AndroidHealthClinic

Militair schuldig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zijn reactie kan ik in ieder geval een stuk meer waarderen dan alle k*tlui die maar meteen beginnen te bleren dat ie dood moet etc.
Hoog frutratie gehalt hier van mensen die zelf niet capabel genoeg waren/zijn om in dienst te komen en op zo'n manier hun gram proberen te halen.

Wat een retard ben je ook :D
 
Achterlijk aap dat je bent. Je keurt pedofilie en verkrachtingen goed.
Door mensen als jij krijg ik een hekel aan soldaten (die er trouwens helemaal zelf voor kiezen)

ik praat het niet goed, maar die militair heeft heel veel meegemaakt in dat land wij kunnen daar moeilijk over oordelen
..
 

En toch keur je in het tweede deel van je zin begrip voor zijn compleet vrije eigen keuze.

Ik zou eerder door de ogen van de slachtoffers kijken. De regering van Saddam Hussein, de zogenaamde onderdrukkers en wereldveroveraars en nota bene door de agressor ZELF opgerichte regering, hebben hen veel minder leed aangedaan dan deze verkrachter, die er helemaal zelf voor gekozen heeft om in militaire dienst te gaan en met het belastinggeld van het volk wandaden te plegen in plaats van het land op te bouwen, en aangezien Amerika vrijwel nooit iets opbouwt maar enkel vernielt a la Vietnam kon hij het helemaal weten, of hij moet labiel zijn en dan mag hij helemaal het leger niet in.

[X] GESCHIKT ALS KINDERVERKRACHTER
[ ] ONGESCHIKT ALS KINDERVERKRACHTER
 
Ik ga niet goed praten wat deze gast heeft gedaan, maar ik denk dat je zowiezo al niet goed bij je hoofd bent als je zoiets doet!!!
Een normaal psychisch gezond persoon doet zoiets niet.

Overgens schort het overal enorm aan naopvang van militairen! Hier in Nederland idem. Die gasten maken dingen mee, zien dingen waar je de rest van je leven last van hebt.
 
Overgens schort het overal enorm aan naopvang van militairen! Hier in Nederland idem. Die gasten maken dingen mee, zien dingen waar je de rest van je leven last van hebt.

Moeten ze maar niet n die k*traclemas intuinen.
Het echte leven is geen Call Of Duty 5.

Je bent altijd [X] Ongeschikt

En chirurgen maken ergere dingen mee maar die janken ook niet de hele tijd.
 
stel dat dat jou dochter was die werd verkracht en vermoord:rolleyes:

dan zou ik hem eigenhandig koudmaken die klootzak en net wat jij zegt een langzame dood en geen levenslang waar de burger dan weer aan mee mag betalen gwoon afmaken die gekken
 
Moeten ze maar niet n die k*traclemas intuinen.
Het echte leven is geen Call Of Duty 5.

Je bent altijd [X] Ongeschikt

En chirurgen maken ergere dingen mee maar die janken ook niet de hele tijd.

Juist. :rolleyes:

Die militairen leven in een andere wereld, alle de doden, maken je een ander mens. Respect voor de militairen in afganistan bijv, maar dat is een heel anders dan elke dag mensen neer schieten en vrienden van je verliezen. Mensen uit de tweede wereld oorlog en uit de oorlog in vietnam bijvoorbeeld, sommige hebben toen geen traan gelaten, en waren moord machines geworden, nu na de oorlog kunnen ze alleen nog maar huilen als ze er aan terug denken.

Verder moet deze militair natuurlijk de doodstraf krijgen, of levenslang.
 
Juist,

Jeffa denkt zeker dat....

Nope, dat denk ik zeker niet. Ik vroeg alleen aan Roy of hij wat argumenten kon geven. Ik weet goed wat je mee kan maken in een uitzendingsgebied, ik heb een aantal militairen in mijn naaste omgeving dus ik onderschat het zeker niet.

Psychische stress of niet, dit valt absoluut niet goed te praten.
 
Moeten ze maar niet n die k*traclemas intuinen.
Het echte leven is geen Call Of Duty 5.

Je bent altijd [X] Ongeschikt

En chirurgen maken ergere dingen mee maar die janken ook niet de hele tijd.

een chirurg richt zoiets zelf niet aan..

wat denk je dat erger is?? iemand een paar kogels geven en dan zelf zien wat je aangericht hebt of iemand op een bedje voor geschoteld krijgen die je weer gaat maken?


en die eerste zin van je slaat ook nergens op...
 
Nope, dat denk ik zeker niet. Ik vroeg alleen aan Roy of hij wat argumenten kon geven. Ik weet goed wat je mee kan maken in een uitzendingsgebied, ik heb een aantal militairen in mijn naaste omgeving dus ik onderschat het zeker niet.

