XXL Nutrition

Wat wil je nog doen vlak voordat je dood gaat?

Bezoekers in dit topic

Zoveel mogelijk mensen doden en me daarna laten pakken. Zo kom ik in de boeken als grootste Nederlandse seriemoordenaar. Toch een stukje onsterfelijkheid. Of is dit ziek?
 
Zoveel mogelijk mensen doden en me daarna laten pakken. Zo kom ik in de boeken als grootste Nederlandse seriemoordenaar. Toch een stukje onsterfelijkheid. Of is dit ziek?

moet je zorgen dat je het niet tegelijk doet, want anders wordt je afgeschilderd als een massamoordenaar ipv een seriemoordenaar:p
 
Zoveel mogelijk mensen doden en me daarna laten pakken. Zo kom ik in de boeken als grootste Nederlandse seriemoordenaar. Toch een stukje onsterfelijkheid. Of is dit ziek?
Nee hoor, prima plan.
 
-nken tegen de sterren op
-enkel junk-food eten
-drugs in alle soorten en maten (mis)bruiken
-reizen (tibet, Machu Picchu, z-afrika, canada, ... nature shit!)
-paar extreme sporten
-...

zoiets ???
 
een hoer bffen
 
Alle leden een permban geven.
 
kuren,,
500 gram test e in de week
400 gram deca in de week
500 gram bold
500 dbol
,,
 
1 maand reizen, naar bora bora etc
Bank overvallen

Op de laatste dag zou ik:
Zou ik een dikke auto jatten, vervolgens 200+km tegen het verkeer inrijden, ondertussen een fles whiskey opdrinken + LSD gebruiken.
En dan zie ik wel hoe ver ik kom (vrees dat ik na de invoegstrook al dood ben)
 
Zoveel mogelijk mensen doden en me daarna laten pakken. Zo kom ik in de boeken als grootste Nederlandse seriemoordenaar. Toch een stukje onsterfelijkheid. Of is dit ziek?

Zoveel mogelijk marokkanen doden en daarna een lintje krijgen. Zo kom ik in de boeken als grootste Nederlandse held. Toch een stukje onsterfelijkheid. Of is dit ziek?

:d
 
wingsuit basejumpen! zoek dat filmpje maar eens op youtube. wrede shit. En omdat ik er geen ruk van kan raak ik halverwege een uitstekende steen met 160 kmh. wel ff pijnlijk, maar ja, dood gaje dan toch
 
Back
Naar boven