AndroidHealthClinic

help alsjeblieft (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

afvallen

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2009
Berichten
40
Waardering
0
hallo ik heb nou al een paar keer gepost maar ik ben egt ten einde raadt ik wil gewoon een strakke buik geen vet dus
ik heb de afgelopen 2 jaar alles gegeten wat ik maar kon eten altijd computeren nooit naar buiten sinds jan heb ik de knop omgezet en ben ik heel veel afgevallen ik ben van 88 kilo naar 75 nu gegaan ik eet geen tussendoortjes meer als mijn moeder friet eet eet ik gewoon brood maar ik heb nog steeds een dikke buik ik sport egt elke dag en ik ben nu al een maand niets afgevallen :(??? ik ga elke dag ongeveer 4km hardlopen dit loop ik nu in 20min (toen ik begon haalde ik niet eens 1km) maar zou iemand mij alsjeblieft kunenn helpen ik ben 1.70 en 75 kilo buik omvang 92cm wilt u nog meer weten??? alvast heel veel bedankt
oh dit is wat ik eet op een dag
7:15 melk met 2 botherhammen+kipfilet
10:30 appel 2 rijstenwafels
11:30 2 botherhammen appel water 1-2 rijstenwafels
1:30 1 botherham
4:00 2 botherhammen
6:00 wat de pot schaft helemaal geen vette dingen als we iets vet eten kook ik voor mijn zelf iets van groenten ofzo:rolleyes:
 
mischien moet je spieren proberen op te bouwen ik denk dat dat wel zal helpen
 
ik ben bezig ik ga nu al 1 week naar de sportschool maar ook nog niets afgevallen
 
zoek ff op wat cutten betekent en ga daar mee beginnen
 
ik ga nu al 1 week naar de sportschool maar ook nog niets afgevallen (gaat ook niet zo snel he)

Veel herhalingen pakken en veel cardio.
 
lipodrine

ik ga nu al 1 week naar de sportschool maar ook nog niets afgevallen (gaat ook niet zo snel he)

Veel herhalingen pakken en veel cardio.

je zou eens lipo kunnen proberen een erg goede vetverbrander
 
zou dat wel goed voro mij zijn op 16 jarige leeftijd
 
Dat is gewoon een flapdrol die met zijn eerste posts indruk wil maken door grappig te zijn.

Brood is helemaal niet zo slim om te eten als je af wil vallen. Rijstenwafels en appels ook niet. Kwark, vlees, vis, groenten etc eten. Ziet er naar uit dat je aan motivatie niets tekort komt dus dat heb je al mee.
 
Dat is gewoon een flapdrol die met zijn eerste posts indruk wil maken door grappig te zijn.

Brood is helemaal niet zo slim om te eten als je af wil vallen. Rijstenwafels en appels ook niet. Kwark, vlees, vis, groenten etc eten. Ziet er naar uit dat je aan motivatie niets tekort komt dus dat heb je al mee.

oke bedankt ik ga een voedings schema maken met alleen kwark vlees vis en groenten ik hoop dat dit gaat werken:D
 
Zou nog meer cardio doen per dag maar je kunt niet verwachten dat al je vet dat je hebt opgebouwd in al die jaren er na 4 maand af is hoor. Je moet je tijd nemen en veel geduld hebben. ;) succes verder
 
Zou nog meer cardio doen per dag maar je kunt niet verwachten dat al je vet dat je hebt opgebouwd in al die jaren er na 4 maand af is hoor. Je moet je tijd nemen en veel geduld hebben. ;) succes verder
bedankt is het mischien een idee om soctens op een legen maag 4km hard te lopen en savonds dan verbrand ik ongeveer 600kcal......???
 
bedankt is het mischien een idee om soctens op een legen maag 4km hard te lopen en savonds dan verbrand ik ongeveer 600kcal......???

Ja dat is perfect maar ik zelf kan dit niet. Dat moet u liggen hoor s' morgens op nuchtere maag. Ik ben dan nog te futloos vind ik. Ik zelf doe soms 2x een uur cardio per dag. s'Morgens en s'avonds. Maar contant op hartslag. Ik zie dat men hartslag tussen de 130 a 140 blijft. Is het beste voor de verbranding.
 
Ja dat is perfect maar ik zelf kan dit niet. Dat moet u liggen hoor s' morgens op nuchtere maag. Ik ben dan nog te futloos vind ik. Ik zelf doe soms 2x een uur cardio per dag. s'Morgens en s'avonds. Maar contant op hartslag. Ik zie dat men hartslag tussen de 130 a 140 blijft. Is het beste voor de verbranding.
ik ga dit doen ik heb het zelf al een paar keer geprobeert ging wel goed hoelang moet ik ongeveer wachten met eten na het hardlopen?
 
direct als je thuis bent
 
Back
Naar boven