MuscleMeat

zwaar criminele Marokkaanse jongeren in de Diamantbuurt in Amsterdam

Bezoekers in dit topic

Wilco Cramer

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2009
Berichten
24
Waardering
0
falende aanpak van de zwaar criminele Marokkaanse jongeren in de Diamantbuurt in Amsterdam blijft maar doorgaan en doorgaan. Graag zou ik jullie meningen zien over hoe op te treden tegen deze jongeren alvast bedankt voor jullie bijdrage.
 
mijn mening is wellicht in strijd met de mensenrechten :o
 
Dood laten bloeden na dagenlange marteling terwijl je de moeders van de daders voor hen ogen onthoofd!
 
grondwet aanpassen en dezelfde staf geven die ze in marrogel zouden krijgen.
 
haha marrogel hoe kom je erop man :roflol:
 
Tja, ik heb zelf jaren in een wijk gewoont met v.n marrokanen en mijn persoonlijke ervaring is dat het echt een naar volk is. Ik heb met turken ofzo geen problemen maar marrokanen die ben ik echt grondig gaan haten in werkelijk alle opzichten. Ik kan wel duizenden argumenten aandragen om mijn standpunt kracht bij te zetten , maar ik denk dat elk weldenkend mans dat nu zelf onderrtussen ook wel door heeft. De beste methode om dit tuig aan te pakken is volgens mij gewoon op de heer wilders stemmen. Die heeft tenminste nog het lef en de wil om iets voor nederland te betekenen en om er voor te knokken.
 
Ga je nu weer met twee verschillende accounts in en uit loggen en zo reageren op je eigen topic?
 
Een nieuw jeugdhonk bouwen en uiteraard buurtvaders inzetten.
 
Graag on topic blijven anders liever opdonderen Klaaswitz.


Nope sorry, ik blijf gewoon :)

Maarre, ga je nu echt met beide tegelijk in loggen om jezelf zogenaamd geloofwaardiger te maken? Internet, serious business! :roflol:
 
Blijf je hier nu de boel zieken man ! Laat de mensen gewoon hun mening geven, jouwe kennen we nu wel.
 
Ga je nu weer met twee verschillende accounts in en uit loggen en zo reageren op je eigen topic?

Verdomme het is nog waar ook, zelfde IP, ofwel zitten de heren gezellig op dezelfde PC :o
 
Verdomme het is nog waar ook, zelfde IP, ofwel zitten de heren gezellig op dezelfde PC :o



Vrij makkelijk te herkennen patroon, ook ik in vorige 'ontmoetingen'. Het is geen groot licht.
 
Het kunnen ook buurmannen zijn.
 
Nope sorry, ik blijf gewoon :)

Maarre, ga je nu echt met beide tegelijk in loggen om jezelf zogenaamd geloofwaardiger te maken? Internet, serious business! :roflol:

Dit is wel echt heel erg :roflol:
 
Back
Naar boven