XXL Nutrition

Wat verwacht jij van de nieuwe Tarantino film "Inglourious Basterds"? (2 bezoekers)

Wat verwacht jij van de nieuwe Tarrantino film "Inglourious Basterds"?

  • Weer een heerlijke Tarrantino-topper, twijfel er niet aan

    Stemmen: 21 33,9%
  • Lijkt wel goed, maar haalt niet het succes van zijn eerdere toppers

    Stemmen: 22 35,5%
  • Ik verwacht er niet zoveel van

    Stemmen: 12 19,4%
  • Zal net zo matig zijn als Death Proof

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zal nog matiger zijn dan Death Proof

    Stemmen: 2 3,2%
  • Geen mening

    Stemmen: 5 8,1%

  • Totaal stemmers
    62

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Ik denk optie 2.

http://www.youtube.com/watch?v=5sQhTVz5IjQ

inglourious_basterds.png


inglourious_basterds2.png


inglourious_basterds3.png


inglourious_basterds4.png


inglourious_basterds5.png
 
Nee dit wordt er weer één in het rijtje van Pulp Fiction
 
Niks. Die gast is overrated.
 
Once upon a time in occupied france...

Valt die al te downloaden trouwens?
 
+1 heeft een aantal goede films gemaakt maar ook troep

en dan ben je overrated?
Als je 75% goede tot zeer goede films maakt ben je niet overrated dan ben je gewoon goed!
 
optie 1 : weer iets om naar uit te kijken :)

vond Death Proof trouwens allerminst slecht. geen topper zoals z'n vorige films, maar wel speciaal en best vermakelijk.
 
en dan ben je overrated?
Als je 75% goede tot zeer goede films maakt ben je niet overrated dan ben je gewoon goed!

Als iedereen doet alsof alles wat je aanraakt in goud veranderd(terwijl dat niet zo is).. dan ben je overrated. Iemand die 2 van die gedrochten maakt zoals Kill Bill 1 & 2 verdient het niet om "goed" genoemd te worden.
 
Zal wel weer een leuke film worden, net zoals de andere films van Tarantino. Death Proof was zo slecht nog niet hoor, alleen Planet Terror vond ik stukken leuker. Optie 2 dus.
 
en dan ben je overrated?
Als je 75% goede tot zeer goede films maakt ben je niet overrated dan ben je gewoon goed!

75% is wel erg hoog. Hij wordt door een aantal mensen de hemel ingeprezen. In mijn ogen is dat niet terecht dus overrated
 
lijkt me een lijpe film
 
Tarantino is wel een hype geweest inderdaad. Veel films met zijn naam op de cover, of 'in de sT van QT', dat moge duidelijk zijn.

Maar de man heeft als regiseur nog geen enkele slechte film gemaakt! Zelfs het zwakke Four Rooms gemaakt door verschillende regiseurs werd dragelijk door een sterk laatste deel van QT. Kill Bill was ook zeker niet slecht. Death Proof evenmin. Gewoon knapgemaakte en zeer vermakelijke films.

Inglorious basterds lijkt iets te extreem in opzet om een echte topper te worden. Niettemin verwacht ik weer 90 minuten topvermaak, waarvoor je eigenlijk de grens over wilt rijden om hem temidden van een Duits publiek te zien :D
 
Optie 1, denk/hoop dat weer een lekkere film word.
Trailer vind ik in ieder geval goed
 
Optie 2 denk ik... Gewoon een slachtfilm als je de trailer ziet :)

Irriteer me trouwens ontzettend aan het accent van Brad Pitt :o

tarantino is met één r ;)
 
ik vond death proof 1 van zen betere films, mja
zal wel niet het niveau halen van pulp fiction en reservoir dogs.
optie 2.
 
Deze film zal aanslaan bij het grote publiek, maar het word wellicht lachwekkend voor de kenner. Er is niemand van die cast die ik hoog inschat behalve Cloris Leachman.

Tarantino moet ook eens stoppen met zijn vriendjespolitiek, Eli Roth is niet iemand die je gaat casten in van wat ik veronderstel een serieuze oorlogsfilms. Samuel L. Jackson als narrator? :rolleyes: Op een bepaald punt waren Michael Madson en Tim Roth ook verbonden aan het project.

Een veredelde actiefilm. :thumb:
 
Tarantino is wel een hype geweest inderdaad. Veel films met zijn naam op de cover, of 'in de sT van QT', dat moge duidelijk zijn.

Spielberg doet dit al jaren, maar als je hem overrated noemt dan breken er rellen uit op straat. Tarantino is niet overschat, hij is visueel erg sterk en is goed in een bepaald genre. Maar dit is boven zijn niveau, hij zou kan zich beter focussen op het maken van een echte gangsterfilm zoals Goodfellas in plaats van dat satirisch gedoe altijd.
 
Back
Naar boven