroidHealthClinic

Zit jij bij mooi weer buiten met je portable? (1 bezoeker)

Zit jij bij mooi weer buiten met je portable (notebook)?

  • Ja, meestal wel :cool:

    Stemmen: 11 11,0%
  • Ja, soms wel

    Stemmen: 21 21,0%
  • Nee, meestal niet

    Stemmen: 13 13,0%
  • Nee nooit

    Stemmen: 25 25,0%
  • Ik wil wel, maar heb geen portable (notebook) :(

    Stemmen: 29 29,0%
  • Andere mening

    Stemmen: 1 1,0%

  • Totaal stemmers
    100

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Vote please.
 
Soms wel. Nu niet want verkouden + hooikoorts. :(
 
Goh, ik heb eigenlijk nog geen portable, maar volgend jaar eenmaal ik studeer zal ik er wel een hebben en dan it's out the door
 
Nee mijn accu is gaar. Als hij vol is dan kan ik er 18 minuten draadloos mee internetten.
 
Nee, zon in scherm is geen succes
 
Nee, want dan word ik bruin.
 
zou het wel eens willen proberen, maar heb geen portable.
anderzijds lijkt het mij niet zo praktisch of relax... blijft toch meer iets voor binnen.
die reclame van een tijdje geleden waarbij die nerds allemaal met hun portable buiten kwamen vond ik ook al zo stom, sloeg nergens op. de enigste schermen die leuk zijn om buiten naar te kijken zijn diegene op de zomerfestivals :P
 
net nog gedaan, heb stopcontacten in de tuin steken :D

het enige probleem is de overbelichting, is er een makkelijke manier om dat wat op te lossen?
 
Heb net een PSP sinds donderdag. Maar ik zat vaak buiten met de NDS en dat zal met de PSP ook gebeuren.
 
Ja regelmatig, heb een 17" en sinds kort ook een 10" die 8 uur meegaat op een accu. :) Alleen het licht is wel een beetje vervelend maar is wel te doen.
 
Tuurlijk full hardcore gebruiker.:)
 
Nee, ik ben geen geek.
 
Nee, ik ben geen geek.
Maar als je toch al achter pc zit, dan ben je volgens mij meer geek in een donker kamertje dan buiten in de zon zoals iedereen.
 
Maar als je toch al achter pc zit, dan ben je volgens mij meer geek in een donker kamertje dan buiten in de zon zoals iedereen.

Scherp :p
 
Soms met de EeePc best relax zo'n klein dingetje om beetje met te internetten enzo :)
 
Back
Naar boven