Fitness Seller

Loca's Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
er wordt geen eens getraind :roflol: in mijn naïviteit nog zoeken naar een training hehe ;)

Nog even reageren: morgen worden de beentjes getraind.

Heb je weer iets om naar uit te kijken ;) (en ik ook... :p)
 
Nog even reageren: morgen worden de beentjes getraind.

Heb je weer iets om naar uit te kijken ;) (en ik ook... :p)

moet neit gekker worden :D dat ik uitkijk naar jou volgende training hehe.Kijk morgen wel op pagina 15:rolleyes:
 
moet neit gekker worden :D dat ik uitkijk naar jou volgende training hehe.Kijk morgen wel op pagina 15:rolleyes:

Nou doe eens niet zo flauw..
Of zal ik een topic ban voor je aanvragen? :D:D:D
 
Dankjewel meid! Jij ook veel succes. :)

Je ledenpas is in de aanmaak. ;)

Oh en ik had me toch een spijt halverwege. :p
Gisteren heb ik mijn rug getraind en dat was mijn lichaam nog niet vergeten.
En m'n schouders begonnen te verzuren.
Maar ik heb toch doorgezet en bij de combinaties kon ik weer lekker knallen :D
Dus al met al een lekkere cardio workout.

Nu aan de rauwkost. (Yin, kom er maar in :p )

Tja wij doen 1 1/5 uur body combat en schouders en trapezius krijgt het dan behoorlijk voor de kiezen. Benen soms ook met die squatjes die er soms in zitten. Zweet me altijd rot dus zal ook wel goed voor de verbranding zijn..
 
Dan gaan we kaartjes moeten trekken aan het toilet van ons clubhuis? :(
Oh hebben we een clubhuis? Nou, dan hebben we vast ook extra toiletruimtes. ;)
Tja wij doen 1 1/5 uur body combat en schouders en trapezius krijgt het dan behoorlijk voor de kiezen. Benen soms ook met die squatjes die er soms in zitten. Zweet me altijd rot dus zal ook wel goed voor de verbranding zijn..

Die squatjes doen me niet zo veel. Meer als je opeens moet springen en dat soort dingen. :D
 
Huh? ik geloof dat ik niet weet wat body combat is.. zelfde als body pump bij ons zeker?
Allerhande oefeningen op muziek met gewichten/barbell
 
Het ziet er leuk uit maar ik heb het één keer gedaan en ik snapte er niks van! :p Het ging allemaal zo snel en ik was de enige beginner geloof ik... Pfff, kon het allemaal niet bijhouden hoor.
 
watch out voor stoere Loca, ze vloert je zo met haar body combat ;)
leuke manier van vet verbranden lijkt me
 
Het ziet er leuk uit maar ik heb het één keer gedaan en ik snapte er niks van! :p Het ging allemaal zo snel en ik was de enige beginner geloof ik... pfff.

Had ik dus ook ,terwijl ik een van de jongste was daar :eek::o.Eén keer geweest en toen vond ik het wel mooi,
 
Het ziet er leuk uit maar ik heb het één keer gedaan en ik snapte er niks van! :p Het ging allemaal zo snel en ik was de enige beginner geloof ik... Pfff, kon het allemaal niet bijhouden hoor.
De instructeur hoort rekening te houden met beginners.
Dit was ook pas mijn tweede les.
Heb het eerder wel op een vorige sportschool gedaan, maar daar werd echt compleet anders les gegeven.
watch out voor stoere Loca, ze vloert je zo met haar body combat ;)
leuke manier van vet verbranden lijkt me
Het is inderdaad een erg leuke cardiovorm.
Nadeel is dat ik boksen nu nog meer begin te missen.
Had ik dus ook ,terwijl ik een van de jongste was daar :eek::o.Eén keer geweest en toen vond ik het wel mooi,
Beviel het niet goed? Jammer hoor.
 
wauw dat ziet er wel vermoeiend uit ;) en heel wat anders dan wat ik in mijn hoofd had hahaha
 
Body Combat is juist voor iedereen makkelijk te doen.
Bij ons doen zelfs gehandicapten mee en die doen dan gewoon wat ze kunnen.
Ik geef zelf ook wel eens wat nummers les en de bedoeling is dat je het ook een beetje voorkauwt.
Je roept dus wat je gaat doen en het zijn eigenlijk allemaal basis bewegingen op muziek
met je armen Boksen stoten/hoeken/opstoot - Muay Thai - ellebogen en knieen
kickboksen low-high kick / sidekick
Wij doen er dan ook nog werk op de bokszakken bij om te laten voelen wat je nu eigenlijk doet. Af en toe laten we zelfs zien wat voor aanval en verdediging we doen.
Als je eenmaal een keer hebt mee gedaan gaat het allemaal van zelf
Nee je wordt er geen Bruce Lee van
 
wauw dat ziet er wel vermoeiend uit ;) en heel wat anders dan wat ik in mijn hoofd had hahaha
Valt goed te doen hoor. :) Mijn conditie laat nog wat te wensen over, maar wordt gelukkig wel merkbaar beter.
Nee je wordt er geen Bruce Lee van
:(

Maar jij bent zelf dus ook een soort instructeur grosje? Leuk hoor :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven