AndroidHealthClinic

goedkoop vlees voor keto?

Bezoekers in dit topic

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2008
Berichten
6.815
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
welk vlees is goedkoop en bevat de goede verhoudingen voor een keto-dieet?
edit: en zijn er ook drankjes wat geen carbs bevat want dat water word ik ook wel een x flauw van
 
Verhoudingen stel je zelf op, heeft niks met de samenstelling van je vlees te maken. Alles waar geen of amper carbs in zit, is goed!

Gehakt/hamburgers, eieren, kipfilet (aldi), pangasiusfilet (aldi), emmetahl kaas (aldi)... allemaal goedkoop.

Niet genoeg vet in je vlees/vis? Lijnzaadolie/Olijfolie naar binnen kappen.

Simpeler kan toch niet?
 
Van die gigantische salami's vallen ook mee qua prijs.
 
tussen welke producten ligt bacon in de supermarkt ik heb nou bacon beleg maakt dat nog verschil?
 
tussen welke producten ligt bacon in de supermarkt ik heb nou bacon beleg maakt dat nog verschil?

Bacon kan je heel goed koop bij de lidl kopen, niks mis mee.
 
kiloslager, noodslachter en een grote diepvries hebben. Gehaktmolen is ook makkelijk, als je een handmatige koopt kan je die dag je schouders ook overslaan met de training.
 
Drinken = water, light drankjes, thee zonder melk/suiker. :( Saai he.
 
Drinken wat Flower zegt; thee, koffie en redbull light bv :D <-- geen melk of suiker in koffie!!!!

Goedkoop vlees met goede verhoudingen; Schouder karbonade :D <-- en lekker ook imo :P
 
van light drankjes gaat je insuline alsnog pieken dus zou het bij keto ook niet aanraden.
beter kan je zoals gezegd thee of koffie drinken.
 
van light drankjes gaat je insuline alsnog pieken dus zou het bij keto ook niet aanraden.
beter kan je zoals gezegd thee of koffie drinken.

Als het goed is, is dat maar een mega klein piekje.., als je gewoon niets eet tijdens deze piek, kan er imo niet veel gebeuren!
Om light drankjes hoef je je niet echt zorgen te maken denk ik..
 
Als het goed is, is dat maar een mega klein piekje.., als je gewoon niets eet tijdens deze piek, kan er imo niet veel gebeuren!
Om light drankjes hoef je je niet echt zorgen te maken denk ik..


Hersenen denken: aaaaah, zoet====>insuline
 
kiloslager, noodslachter en een grote diepvries hebben. Gehaktmolen is ook makkelijk, als je een handmatige koopt kan je die dag je schouders ook overslaan met de training.

:roflol: so true van die schouders. Je moet er echt wel hard aan werken om er een biefstuk doorheen te duwen
 
Hersenen denken: aaaaah, zoet====>insuline

Heb je hier ook een link van? Bedoel een link die zegt dat wanneer je zoetstoffen neemt, je insuline net zo erg verhoogt, als bij normale (echte) suiker?

Ik denk het niet, heb wel eens gelezen dat deze piek gigantisch mee valt.
En dan nog, als je niks eet tijdens deze kleine piek (dus tijdens je light drankje) dan valt de schade best wel mee hoor ;)
 
Heb je hier ook een link van? Bedoel een link die zegt dat wanneer je zoetstoffen neemt, je insuline net zo erg verhoogt, als bij normale (echte) suiker?

Staat in een wetenschappelijk onderzoek wat ik eens gelezen heb, het onderzoek ging over honger veroorzaakt door light frisdranken.

zoet===>insuline====>uitblijven van suikers====>honger

Dat is wat ik onthouden heb.

Moet ff zoeken wat de auteur daarvan was.
 
Staat in een wetenschappelijk onderzoek wat ik eens gelezen heb, het onderzoek ging over honger veroorzaakt door light frisdranken.

zoet===>insuline====>uitblijven van suikers====>honger

Dat is wat ik onthouden heb.

Moet ff zoeken wat de auteur daarvan was.

tja

dan maar hard blijven en de honger weerstaan. af en toe een cola light of redbull light gaat er bij ook wel in.

maar het klopt wel wat je zegt ja.
 
Staat in een wetenschappelijk onderzoek wat ik eens gelezen heb, het onderzoek ging over honger veroorzaakt door light frisdranken.

zoet===>insuline====>uitblijven van suikers====>honger

Dat is wat ik onthouden heb.

Moet ff zoeken wat de auteur daarvan was.

Ja, ik heb dit ook wel eens gelezen.., kan het zelf ook niet vinden op dit moment.., bedoelde meer; kun je het plaatsen hier, want wat ik gelezen had, was deze piek:

- minder groot dan normaal..

- imo gewoon je honger gevoel op dat moment negeren ;)

Denk niet dat je snel vet aanzet, als je af en toe een blikkie rebull light etc drinkt...
Kan er naast zitten, maar lees dit dan ook graag..
 
Back
Naar boven