XXL Nutrition

Pindakaas

Bezoekers in dit topic

maffiabaas

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 nov 2008
Berichten
694
Waardering
216
Lengte
1m90
Massa
108kg
Hallo allemaal,
ik heb een vraagje omtrent pindakaas.
Is het goed of slecht om pindakaas zo uit de pot op te eten?
Het is erg droog maar ik kan het wel weg krijgen. Dus is het een aanrader of afrader om dit te doen?


Groetjes Roy;)
 
als het in je voedingsschema past is er niks mis mee.
 
vandaag nog gedaan op het werk, keken me raar aan en schoten in de lach....ja ik dus ook :D
 
is perfect doenbaar ;)
 
Ik neem iedere dag een eetlepel pindakaas, ideaal in een lowcarb dieet. Pindakaas blijft een goede bron voor je vetten
 
Oké bedankt :D!
Dan weet ik dat ik er mee door moet gaan.

Groeten.
 
Oké bedankt :D!
Dan weet ik dat ik er mee door moet gaan.

Groeten.

Je moet kijken of het in het totaalplaatje past. Als je niet genoeg vetten uit je andere voeding haalt kan je dat mooi aanvullen met een beetje pindakaas. Overdrijf echter niet, 30 gram pindakaas telt al 200 kcal.
 
ik eet soms wel 90 gram per dag als ik geen cashews in huis heb. op een boterham smeer je al gauw 30 gram:D

pindakaas rocks
 
ik eet soms wel 90 gram per dag als ik geen cashews in huis heb. op een boterham smeer je al gauw 30 gram:D

pindakaas rocks

haha, ik ken dat wel, ik eet per dag 13 boterhammen met pindakaas, 1 laag, 2 boterhammen en kom ongeveer aan de 160gr per dag :eek:
 
als tussendoortje
5 boterhammen op elkaar met een flinke laag tussen elke snee
heerlijk
 
5 boterhammen op elkaar :eek:
Soort van Big mac zonder vlees maar met pindakaas en brood?
 
als tussendoortje
5 boterhammen op elkaar met een flinke laag tussen elke snee
heerlijk
Ik vind zelf pindakaas nogal een droge hap.. maar hoe krijg jij dan 5 lagen pindakaas weg?:o
 
Oei heerlijk.....
Het zit ook in mijn schema. Kan me altijd verheugen op mijn eetlepel pindakaas :D
 
tip

Verdun de pindakaas met wat water... doe er een theelepel sambal bij (of meer, ligt eraan wat je bent gewent) even roeren en klaar is je ''sausje''..
 
Lees altijd de ingrediënten na voor je pindakaas koopt! Sommige merken doen er geharde plantaardige vetten bij, en die kun je best vermijden.
 
tip

Verdun de pindakaas met wat water... doe er een theelepel sambal bij (of meer, ligt eraan wat je bent gewent) even roeren en klaar is je ''sausje''..

in de bulk kan je ook de pindakaas verdunnen met chocomel
:D
 
lijkt me best wel ranzig.. uit de pot eten :roflol:
 
volg momenteel een HIGH FAT dieet, en eet een hele 600gram pot op perdag.. kijk er iedere dag nog steeds naar uit!

pindakaas addict
 
Als maffia baas kun je dat best doen ja.
 
Back
Naar boven