MuscleMeat

Jerney's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

veel suucces zal je volgen
 
Ja, echt balen als je een blessure hebt en je kan dan niet meer trainen zoals je wilt. Ik heb hetzelfde en heb me daar helaas ook door laten demotiveren, en ook flink zitten schransen omdat ik mezelf zo zielig vond en het toch niet lukte met trainen, dus dan heeft een voedingsschema ook geen zin :rolleyes: (wat een onzin je jezelf wel niet allemaal kan aanpraten he :) ).
Dan is deze contest idd een leuke manier om weer gemotiveerd te raken.

En je ziet er echt goed uit, mag hopen als ik jouw leeftijd heb dat ik er ook nog zo netjes bijsta.

Ja het is ook zonde, het erge is vaak nog dat je je het donders goed realiseert terwijl je niet met je gedrag kunt stoppen :rolleyes:

We zetten nu gewoon onze schouders eronders hoor, blessure of niet! :)

En hoe is het met je schouder?
Goed gevoel? of veel pijn?

groetjes :D

Gelukkig hetzelfde, geen extra pijn, hoera!
Ik laat mijn bovenkant vandaag gewoon met rust, jaja, nog ff dan word ik zelfs verstandig :rolleyes:

...en hoe zit het met jou?
 
Suc6 jerney! je ziet er IMO belachelijk goed uit voor je leeftijd! een voorbeeld voor velen:D
 
Ja het is ook zonde, het erge is vaak nog dat je je het donders goed realiseert terwijl je niet met je gedrag kunt stoppen :rolleyes:

We zetten nu gewoon onze schouders eronders hoor, blessure of niet! :)

Jep... shame on us!
 
Kan je het wel opbrengen om vandaag rustig aan te doen? Of ga je stiekum gewoon toch weer knallen.
 
Kan je het wel opbrengen om vandaag rustig aan te doen? Of ga je stiekum gewoon toch weer knallen.

Hehehe, ben nu vrij dus ik ga snel naar de gym :D jij toch ook vanavond?
 
Hehehe, ben nu vrij dus ik ga snel naar de gym :D jij toch ook vanavond?
Nee Ingrid is naar een bedrijfs uitje ze is aan het racen met oude minicoupers die is pas laat thuis. Je raad het al he we eten broodje ei:o
 
Hey boegbeeld.....:D Hoe gaat het hier?:rolleyes:
 
Vanmorgen nuchter 30 min. crosstrainer op lage intensiteit gedaan.

Ik was van plan om daarnet eerst kt en dan nog een cardiosessie te doen maar ik trok het ff niet meer :o
Het is dus alleen een beentraining van een uurtje geworden.

-squats met de wellnessbal 3 sets van 20
-deadlift 3 sets van 12 met 12,5 kg :(
-statische lunges met voorste voet op een step 3 sets van 12 met 10kg dumbbells
-liggende leg curl 3 sets van 12 max 30kg
-voorover liggende leg press 3 sets van 12 max 30kg
-ab -en adductie 3 sets van 12 max 45kg
-kuitenapparaat 3 sets van 12 max 70kg

Ik was eigenlijk de hele training gesloopt, waarschijnlijk een carbs tekort.
Net dus even goed gegeten.
 
Dat lees ik.....Maar ziet er toch nog goed uit... Je hebt gewoon je dag niet, morgen beter;) Houd je in de gaten:D
 
Dat lees ik.....Maar ziet er toch nog goed uit... Je hebt gewoon je dag niet, morgen beter;) Houd je in de gaten:D

Nou moet ik me nog gaan verstoppen ook :(
 
Vanmorgen nuchter 30 min. crosstrainer op lage intensiteit gedaan.

Ik was van plan om daarnet eerst kt en dan nog een cardiosessie te doen maar ik trok het ff niet meer :o
Het is dus alleen een beentraining van een uurtje geworden.

-squats met de wellnessbal 3 sets van 20
-deadlift 3 sets van 12 met 12,5 kg :(
-statische lunges met voorste voet op een step 3 sets van 12 met 10kg dumbbells
-liggende leg curl 3 sets van 12 max 30kg
-voorover liggende leg press 3 sets van 12 max 30kg
-ab -en adductie 3 sets van 12 max 45kg
-kuitenapparaat 3 sets van 12 max 70kg

Ik was eigenlijk de hele training gesloopt, waarschijnlijk een carbs tekort.
Net dus even goed gegeten.
Klote he Jerney ik voelde me vandaag ook als een vaatdoek en heb gelukkig een rustdag. Wat denk jij zal het gewoon wennen worden aan die lage carbs of zijn we eruit:(
 
Trainen op lage carbs is heel zwaar. Benen trainen is al erg zwaar en dat een uur lang is ruim voldoende. Lekker chillen op de bank Jerney.
 
Back
Naar boven