Fitness Seller

Hulp nodig ouders te overtuigen dat BB goed is

Bezoekers in dit topic

Je ouders bij de keelgrijpen en zeggen dat ze niet moeten zeuren, skinny way dus.
 
Je ouders hebben gelijk, luister nou maar naar ze, ze hebben het beste met je voor.

+1, bb is ook gewoon kk slecht voor je. Iemand die beweert dat het gezond is, is een rund. Achterlijke debielen met hun getrain en gevreet.
 
jij moet een artikel vinden?

vraag je ouders naar publicaties die uitwijzen dat BB slecht voor je is...
 
Onwetende ouders zijn het ergst , ze kennen er niks van en gaan erdan vanuit dat jij er ook niks van kent. Jou taak om te tonen dat je er wel degelijk iets van kent en weet wat en hoeveel je mag/kan eten.

BB slecht ? Waarom zou je je ouders trouwens moeten overtuigen? Je bent 20 en doet toch wat jij wil? Willen ze soms een uitgezakte dikzak als zoon?

Trouwens toch ook goed om jezelf te verdedigen als je in de problemen raakt. Of als je thuis iets (te) zwaar moet dragen omdat bv je pa dat niet meer kan.
 
****ing boos op je ouders worden en duidelijk laten merken dat ze er GEEN **** vanaf weten en niet zo moeten zeiken. Zo deed ik het :)
Of rustig uitleggen wat whey is enzo, gewoon hoe het zit.
 
je stelt je gewrichten bloot aan krachten waar ze niet voor gemaakt zijn en daar gaan ze vroeg of laat voor bezwijken. Ik heb het hier over de fanatiekelingen die met honderden kilos aan het sjouwen zijn en over de stumpers met verkeerde techniek die na 2 jaar deadliften door hun ruggenwervel heen zijn.

Definieert dit bovenstaande bodybuilding dan? :rolleyes:;)


Bodybuilding op de natuurlijke manier is zeer gezond, klaar.
 
je stelt je gewrichten bloot aan krachten waar ze niet voor gemaakt zijn en daar gaan ze vroeg of laat voor bezwijken. Ik heb het hier over de fanatiekelingen die met honderden kilos aan het sjouwen zijn en over de stumpers met verkeerde techniek die na 2 jaar deadliften door hun ruggenwervel heen zijn. Als je traint voor het gezondheidseffect(om ostereopose tegen te gaan bv) kun je het beter bij bodyweight en compound oefeningen houden met lage gewichten(en vooral goede voeding).
De 1 is de ander natuurlijk niet en hoeveel iemand zijn gewrichten kunnen hebben verschilt per persoon

Als je zo denkt heb je echt het denkvermogen van een drol. Bodybuilding = in welke zin dan ook bouwen aan je lichaam.
Honderden kilo's sjouwen zorgen ervoor dat je veeeeel meer aankan qua belasting op je lichaam dan een schraal iemand. Met dagelijkse activiteiten zorgt het er dus ook voor dat je minder snel iets overbelast omdat je simpelweg sterker bent dan een doorsnee iemand.

Hoeveel gewrichten kunnen hebben? Denk je dat gewrichten snel slijten? Wat dacht je van pezen, zolang je regelmatig deload of in andere vorm goed hersteld is er niks aan de hand. Dat heeft niets te maken met 'te' hard trainen, maar met slim trainen.
 
Het menselijk lichaam is gemaakt voor een leven vol zware fysieke activiteit. De laatste honderd jaar van relatief comfort stel evolutionair niets voor.
En dat is net wat krachttraining doet, het lichaam blootstellen aan een zware fysieke activiteit.
 
Definieert dit bovenstaande bodybuilding dan? :rolleyes:;)
Bodybuilding is in een roze string met een ingeolied lichaam op een podium paraderen.
Ook dat is niet onnatuurlijk. Zowel in heel onze geschiedenis als zelfs in de dierenwereld komen homo's voor.
 
Ik heb dringend jullie hulp nodig.
Het zit namelijk zo:
ik train nu al 16 maanden, het eerste jaar zonder al te veel op me voeding te letten.
Nu ben ik sinds Januari erg op me voeding gaan letten.
Ik heb 3 maanden gebulked en nu ben ik al 1 maand aan het cutten.

Het probleem is dat ze zo moeilijk doen over al dat eten.
En dan voornamelijk over de hoeveelheid eiwitten.
Ze zeggen dat ik te veel neem terwijl ze niet eens weten hoeveel ik neem en welke hoeveel slecht is voor een mens.

Ik ben sinds 1 week begonnen met whey shakes.
Dus ik krijg nu per dag 60 gram extra binnen.
Ze denken dat whey super slecht is, dat er allemaal rommel aan toegevoegd is. en dat whey gevolgen gaat hebben als ik het blijf gebruiken.

Nu wil ik jullie vragen of jullie ook dit probleem hebben gehad met jullie ouders ? en hoe hebben jullie dit opgelost?

Hebben jullie misschien artikels / wetenschappelijke studies die laten zien hoeveel eiwit gezond is en dat whey niet slecht is ?
En waarom krachttraining gezond is.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.


1 gouden tip altijd, rook wiet, gebruik coke en hero en kom met een drugskop thuis, nu vraag je...mama dit is niet goed he..zou ik weer sporten of hiermee doorgaan.jou keuze !
 
Wat arnuldfan zegt idd.. Die hero zorgt voor extra reps met benchen zonder pijn! Met hero schijn je zelfs door blessures heen te kunnen trainen, echt tot het naadje dus.
 
Wat arnuldfan zegt idd.. Die hero zorgt voor extra reps met benchen zonder pijn! Met hero schijn je zelfs door blessures heen te kunnen trainen, echt tot het naadje dus.

Spreekt uit ervaring?:p
 
Ik negeer hen gewoon , ze neuten er zoveel over , t'is een gewoonte geworden
na een tijd stoppen ze wel ( i hope )
 
Bij mij zagen ze vooral over die enorme rekeningen die ze moeten betalen door al die tonijn/kip/witte vis/kwark die ze moeten kopen. smakkelijk 80-100€/ week extra
 
Lijkt me niet zo moeilijk, ik kreeg op het begin ook soortgelijke reacties. Dan kreeg ik gezeik over whey, dat het rommel is. Dan vroeg ik aan me vader wat het was volgens hem, dan kon hij er geen antwoord op geven en waren we uitgepraat. Ik heb nog aangeboden om even gezellig met z'n tweetjes achter de computer te gaan zitten en wat artikels te laten lezen maar dit weigerde m'n vader. Sinsdien laat ie lekker m'n gang gaan.
 
Als jij een beetje weet waar je mee bezig bent, en ik ga daar vanuit lijkt het me t beste het eens van de andere kant aan te pakken.
Laat je ouders precies uitleggen waarom wat jij doet slecht is. En precies. Dan kun je ze vertellen wat er niet klopt aan hun manier van denken. Want bij de meeste vooroordelen die ouders hebben, is er maar 1 goed antwoord, en die hebben je ouders over het algemeen niet.... T belangrijkste hierbij is dat je je neit geirriteerd gaat gedragen. Meestal als de ouders doorhebben dat hun kind precies weet wat ie doet hebben de er meer respect voor en gaan ze minder moeilijk doen. Succes!
 
Back
Naar boven