XXL Nutrition

Stel randdebielen

Bij mij in de gym trainen


  • Totaal stemmers
    115

Bezoekers in dit topic

Klagen over superdudes bij jezelf in de gym op een internetforum...:twitch:
 
wij hebben niet alles met pin.

Ah ok, overheen gelezen.

Ik denk dat het eerder ligt aan het personeel van de sportschool. Bij ons is er een algemene regel dat je de gewichten/schijven op moet ruimen, als je dit niet doet dan wordt je er op aangesproken.
 
Gewichten achterlaten doet iedereen bij ons. Snap het probleem niet zo, beetje irritant, maar oke.

Ik doe het ook. Ga echt niet elke keer die machine helemaal opruimen. Mijn tijd is kostbaar :D
 
Misschien zelf wat meer trainen, dan kijkt ie de volgende keer niet zo stoer :roflol:
 
Vanalles wat.
Er beginnen steeds meer superdudes te komen.
Begin me zwaar te irriteren wanneer zulke gasten weer een oefening verkeerd uitvoeren.
 
Vandaag weer zo'n jongen die machines gebruikt en dan z'n gewichten erop achterlaat. en dat gewoon bij potverdomme al die machines. dan zeg je er wat van en krijg je zon kop van ''ik ben superdude en ik ben stoer dus je kan me niks maken'' :o. ach flikker toch op man. en dan ook nog heel stoer een slok uit zn bidon nemen en die dan op de grond 'gooien', keihard lopen kreunen bij die fantastisch 'zware' bp en dan nog heel leuk gaan smsen op het bankje. flikker toch op man :mad:

Volgens mij ben ik dat :o





J/k!:D, heb geen machines waar ik gewichten op kan doen
 
Boeiend. Ik laat ook altijd een volle bar liggen als ik klaar ben met deadliften:evil:
 
Euh als hij stoer doet als jij hem normaal iets vraagt dan doe je wel iets verkeerd. Kom op man, laat jij je in de zeik nemen door een 'superdude'?
 
Vandaag weer zo'n jongen die machines gebruikt en dan z'n gewichten erop achterlaat. en dat gewoon bij potverdomme al die machines. dan zeg je er wat van en krijg je zon kop van ''ik ben superdude en ik ben stoer dus je kan me niks maken'' :o. ach flikker toch op man. en dan ook nog heel stoer een slok uit zn bidon nemen en die dan op de grond 'gooien', keihard lopen kreunen bij die fantastisch 'zware' bp en dan nog heel leuk gaan smsen op het bankje. flikker toch op man :mad:

Ik vind het oke als ze de schijven erop laten zitten. Ik doe er een opwarmsetje mee en schuif vervolgens per set platen bij. Na afloop ruim ik mijn schijven op en laat de zielige 2,5 en 5 kilo schijfjes van mijn voorganger hangen. :D
 
Bij mij in de gym trainen weinig serieuze mensen. Bijna niemand die deadlift of squat, of überhaupt benen traint. Ik denk dat er serieus misschien 4 of 5 mensen, inclusief mezelf, echt goed benen trainen. Veel mensen die 3 keer in de week borst-biceps trainen en vooral ouwehoeren...
 
Van alles wat traint er bij ons.

Ik vind het eigenlijk wel makkelijk als mensen schijven op de stang laten hangen hoef ik hem zelf niet te laden :)
 
Van alles wat traint er bij ons.

Ik vind het eigenlijk wel makkelijk als mensen schijven op de stang laten hangen hoef ik hem zelf niet te laden :)

"Van schijven opruimen krijg je ook spierballen"!
"Ik laat ze liggen, ik gun die andere mensen ook spierballen. :cool:"

By Loo.
 
bij ons traint van alles wat.
maar je merkt nu wel dat het zomer begint te worden.
de afgelopen 2 maanden steeds meer van die gasten die je heel even ziet en dan zie je ze niet meer terug.
 
Bij mij in de gym trainen weinig serieuze mensen. Bijna niemand die deadlift of squat, of überhaupt benen traint. Ik denk dat er serieus misschien 4 of 5 mensen, inclusief mezelf, echt goed benen trainen. Veel mensen die 3 keer in de week borst-biceps trainen en vooral ouwehoeren...

die zie ik bij mij ook altijd lopen.
komen 3 keer in de week alleen voor ub.
benen trainen zie je bijna ook niemand doen.

maar wat wel weer een nieuwe trend bij ons is binnenkant borst.
daar zijn ze wel serieus mee bezig. :D
 
Gewoon een keertje als hij aan het bankdrukken is op de stang drukken en tegelijk zeggen "ga je nu in het vervolg alles netjes opruimen of moeten er ongelukken gebeuren?" :P
 
Waarom verveel je ons met deze onzin? Ga naar een andere gym of get a life, als je niet eens mans genoeg bent om een jochie van 12 aan te spreken.:rolleyes:
 
Back
Naar boven