Psychische stress of niet, dit valt absoluut niet goed te praten.

Voor zover ik kon lezen praatte ROyze ook helemaal niks goed. Echter stelde hij dat de omgevingsfactoren zeker hebben bijgedragen aan dezze daad.
Iets wat moeilijk te ontkennen is.

Dat mensen dan roepen: Had ie maar niet het leger in moeten gaan!! Is natuurlijk te stupide voor woorden :roflol:
 
Pics or it didn't happen.
 
Wat een armchairquarterbacks hier allemaal bij elkaar. Een militair flipt door omstandigheden waar wij allen geen zicht op hebben. Waarschijnlijk een combinatie van hoe hij in elkaar zit met ervaringen die hij gehad heeft.

En dat wordt door een aantal helden hier aangegrepen om niet alleen denigrerend te doen over Nederlandse militairen (want die doen " alleen" maar uitzendingen), maar ook neerbuigend over militairen/defensie in het algemeen te doen.
And on top of that: de handelingen van de man in kwestie te bagatelliseren.

Deze man heeft dingen gedaan waarvoor hij wat mij betreft de doodstraf verdiend. Militair of niet, trauma of niet.
 
Is het al bekend wat voor straf de dader heeft gekregen? Dat zou maandag bekend worden toch?
 
ik heb even een samenvatting gemaakt van het aandeel van Royze in dit topic;

Zolang jullie allemaal nog niet in oorlogsgebied hebben gezeten kunnen jullie ook niet beginnen te begrijpen waar militairen doorheen gaan.
Meteen schreeuwen sick en doodstraf is heel makkelijk.
Ik praat nu niet goed wat hier gebeurd is.. maar truste me, er komt meer psychische stress bij kijken dan je denkt.

Dus met psychische stress is het acceptabel om een 14 jarig meisje te verkrachten? Mkay.

for fuk sake.. lees eens wat ik zeg; Ik praat nu niet goed wat hier gebeurd is..

Wat wil je dan zeggen?

o brother.. misschien nog een lesje begrijpend lezen voor je op de basisschool?

De neiging om een 14 jarig afghaans meisje te verkrachten?

Ben eens duidelijk man.

:sukkeltje: blijft moeilijk heh gewoon lezen

Het blijft moeilijk he, argumenteren. Doe niet zo kinderachtig man.

wat moet ik nog beargumenteren dan? ???

Hij wil dat je uitlegt wat je bedoelt.

Zijn reactie kan ik in ieder geval een stuk meer waarderen dan alle k*tlui die maar meteen beginnen te bleren dat ie dood moet etc.
Hoog frutratie gehalt hier van mensen die zelf niet capabel genoeg waren/zijn om in dienst te komen en op zo'n manier hun gram proberen te halen.


en tot slot de uitstekende analyse van Jesaja over Royze;

Wat een retard ben je ook :D

einde samenvatting.
 
ik heb even een samenvatting gemaakt van het aandeel van Royze in dit topic;

en tot slot de uitstekende analyse van Jesaja over Royze;

einde samenvatting.

:roflol: Karma!
 
Ik vind het te erg wat ze doen. Ik snap wel dat je doordraait als ze je kameraden aan de lopende band vermoorden. Maar omdat uit te werken op een kind van de vijand ??? aub zeg!!! Knal gewoon een paar van die mannen neer maar werk het niet uit op de vrouwen en kinderen for gods sake, Dat doe je niet als soldaat
 
een chirurg richt zoiets zelf niet aan..

wat denk je dat erger is?? iemand een paar kogels geven en dan zelf zien wat je aangericht hebt of iemand op een bedje voor geschoteld krijgen die je weer gaat maken?


en die eerste zin van je slaat ook nergens op...

what the **** are you talking about man ?? Iemand die je weer gaat maken ?? Chirurgen proberen dat ja,,,,maar verliezen altijd wel mensen op de tafel die ze liever hadden willen redden of die ze moeten vertellen na de operatie dat het niet gelukt is en ze langzaam zullen aftakelen, Of alweer na de miljoenste keer iemand verliezen aan kanker, MS, of gelijkwat?? Nee, wat mij betreft gaan de beroepen gelijk op maar heeft elke kant wel z'n horror side
 
Ik vind het te erg wat ze doen. Ik snap wel dat je doordraait als ze je kameraden aan de lopende band vermoorden. Maar omdat uit te werken op een kind van de vijand ??? aub zeg!!! Knal gewoon een paar van die mannen neer maar werk het niet uit op de vrouwen en kinderen for gods sake, Dat doe je niet als soldaat

Lol.. ik denk niet dat ze lang hoefden na te denken over hun daad, een paar mensen doodknallen of een meisje penetreren als je al heel lang droog staat...

Is het nou al bekend wat voor straf die kerel heeft gekregen? (2de keer)
 
Back
Naar boven