MuscleMeat

foto's van mij kijk en rate :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vind je het er ergens niet-naturel uitzien dan???
2e foto opzich wel ja met die dikke schouders. TS zal vast ook zen bouw/genen hebben meezitten, want het is een zeer net resultaat voor 1,5 jaar!
 
Inderdaad, goede massa!
een 8.5 krijg je.
 
2e foto opzich wel ja met die dikke schouders. TS zal vast ook zen bouw/genen hebben meezitten, want het is een zeer net resultaat voor 1,5 jaar!

Netjes voor 1.5 jaar, maar compleet natural ogend vind ik wel.
 
goed bezig jongen ;)
je hebt wel veel haren overal,je laat me een beetje denken aan een weerwolf,er gebeurt toch niets met je als het volle maan is he???
 
goed bezig jongen ;)
je hebt wel veel haren overal,je laat me een beetje denken aan een weerwolf,er gebeurt toch niets met je als het volle maan is he???

Hahaha neejhoor tot nu toe niks gebeurd :D
 
25%???? Dat lijkt me een beetje onmogelijk. Zeker op een electronische weegschaal zeker. Bij een electronische weegschaal kun je hem het beste op atletisch zetten als dat bij jou kan. Ziet er verder goed uit kerel. Ga zo door!!
 
Goed bezig man. 25% is het zeker niet, eerder 15%.
 
goed bezig jongen ;)
je hebt wel veel haren overal,je laat me een beetje denken aan een weerwolf,er gebeurt toch niets met je als het volle maan is he???

haha heb je mij nog niet gezien, ladyshave altijd op de man:)
 
haha heb je mij nog niet gezien, ladyshave altijd op de man:)
ik heb ook wel wat haren,maar scheer dat weg om de zoveel tijd,die pica van mijn beentje staan er ook nog haartjes op hoor:)
 
ik heb ook wel wat haren,maar scheer dat weg om de zoveel tijd,die pica van mijn beentje staan er ook nog haartjes op hoor:)

hehe, ik doe dat ook om de zoveel tijd maar damn hoe vaker je t doet hoe sneller t terugkomt:(
 
Back
Naar boven