AndroidHealthClinic

Ei Eiwit uit pak

Bezoekers in dit topic

Bale

Because I can
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2005
Berichten
783
Waardering
14
Yo,

Ik eet de laatste weken roerei door ei eiwitten uit een pak. Heb dit bij de Sligro gekocht en vond het wel relaxed. Het is gewoon ei maar dan zonder eigeel. Zit 5 kg in een pak en dat staat gelijk aan 60 eieren.

Je giet wat in de pan en hebt in 1x makkelijk 10 eieren achter je kiezen.

Ik heb alleen niet geïnformeerd of dit überhaupt goed voor je is? Misschien dat het door toegevoegde conserveringsmiddelen toch geen aanrader is. Heeft iemand hier meer informatie over?
 
5kg = 60eieren? Ik heb de Cocovite en dat is per kg 40 eieren.

Niets mis mee imo ;) Is gewoon gepasteuriseerd
 
5kg = 60eieren? Ik heb de Cocovite en dat is per kg 40 eieren.

Niets mis mee imo ;) Is gewoon gepasteuriseerd

Alright thanks. De achterkant met voedingswaarde, etc. is heel erg vaag en slecht aangegeven bij die van mij. Zal er nog eens een keer goed naar kijken.
 
Mijn voedingswaarde staat op:

per 100gr
50kcal - 10.5 ei - 1 kh - 0 vet
 
Ik heb die pakken van de sligro ook! Is handig voor smorgens om even wat eiwitten weg te drinken!! Beetje smerig maar je moet wat over hebben voor je lichaam!!
 
Ik heb die pakken van de sligro ook! Is handig voor smorgens om even wat eiwitten weg te drinken!! Beetje smerig maar je moet wat over hebben voor je lichaam!!

drinken? ik zou die zooi toch bakken hoor
 
drinken? ik zou die zooi toch bakken hoor

:roflol: inderdaad ... zo is dat niet te drinken. Gatver.
Gewoon litertje de pan in en bakken maar. Verdelen over een paar bakjes en klaar.
 
Hmm nog maar eens een keer langs gaan. vorige keer zaten ze me dom aan te kijken van waar the **** heeft hij t over.
 
Ik heb die pakken van de sligro ook! Is handig voor smorgens om even wat eiwitten weg te drinken!! Beetje smerig maar je moet wat over hebben voor je lichaam!!

Dude, never!
 
En wat nou als je niet bij de sligro terechtkunt? Waar kun je dit nog meer halen?

Klinkt wel handig, smaakt het hetzelfde? (gebakken)
 
Jongens het smaakt nergens naar! Je kan het ook in je shake gooien `s morgens. Je moet wel wat over hebben voor je spieren jongens!!!
 
Ik eet echt niet in eerste plaats voor de lekkerigheid, maar als dit spul gebakken 10x lekkerder is dan rauw waarom zou je het dan rauw drinken vraag ik me af
 
Had een tijdje Eggnation uit Engeland als sponsor, waren ook goede vloeibare eiwitten...nu heb ik ook regelmatig die vloeibare eiwitten van "van Tol" en haal altijd een aardig voorraadje bij de Sligro. De pakken hebben meestal een houdbaarheidsdatum van een week of 4 a 5, dat is ook een winst:cool:.
 
Jongens het smaakt nergens naar! Je kan het ook in je shake gooien `s morgens. Je moet wel wat over hebben voor je spieren jongens!!!

de opneembaarheid van de eiwitten gaan erop vooruit door ze te bakken, dus aan dat rauw drinken heb je echt geen voordeel
 
Jongens het smaakt nergens naar! Je kan het ook in je shake gooien `s morgens. Je moet wel wat over hebben voor je spieren jongens!!!

rauw eiwit wordt niet goed opgenomen. Maar hoe zit het met gqpasteuriseerde eiwit uit een pak?
 
Ik heb geen idee waar je ze buiten de Sligro kunt kopen, zal vast wel ergens kunnen en ik neem aan dat je dat hier snel te lezen krijgt.

Smaak is erg goed, eet er wat brood bij, veel peper en bijvoorbeeld dille of peterselie eroverheen, heerlijk.
 
Oh dat wist ik niet! Scheelt het erg veel dan??? Vind het eigenlijk wel handig `s morgens om even wat ei-eiwitten weg te drinken. Maar bedankt voor de info!!! Zal hier zeker iets mee doen!
 
Weet er iemand waar ik dit in belgie kan kopen?

Wat is de houdbaarheid van dit?
 
Had een tijdje Eggnation uit Engeland als sponsor, waren ook goede vloeibare eiwitten...nu heb ik ook regelmatig die vloeibare eiwitten van "van Tol" en haal altijd een aardig voorraadje bij de Sligro. De pakken hebben meestal een houdbaarheidsdatum van een week of 4 a 5, dat is ook een winst:cool:.

Weet er iemand waar ik dit in belgie kan kopen?

Wat is de houdbaarheid van dit?

????
 
Back
Naar boven