Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Was ik niet, maar bij nader inzien is 98% van de mensen hier niet gevorderd omdat gevorderd betekent dat je veel bereikt hebt, en dat heeft bijna niemand hier ;)

iedereen heeft natuurlijk een andere kijk op 'wat bereikt hebben'.
de een vind dat ie iets bereikt heeft als ie 100kg bankt, en de ander vind dat ie wat bereikt heeft als ie een prijs wint ofzo.
zeer relatief begrip dus, en jij kunt dus niet zeggen of andere mensen wel of niet iets bereikt hebben.
 
iedereen heeft natuurlijk een andere kijk op 'wat bereikt hebben'.
de een vind dat ie iets bereikt heeft als ie 100kg bankt, en de ander vind dat ie wat bereikt heeft als ie een prijs wint ofzo.
zeer relatief begrip dus, en jij kunt dus niet zeggen of andere mensen wel of niet iets bereikt hebben.

Wat zijn we weer slim. :roflol: Zo kan iedereen wel zeggen dat hij/zij gevorderd is terwijl dat neit zo is ;)
 
Training Maandag 11 Mei :D

Volgens HST principe beginnen met laag gewicht en elke training opbouwen voor microplasma. Dus de gewichten zullen élke training omhoog moeten en ook gaan! (Assistence oefeningen blijven wel hetzelfde in gewicht).

Squat 2x15x11kg
Walking lunges 2x15x10kg

Bench Press 2x15x11kg

Deadlift 2x15x11kg

MP 2x15x11kg

Tricep Dips 2x15xBW (Voor het eerst, bevielen me TOP! Ik voel eindelijk dat ik m'n triceps train, kon bijna m'n armen niet meer optillen)

Sit-ups 2x15
 
Training Maandag 11 Mei :D

Volgens HST principe beginnen met laag gewicht en elke training opbouwen voor microplasma. Dus de gewichten zullen élke training omhoog moeten en ook gaan! (Assistence oefeningen blijven wel hetzelfde in gewicht).

Squat 2x15x11kg
Walking lunges 2x15x10kg

Bench Press 2x15x11kg

Deadlift 2x15x11kg

MP 2x15x11kg

Tricep Dips 2x15xBW (Voor het eerst, bevielen me TOP! Ik voel eindelijk dat ik m'n triceps train, kon bijna m'n armen niet meer optillen)

Sit-ups 2x15
sniper squat 11kg wtf squat je met 2zakken aardappelen ofzo:D
 
Zoals je zegt, je bent laag begonnen ja, hoe bevielen de rep-ranges? :D
 
Lekker getraind! En goed dat je die tricep dips doet! :)

GG^^
 
Ik hoef géén azijnzeikerds in m'n log. Diegene die ik bedoel weet zelf dat ik hem bedoel.

Thanks Bas en gta4: Repranges bevielen, wordt na 2 weken wel 10 dan he. @ Gta4jwz: Uhm, je moet laag beginnen en elke training opbouwen. Dat doe ik dus.
 
Is het niet de bedoeling dat je elke elke 2 weken naar failure toewerkt? Dat bereik je toch nooit als je 11kg gebruikt en er een halve kg bijgooit per training

En waarom hou je nou 2 identieke logjes bij, kun je deze toch beter laten zitten tot de contest is afgelopen :p
 
Is het niet de bedoeling dat je elke elke 2 weken naar failure toewerkt? Dat bereik je toch nooit als je 11kg gebruikt en er een halve kg bijgooit per training

Hmm, ik had toch begrepen dat je elke training gewoon moet verhogen zodat je spieren niet wennen. Naarmate het gewicht zwaarder wordt zal op enkele oefeningen wellicht wel een fail komen hoor.
 
Het is voor mij al een poos geleden hoor... Maar ik dacht dat je met HST eerst een hard deload moest houden dmv een rustweek, daarna op 70% van je maximum zitten en in die 2 weken opwerken naar 100-105%, dan deload je weer naar 70% maar dan van je 10rm etc...

Een volgende cyclus zouden je RM's iets hoger moeten zijn en doe je weer eerst een hard deload en opwerken naar je max.
 
sniper, aangezien je niet rowt en ook al niet chind doe je natuurlijk wel erg weinig voor de rug.
alleen deadlifts dus...
Dat het programma oorspronkelijk zonder rows is snap ik, want dan chin je.. Maar jij chind dus niet, dus is het niet een idee om alsnog rows te doen ipv chins?
 
Ik vind mijzelf al redelijk "gevorderd" jah. En als je dat niet bevalt dan ga je maar weg :roflol:

:roflol:, lol ik ga niet eens in discussie meer met jou man
triest mannetje

dit is trouwens snipers zn log

en ik wacht nog op antwoord op mn vraag aan sniper of hij zelf niet vind dat ie zn rug wat weinig traint zo.
 
Goed dat de Triceps dips je bevielen. Vergeet niet om binnekort schijven op je schoot te leggen he. Een beetje gewicht kan geen kwaad ;)

Succes.
 
:roflol:, lol ik ga niet eens in discussie meer met jou man
triest mannetje

dit is trouwens snipers zn log

en ik wacht nog op antwoord op mn vraag aan sniper of hij zelf niet vind dat ie zn rug wat weinig traint zo.

Waarom ben ik een triest mannetje? Omdat jij jezelf zo goed vind? :roflol:
 
Waarom ben ik een triest mannetje? Omdat jij jezelf zo goed vind? :roflol:

jij bent zooooo makkelijk in het omdraaien van de rollen vriend
altijd!

dat maakt in discussie gaan met jou zo nutteloos

en al helemaal in snipers log
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven