Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Pijntje in biceps waarvan? 11 kg deadlift? :rolleyes:

Edit: oh sorry 11,5 kg.. misschien komt het omdat de ene kant van de bar zwaarder geladen is? :')
 
Pijntje in biceps waarvan? 11 kg deadlift? :rolleyes:

Edit: oh sorry 11,5 kg.. misschien komt het omdat de ene kant van de bar zwaarder geladen is? :')

Een pijntje heb ik zovaak. Maar als je bij elk pijntje stopt kom je er toch nooit.
 
Misschien is het gewicht te zwaar voor je. Ik zou rustig aan doen!
 
Misschien is het gewicht te zwaar voor je. Ik zou rustig aan doen!

Kappen.

Vrijdag zal ik wel alles eraan laden joh, zullen we eens zien wie er nog lacht.
 
:thumbs: Zo mag ik het horen baas! En filmen he?! :D
 
Je hebt maar 20 kg aan gewichten? Ik dacht trouwens dat we het over de deadlift hadden.
 
Je hebt maar 20 kg aan gewichten? Ik dacht trouwens dat we het over de deadlift hadden.

Deadlift? Ook prima. Maar ik heb tot 31 kg hoor.
 
Dus vrijdag ga je 31 kg deadliften? Of is het 31kg +11 kg stang dus 42 kg deadlift?
 
Dus vrijdag ga je 31 kg deadliften? Of is het 31kg +11 kg stang dus 42 kg deadlift?

Gewoon 31 kg. Ja, ik kan 4x45 dus 10x31 moet toch lukken. Squat probeer ik, Bench Press ook. MP doe ik geen 31, dat is wel een beetje veel voor m'n leeftijd denk ik..

Maar als ik dit gedaan heb wil ik nooit meer gezeik over gewichten horen. Echt niet,
 
Gewoon 31 kg. Ja, ik kan 4x45 dus 10x31 moet toch lukken. Squat probeer ik, Bench Press ook. MP doe ik geen 31, dat is wel een beetje veel voor m'n leeftijd denk ik..

Maar als ik dit gedaan heb wil ik nooit meer gezeik over gewichten horen. Echt niet,

Zolang er nauwelijks vooruitgang in de gewichten zit waar je mee traint zullen mensen blijven zeiken... Maargoed, voorlopig heb je wel genoeg gewicht als je elke week met een halve kilo gaat verhogen.
 
Zolang er nauwelijks vooruitgang in de gewichten zit waar je mee traint zullen mensen blijven zeiken... Maargoed, voorlopig heb je wel genoeg gewicht als je elke week met een halve kilo gaat verhogen.

Nee, ik wil geen gezeik meer. Vandaar verhoog ik vrijdag naar 12kg, (zal ook wat reps 31 kg doen he), en maandag ook 12 kg.
Dan vanaf maandag élke training 1 kg er bij. **** it, het moet gewoon.
 
Goed zo. Je gaat geen schade doen met zulke gewichtjes, dus hup gooi ze zsm omhoog!
 
Nee, ik wil geen gezeik meer. Vandaar verhoog ik vrijdag naar 12kg, (zal ook wat reps 31 kg doen he), en maandag ook 12 kg.
Dan vanaf maandag élke training 1 kg er bij. **** it, het moet gewoon.

That's the spirit. Lekker knallen met die hap. Je merkt het vanzelf wel als het wat te zwaar voor je wordt.:)
 
Thnx :D. 1 Kg per training dus vanaf Maandag, het moet! Maar ik wil géén gezeik meer over de gewichten vanaf dan!
 
Goedzo Snipe. Als jij een goed gevoel hebt bij je training is het oké.
 
Weeral eens een goeie training neergezet, sniper :)

Ben vandaag ook gaan trainen, die after-feeling is toch zo swéét :D
 
Eindelijk luister je eens met je eigenwijze hoofd.

Laat de kilos er maar bij knallen.
 
Thanks allemaal.

Vandaag geen echte spierpijn. Hoogstens een kléín beetje. Als je het over gekke dromen hebt; nou die had ik vannacht.
En als je het over blunders hebt: nou die had ik gisteren, 2 stuks: Een 1.2 voor Wiskunde (Normaal een 4, ik zuig in wiskunde), en ik zat op de PSP op msn, was lekker aan het praten (Deze moet je maar snappen), en opeens: "You've been logged in from an other location" Ik zo: "WTF", dus vanochtend kom ik beneden, mijn pa: "Uhm, volgende keer msn uitdoen". Bleek dus dat ik op 'automatisch aanmelden' had gedrukt op de PSP en dat werkt blijkbaar ook voor de PC. Blunder aangezien het gesprek nou niet bepaald onschuldig was... :p
 
Al goed bezig met je bulk joh. ga zo door!

ik woog 58 op men 14e Maar jij gaat hard omhoog gelukkig.. toppie
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven