XXL Nutrition

Wat is het verschil tussen deze 2 magazines?

Bezoekers in dit topic

pointbreak

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2009
Berichten
112
Waardering
0
Wat is het verschil tussen deze 2 magazines?

FLEX (nederlandstalig) en Muscle & Fitness.


grtz
 
Flex is meer hardcore... Ik heb ze wel beide trouwens :P
 
Zolang het maar niet de men's health wordt, ook wel genoemd de margriet voor mannen!
 
in de ene staat vaak onzin en in de andere staan vaak dingen die niet kloppen ....
ach als scheithuis lektuur is het evengoed prima :thumbup:
 
flex is bodybuilding gericht
muscle en fitness.. welja de naam zegt hetzelf
 
Duur en vol ads maar toch koop ik de M&F elke maand. Ben ik in de pauze op het winkelcentrum, zie ik de nieuwe en dan neem ik hem toch weer mee. Zelfde met Men's Health. Gewoon uit gewoonte denk ik.
 
Die bladen herhalen zich continu. Elke keer staat er wel weer een schema in hoe je een bepaalde spiergroep nog beter kunt trainen, met nog betere resultaten.
Het is bussines ze moeten gewoon verkocht worden.
Alle informatie over BB kun je hier ook vinden.
 
indd, komt eigenlijk elke maand op hetzelfde neer
koop hem gewoon omdat ik de prentjes wel tof vind:D
 
Die bladen herhalen zich continu. Elke keer staat er wel weer een schema in hoe je een bepaalde spiergroep nog beter kunt trainen, met nog betere resultaten.
Het is bussines ze moeten gewoon verkocht worden.
Alle informatie over BB kun je hier ook vinden.

Haha,inderdaad.Maar dat is volgens mij met elk tijdschrift wel.
 
flex heeft enorm veel reclame pagina's
m&f minder

zou zeggen bekijk ze eens, en kies

of beter

koop ze niet
 
inderdaad, flex is echt bodybuildinggericht, en muscle & fitness is meer voor open people
 
Koop ze allebei eens en kijk welke je het meeste bevalt.
 
Zolang het maar niet de men's health wordt, ook wel genoemd de margriet voor mannen!

So true! Wij hebben in onze gym ook zo'n MH lezer die wekelijks alle gecombineerde oefeningen met slechts een barbell uitvoerd..:rolleyes:

OT:

Muscle en fitness is opzich wel bodybuilding (de plaatjes nodigen een fitnesser niet echt uit)
FLEX is meer hardcore en wijden ze vaak ook wat meer pagina's aan wedstrijden..
 
merci voor de info,

het is de muscle en fitness geworden. Wat opviel was de hoeveelheid aan reclame voor supps!
 
So true! Wij hebben in onze gym ook zo'n MH lezer die wekelijks alle gecombineerde oefeningen met slechts een barbell uitvoerd..:rolleyes:

Dat ben ik :o

Maarre wat is er mis met men's health? Elke week de donald duck lezen wordt na al die jaren ook een beetje oud :D
 
heb 1 keer de m&f gekocht.staan wel een hele hoop ads in.
volgende keer even de flex halen.kijken hoe die is.
niet dat ik m&f slecht vind.
 
Dat ben ik :o

Maarre wat is er mis met men's health? Elke week de donald duck lezen wordt na al die jaren ook een beetje oud :D

MH is leuk om door te lezen..maar doe gewoon niks met de "krijg biceps in 2 weken"en "tover je sikspack naar voren in slechts 5 minuten per dag" artikelen..:rolleyes::rolleyes:
 
Back
Naar boven