AndroidHealthClinic

Necros Cutschema, graag commentaar. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Necros

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2005
Berichten
1.243
Waardering
19
Necros Cutschema, graag commentaar/advies

Beste mensen,

Met het in deze post bijgevoegde cutschema wil ik graag nog wat verder zakken kwa vetpercentage. Waarschijnlijk richting de 8% of tot ik het genoeg vind.

Ik heb zelf het idee dat ik teveel eiwit eet. Op het moment zo'n 250 gram. Is 3,3 per kilo lichaamsgewicht.
Ik train 5 dagen per week en doe dan 45 min a 60 min krachttraining. Soms daarna nog 15 min cardio.

Om de 4 dagen doe ik een kleine refeed. Dan neem ik na de training 20 gram dextrose en eet ik s'avonds 6 volkoren boterhammen extra bovenop mijn huidige schema. De refeed begint s'avonds dus de noten die ik dan eet vervallen bij de refeed.

Ik hoop dat jullie mij nog wat tips kunnen geven om het een en andere verbeteren.

Mijn stats:
Leeftijd: 20
Lengte: 178
Gewicht: 75
Vetpercentage: tussen de 10 en 11%


Ik neem de volgende supplementen:
Whey Isolaat en protein 80 (mix 60/40) (ontbijt)
Visolie
L Carnitine
Hydroxycut hardcore

Direct voor het trainen: Essential Amino Stack + 4 gram BCAA's
Tijdens krachtraining: 4 gram BCAA's
Direct na de krachttraining:Essential Amino Stack + 2 gram BCAA's

Cardio 15 á 20 min.
Direct daarna: 10 gram dextrose (tijdens refeed 20 gram) +4 gram BCAA's

10hugs6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waarom heb je voor een refeed om de 4 dagen gekozen?
Verder kan dat eiwit geen kwaad imo. Alleen zit je waarschijnlijk nog wel iets hoger tenzij je je brinta met water klaarmaakt?
 
Waarom heb je voor een refeed om de 4 dagen gekozen?
Verder kan dat eiwit geen kwaad imo. Alleen zit je waarschijnlijk nog wel iets hoger tenzij je je brinta met water klaarmaakt?

Brinta is idd met water. Ik eet of drink geen zuivel.

Ja ik zit met die refeed nog een beetje te twijfelen. Omdat ik niet heel erg low carb cut. 1x per week is te weinig en 2x per week te veel, dus 2 x per 8 dagen :D

Maar in de praktijk doe ik het eigenlijk anders. Meestal doe ik op maandag een kleine refeed en op vrijdag een grote refeed.
Tijdens de refeed eet ik geen vetten, dus die vervallen.

Maandag: Direct na de training: 20 gram dextrojuice. Thuis: om 21:00: 25 gram isolaat + 5 volkoren boterhammen met 100 gram kalkoenfilet (extra bovenop mijn schema)

Vrijdag: Direct na de training: 20 gram dextrojuice. Thuis: om 18:00: 200 ipv de normale 100 gram gekookte zilvervlies rijst met 150 gram bereide kipfilet. En om 21:00 5 volkoren boterhammen met 100 gram kalkoenfilet + 20 gram protein 80 (extra bovenop mijn schema)
 
Laatst bewerkt:
Misschien de experts hier op het forum nog een handige tip om mijn schema te verbeteren?
 
Laatste week van de cut is aangebroken :)

Eindstats:
Mijn stats:
Leeftijd: 20
Lengte: 178
Gewicht: 74
Vetpercentage: 8%
 
Back
Naar boven